Reactii de solidarizare cu Parintele Justin ale romanilor de pretudini. Comentarii ce au disparut de pe site-ul hotnews la comanda lui Maximilian Katz

Mai jos vedeti un protest si un indemn la unitate alaturi de Parintele Justin, sub forma unui clip video trimis de un comentator al blogului nostru.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=mkXFOTr9maA]

Comentariile urmatoare au fost postate la articolul denigrator al site-ului Hotnews. Insa acestea au fost scoase de pe site (cu precizarea: Nota redactiei: Comentariile la acest articol au fost inchise.), atunci cand au vazut solidarizarea oamenilor cu parintele Justin si sanctionarea acuzelor nefondate ale centrului fantomatic de monitorizare al antisemitismului. Pentru ca banuiam ca se va intampla asa ceva, le-am salvat pe majoritatea dintre ele si le puteti citi mai jos:

Multa Sanatate Parintelui Parvu! (Duminică, 20 februarie 2011, 3:45) de alex

Da stimatilor, traiti intr-o lume in care mai exista si ROMANI. Repede ati inceput sa dati cu pietre. Si cu ce a gresit Parintele Parvu, ca e adeptul romanismului, ca s-a opus bolsevicilor in inchisoare pana la sange? In alta ordine de idei, m-am tot gandit ce s-ar fi intamplat daca nu rusii castigau razboiul, si nu sunt singurul convins ca acum Romania ar fi fost inscrisa pe o alta traiectorie. Centrul pentru Combaterea Antisemitismului nu are decat sa oracaie… Comunismul cine l-a instalat la noi, nu Ana Pauker si cu gasca de evrei? Mai are rost sa contabilizam cati evrei a deportat Antonescu si cati romani au omorat dupa aceea evreo-comunistii? Precizez ca nu simpatizez deloc cu legionarii si nu sunt antisemit, dar nu are omul voie sa asculte mai nou cantece legionare ca sare comitetul pentru combaterea lui peste..

piktor [anonim] i-a raspuns lui akabond007 (Duminică, 20 februarie 2011, 12:50)
vorbesti ca sa te afli in treaba amice; cum ai dedus tu ca comunismul e sora cu legionarismul? ai citit ceva despre miscarea legionara? ai incercat sa afli cine-au fost si ce-au facut intr-adevar? (nu ce spun comunistii ca au facut!!!) ai ascultat macar cantecele si cuvantul parintelui? ce ai gasit rau in ele??? sau ai sarit in sus cand ai auzit de cuvantul cheie… inchisorile politice comuniste au fost pline de legionari – Pitesti, Aiud sunt locuri cum n-au mai fost pe pamant de la inceputul lumii dar sa dam cu pietre suntem toti buni! am auzit ca s-a reinfiintat partidul comunist, ai comentat ceva atunci?

BRAVO (Duminică, 20 februarie 2011, 16:40) MIKE [anonim] i-a raspuns lui piktor
Sunt un roman pana in adancul sufletului meu, sunt nepot de fost legionar, nu sunt adeptul miscarilor nationaliste de dreapta, dar ca si bunicul meu sunt pentru restabilirea adeavrului istoric. Pacat ca sunt persoane aici care nu au habar de istorie si nu stiu ca de exemplu MISCAREA LEGIONARA a fost absolvita la Procesul de la NURNBERG de crime de razboi. Deci sa nu se mai asocieze LEGIONAR cu NAZIST. Cat despre arhimandritul JUSTIN PIRVU, MONUMENT AL SPIRITUALITATII ROMANESTI , ar trebui ca sa-i sarutam mainile pentru spiritul curat al sfintiei sale.

istoria asta… (Duminică, 20 februarie 2011, 14:31) dacii liberi [anonim] i-a raspuns lui revelare
invatatura de la comunisti nu te-a ajutat forte mult la cunoasterea adevarului. Pune mana pe carte si vezi ca dictatul de la Viena a fost semnat la 30 August 1940, Legionarii nu erau la putere. Din contra, Legionarii au sustinut inca din 1936 intrarea in razboi a Romaniei alaruti de Germania, care RECUNOSTEA si GARANTA toate frotierele Romaniei Mari. Ticalosia lui Carol II insa a fost atat de mare incat a preferat sa cedeze teritoriile tarii fara a opune rezistenta, ceea ce si dus la protestele populatiei si inlaturarea lui. Legionarii au fost la putere doar 5 luni, fiind vanduti miseleste si tradati de Antonescu. Pune mana pe istorie si apoi mai vorbim…

Minciuni (Duminică, 20 februarie 2011, 14:32) Ionel [anonim] i-a raspuns lui revelare
Adevarul incepe sa iasa la iveala. Am fost mintiti cu miscarea legionara. Acesti legionari au fost patrioti si l-i s-au pus in carca crime pe care nu le-au facut.

Reflexul securisto-comunist (Duminică, 20 februarie 2011, 19:09) Adrian [anonim] i-a raspuns lui Ionel
Baietii cu ochi albastri si reflexe comuniste – de la acest CMCA -, dupa ce ne-au blagoslovit neamul si tara cu experimentul lor comunist, inca sunt in activitate si “vegheaza” la “linistea neamului nostru” si ne “monitorizeaza” sa nu aflam adevarul. Inca il au in supraveghere pe martirul Iustin Parvu. Ce idioti ne cred daca pun semnul egal intre 6 luni de guvernare legionara si 50 de ani de lagar comunist

habar nu ai (Duminică, 20 februarie 2011, 18:21) M-power [utilizator] i-a raspuns lui revelare
my friend, citeste mai mult, citeste, citeste si iar citeste… Legiunea a pornit in 1927 cu 5 oameni, iar in 10 ani au ajuns la 1 milion… Probabil acel milion era pleava, nu? Elita din perioada interbelica era pleava, nu? Tu esti pleava, my friend…Citeste regulile si valorile care guvernau organizatia, si ai sa vezi ca promovau altceva, care nu mai e acum decat intr-o mica parte din poporul asta: dragostea de Neam.. Habar nu ai ce e asta, in schimb sari repede cu concluzia… Halal..

legionarismul (Duminică, 20 februarie 2011, 13:04) unroman [anonim] i-a raspuns lui piktor
Legionarismul nu a fost condamnat de catre tribunalul de la Nuremberg cum ca ar fi fost de sorginte nazista, evreii sionisti se fac vinovati de masacrarea a peste o suta de milioane de crestini (98 % ortodocsi) in Rusia, Romania …nazismul este tot opera sionistilor(Hitler era evreu si a fost sprijinit masiv de sionistii din SUA ,asa numitele lagare in care au fost omorati evreii care nu posedau mari afaceri sau erau evrei perciunati ultraortodocsii ce stau pe spatele celorlalti evrei si nu fac nimic decat copii , …evreii ar trebui sa multumeasca romanilor pentru ca i-am primit si hranit in vreme ce cazacii ii cioparteau pentru ca se saturasera de caracterul lor,parintele Justin este un martir un om ce a patimit pentru acest neam si acum il ataca niste naparci.

ce treaba are credinta cu prefectura nu stiu (Duminică, 20 februarie 2011, 18:58)  piktor [anonim] i-a raspuns lui fara
detaliza te rog crimele miscarii legionare (cine ti-a spus ca au omorat evrei?), prezinta-ne modul in care justitia le-a anchetat si le-a pedepsit; daca incepi sa sapi, o sa te convertesti, pentru ca “adevarul ne va face liberi”; tu crezi ca am avut democratie intre razboaie, nu? gresit, am avut un “regim personal carlist” opresiv si antinational, iar dovezile se vad si acum spre informarea ta, Corneliu Zelea Codreanu si ML in ansamblu erau in relatii corecte cu evreimea timpului, in timpul guvernarii legionare s-a deschis de altfel teatrul evreiesc din Bucuresti si datorita lui Antonescu, multe zeci de mii de evrei au scapat de deportare in Ungaria hortista asta ca sa spunem lucrurilor pe nume…

Multa sanatate parintelui Parvu! (Duminică, 20 februarie 2011, 14:26) Andrei-de-la-Orhei [utilizator] i-a raspuns lui akabond007
Cred ca sunt actuale ideile din aceste cantece. Tara o avem rupta, societate divizata, oamenii politici mediocri si hoti. Romanii anilor interbelici au reusit sa faca Legiunea Arhanghelui Mihail cu bune si rele dar au incercat sa ia atitudine. Noi ce facem? Incercam sa adaptam si perfectionam ideea nationalista sau ne vaitam si bagam capul in cutie. Tarile europene inbratiseaza tot mai mult nationalismul, au abandonat idea multi-culti pe rand Gemania, Franta, M.Britanie. De ce ? Probalil cand incepe sa te doara si sa suferi din cauza mizeriei din localitati si natura, saracia, incultura, degradarea si agresivitatea societati cu care imparti aceleasi valori si mosteniri.Probabil dorinta pentru o viata demna si decenta in propria tara ingrijita si respectata,impreuna cu tot neamul nostru da nastere nationalismului.

in sua (Duminică, 20 februarie 2011, 13:33) yagoda [anonim] i-a raspuns lui alex
mein kampf se vinde in librarii. si cineva poate spune ca america e condusa de evrei. depinde cat de mult vrei sa cedezi. pana la urma e istoria romaniei. daca’i cantau internationala, nu se mai sesiza nimeni…. goebels n’a fost mai rau sau mai bun decat ilia ehrenburg. ilia ehrenburg, la radio moscu, indemna soldatul sovietic sa taberre pe nemtoaice, sa le strice rasa pura… oricum, cred ca, dupa razbel, descendentii soldatilor nemti, in rusia, au fost un castig mai mare decat descendentii soldatilor rusi, in germania. libertatea cuvantului trebuie sa fie mai tare decat goangele astea. un cantec ucide mai putin decat o mitraliera, din elicopter, peste west bank sau gaza…

apel (Duminică, 20 februarie 2011, 15:20) datcu marian [anonim] i-a raspuns lui alex
Rog pe toti comentatorii sa fava un pas mai departe.sa gaseasca o forma de organizare[ajunge vorbaria inteligenta si fara finalitate,Romania anilor “30 a fost stimata si respectata in Europa si datorita inaintasilor nostri,a actiunilor si nu a vorbelor lor]

Doamne ajuta poporului roman ortodox! (Duminică, 20 februarie 2011, 16:25) cosmin m [anonim] i-a raspuns lui alex
Multi ani sa ne traiasca Parintii Justin Parvu si Arsenie Papacioc, adevaratii patriarhi ai Romaniei! Ii ataca pe ei, caci ei sunt conducatorii spirituali ai neamului ortodox romanesc in aceste vremuri tulburi. In cele din urma vor ajunge ca pe adevaratii crestini sa-i prigoneasca, etichetindu-i ca fiind extremisti, dusmani ai poporului si teroristi. Au ajuns oare sionistii sa faca legea in tara noastra? Sa nu le ajute Dumnezeu! Desteapta-te romane!

O lume normala draga (Duminică, 20 februarie 2011, 10:53) Ioana [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd
In ce lume traim draga? E o lume in care unui om i se canta acele versuri care pentru el inseamna ceva si te sensibilizeaza. Care este problema? As putea sa ma sesizez si eu. Atunci cand aud un “La multi ani” rostit in vremuri de criza sa spun ca defapt este o profunda batjocorire a fiintei umane, careia i se ureaza cat mai multi ani de suferinta. Unde as putea sa fac plangerea aceasta?

protest…? (Duminică, 20 februarie 2011, 14:36) Ngongu [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd
Traieste CA SI TINE pe spinarea jertfelor unei generatii de elita crucificate. Tu, cel care tii piatra in mana, vii din generatia de pampers si coca cola. Nu ai organul cu care sa percepi aceasta jertfa. Du-te la cartea ta de colorat.

esti cinic sau chiar neinformat? (Duminică, 20 februarie 2011, 3:30) alex [anonim] i-a raspuns lui Bogdan P.
Parintele Iustin Parvu este un fost detinut politic anticomunist. Mai precis 17 ani de puscarie crancena la Aiud. Pentru ca altora, inclusiv tie sau mie sa ne fie mai bine!

Miscarea legionara nu a murit! (Duminică, 20 februarie 2011, 14:33) Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan P.
Traiasca Garda si Capitanul! Sa facem o tara frumoasa ca soarele de pe cer!!!

@Cosmin Ungureanu (Duminică, 20 februarie 2011, 3:08) M-power [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin Ungureanu
my friend, pune mana si citeste despre perioada interbelica. acum ai ocazia. altfel, “prostia crasa” ti se poate aplica si tie. apoi ia si citeste marturisiri despre ce s-a intamplat la Pitesti pana in ’51, citeste, citeste, citeste… Dupa ce te documentezi poti iesi din caverna tu insuti si sa ne spui din nou daca nationalismul acela era tembel.. TLCZC

Habar n-aveti (Duminică, 20 februarie 2011, 2:57) M-power [utilizator]
@ blec-bierd, taranistu, bogdan.p.
documentati-va intai. traiti in manualele din vremea comunistilor, scoateti capul din ele si apucati-va de citit. acum aveti ocazia sa aflati si alte lucruri decat cele din cartile de istorie. Doar 2 lucruri: 1.cine are puterea scrie manualele de istorie; 2. audiatur et altera pars. TLCZC

@zgarda de fier (Duminică, 20 februarie 2011, 3:19) M-power [utilizator] i-a raspuns lui Zgarda de fier
Ia si tu si citeste:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Iustin_P%C3%A2rvu

cand o sa faci si tu 16 ani de puscarie pentru credinta ta (daca ai vreuna, dar n-as crede..) poti vorbi.. pana atunci, pune mana si citeste.. daca n-ai carti, poti cauta pe google despre perioada interbelica, reeducarea de la Pitesti, inchisorile comuniste, rezistenta din muntii fagarasului, rezistenta din muntii banatului, etc. Apoi vino si povesteste-ne despre legionari.

Comentariu ce arata ce-i deranjeaza pe sionisti

bullshit – pușcarie politică nu religioasa (Duminică, 20 februarie 2011, 11:13)

Sfinții Închisorilor e propagandă mincinoasă:
Pravoslavnicii au o campanie de rescriere a istoriei intitulată “Sfinţii Închisorilor”, mascată în spatele aşa-zisei comemorări a rezistenţei anti-comuniste.
Baza acestei campanii este următoarea:

* Se adună liste de ortodocşi care au fost într-adevăr presecutaţi în închisorile comuniste.
* Se postulează că motivul persecuţiei a fost religia, nu disidenţa politică.
* Se colecţionează “moaşte” de la aceştia ca să aibă babele ce pupa.
* Se inventează diverse “minuni” pe care ei sau moaştele lor le-ar fi săvârşit.
* Se ignoră relaţia ilicită dintre BOR şi PCR.
* Se ignoră eroismul celor de alte religii, cum au fost catolicii menţionaţi mai sus, sau protestanţi, ca Richard Wurmbrand.

Se folosesc fără jenă de memoria disidenţilor în scop propagandistic, atât împotriva altor minorităţi religioase (despre care se minte prin omisiune că n-au suferit, fiindcă suferinţa lor e o acuzaţie la adresa Bisericii Colaboraţioniste), cât mai ales împotriva ne-creştinilor.

are dreptate (Duminică, 20 februarie 2011, 10:38)

srpc [utilizator] i-a raspuns lui Zgarda de fier
cand vezi si simti degenerarea civica si spirituala a acestei lumi, primatul banului, lipsa oricaror valori spirituale, n-ai cum sa nu suspectezi o conspiratie (inteligenta, e drept) de incurajare a Raului din om si de alungare a Binelui (care bine, sorry, nu are NICI o legatura cu prosperitatea sfidatoare si ragaitoare manelistic).

Foarte frumos! (Duminică, 20 februarie 2011, 3:13) ion [anonim]

Foarte frumos! Patriotism adevarat! Daca nu ne vom ridica,tuciurii vor controla tara. Se vor zvarcoli stramosii nostri in mormant.Nu va dati seama dar suntem o tara cucerita.Cea mai perversa dominare si subjugare. Statul roman a vandut tot.Acum este un vataf,strangator de biruri pentru cei cu perciuni creti si lungi. Suntem o tara bogata. Am fost granarul europei. Resurse energetige.Petrol,carbuni,aur.Si poporul roman se zbate in saracie.Dupa revolutie nu aveam nici o datorie fata de bancile internationale.(poate si de aceea l-au omorat de Craciun ,la revolutie,ca sa dea un exemplu celorlati conducatori de stat,ca sa nu faca ca el).Acum avem 90 de miliarde de euro datorie.Si cu banii acesti nu s-a facut nimic.Partidele politice sunt niste actori pe o scena controlata.Conducatorii nostri de dupa 89 s-au vandut pe cativa arginti.Cititi cu atentie Doina de Mihai Eminescu(varianta necenzurata).Un sfant al romanilor este Eminescu.Ma doare sufletul vazand cum tara mea dulce e tinuta in bezna si secatuita si batjocorita.Dumnezeu sa ne ierte pacatele si sa ne ajute!
raspunde trimite

Ia sa presupunem ceva (Duminică, 20 februarie 2011, 3:31) ultimul_mohican [utilizator]
Sa presupunem ca nu-i cintau Sfinta Tinerete Legionara ci Porniti Inainte Tovarasi , sau Sa fii Partidului Ostean sau Internationala . S-ar fi sesizat vreun ONG pentru promovarea in manastiri a valorilor comuniste ? Categoric niciunul . De ce ? Extrema stinga este tolerata si acceptata desi ideologia comunista a facut incomparabil mai mult rau Romaniei si lumii in general . Extrema dreapta este tratata CU ALTA MASURA desi legionarii au fost la putere doar citeva luni , nu 50 de ani . In aceste conditii am exagera oare daca am trata protestul acelor ONG-uri cu o indiferenta politicoasa ?
raspunde trimite

una… alta (Duminică, 20 februarie 2011, 3:32) ziceamsieu [anonim]
Oamenii pot canta fix ce vor ei… Atata timp cat nu impusca pe nimeni … pot canta fix ce vor ei. E dreptul lor sa se exprime? Da sau nu? Eu nu ii sustin si nici nu ii aproba insa o sa ma lupt pentru dreptul lor de a canta fix ce isi doresc. Si ca veni vorba… ce e aia Centru pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitsmului….? Mi se pare ciudat ca exista asa ceva? De ce nu un centru pentru monitorizarea copiilor care mor de foame in lume? Sau un centru pentru monitorizare si combaterea efectelor razboaielor? Sau un centru pentru pace? Ma gandeam si eu asa…:) Pace…

echilibru (Duminică, 20 februarie 2011, 10:49) corec [anonim] i-a raspuns lui ziceamsieu
subscriu in totalitate. e dreptul oricui sa cante ce vrea atata timp cat nu face raui nimanuii. pentru aceasta ideea militez si eu si as sustine orice miscare. cat despre centrul asta… ce dracu face? de unde are finanatare? sper ca nu din banii mei ca m-am saturat de atatea capuse

pai e simplu (Duminică, 20 februarie 2011, 11:10) Vuck [utilizator] i-a raspuns lui ziceamsieu
Centrul asta e facut de evrei pentru evrei. si acuma ca tocmai ati aflat ca si Vanghelie e evreu va dati seama cine-s astia din fruntea tarii

Centrul dar un Centru pentru Combaterea Antiromanis (Duminică, 20 februarie 2011, 15:38) Dacia Libera [anonim] i-a raspuns lui Vuck
Dar un Centru pentru Combaterea Antiromanismului, pe cand?

E foarte posibil. (Duminică, 20 februarie 2011, 11:40) Constantin [anonim] i-a raspuns lui cosmin
Dupa comentariile si voturiile de pe aici se vede ca nationalismul are un potential deloc de neglijat in Romania, pontential care nu-i exploatat serios de niciun partid inca.

faimosul sfertodoct loveste din nou… (Duminică, 20 februarie 2011, 17:59)

ElCid [anonim] i-a raspuns lui oarecum
Sfertodoctule, oricum, necum, pune mana serios pe carte sau tine-ti gura inchisa atunci cand te arde sa comentezi. Faimosul “crede si nu cerceta” nu are treaba cu religia ci cu anti-religia. Faimosul “crede si nu cerceta” este opera unui intelectual spalat pe creier la fel ca si tine; un ‘telectual furibund impotriva crestinismului, din primele secole de crestinism. Prin urmare, dragul taichii, faimosul “crede si nu cerceta” il aplici tocmai tu – acuzatorul altora in aceasta priviinta – care iei de buna afirmatia ca faimosul extras are o conexiune cu religia. Or, daca ai fi cercetat un pic ai fi descoperit cui ii apartine de drept “faimosul”; daca ai fi cautat, ai fi aflat. Asa cum orice crestin invata de la Sfintii Parinti dar si asa cum ii scris negru pe alb in Scripturi chiar si pentru orbi ca matale: CAUTA SI VEI AFLA. Sesizezi ironia situatiunii? Ma indoiesc.

Eu ma intreb ce ii vor canta lui Iliescu (Duminică, 20 februarie 2011, 3:54) zexe [anonim]
Care mai stiti cantece comuniste ati face bine sa postati inregistrarile, ca poate, Doamne fereste, se vor pierde din constiinta neamului. Sa se distribuie gratuit prin intermediul organizatiilor sindicale. Dar rational, sa ajunga la toti. Marica, Hossu, se aude ?

care chestii? (Duminică, 20 februarie 2011, 13:04) BogdanV [anonim] i-a raspuns lui MihaiG
Te referi cumva la istoria recenta a Romaniei cand s-au gasit destui romani de-ai nostri (evrei, atei sau unii de confesiune sectara) care sa ne vanda teritoriile strainilor pe cateva functii in noul sistem impus de sovietici?
Te intrebi cumva cum de s-a intamplat ca statul roman sa instraineze companiile strategice nationale profitabile (Petrom, Renel, etc) si sa le dea unor afaceristi straini pe cativa euro? ca acum profitul lor sa se duca in Austria sau Germania? si mai bine de jumatate din angajati sa-si piarda locurile de munca? Sau te intrebi cum si-au batut joc toti din conducerea tarii de cei care le-au dat votul pentru o viata mai buna….
Ce te mai framanta? Ce chestii extraordinare te mai intriga? Un cantec legionar? Asta te roade?

te (Duminică, 20 februarie 2011, 14:47) te [anonim] i-a raspuns lui BogdanV
te intrebi cine sunt prostii de alegatori care i-au votat pe respectivii politicieni? evreii, cumva? nu, nu evreii au asigurat lui tatuca ilici (politrucul) majoritate de 80% ci neaosi romanasi ca mine si ca dumneata. ne platim propria prostie. psd-ul a vandut petrom-ul, apropo (desi, in afara pretului si comisioanelor, cred ca e cel mai bun lucru pe care l-au facut, restul a fost doar un mare rahat)

Monitorizarea (Duminică, 20 februarie 2011, 15:47) Dacia Libera [anonim] i-a raspuns lui M R Roman
Partea interesanta nu este ce-au cantat ci faptul ca orice miscare a oricui din Romania este monitorizata si asta este cu adevarat un pericol

parere personala (Duminică, 20 februarie 2011, 5:37) Nicolae [anonim]
Am urmarit cu atentie mai ales primul videoclip. Mai curand este o rememorare, in niciun caz o incercare de propaganda. De altfel, mai sunt si alte cantece “patriotice” cantate. Mi se pare exagerat tot tam tam-ul. Mai mult, se mai faci si o asociere, pretins inocenta cu pozitia parintelui fata de pasapoartele biometrice, in conditiile in care chiar commisarul european Viviane Reding si-a exprimat ingrijoararea (https://www.jurnalul.ro/jurnalul-national/jurnalul-national/viviane-reding-respectarea-vietii-private-o-prioritate-in-era-digitala-504614.html), doar ca sa lasi sa se inteleaga ca luarile de pozitie contra, vin din partea unor duhovnici smintiti (cum scrie cineva dintre comentatori “ortodoxismul de caverna”), miroase a altceva.
Si apropo de Miscarile de Extrema Dreapta si atinsemitsmul si pogromurile inspirate ele, cum se face ca toata au fost condamnate la Nurnberg, mai putin Miscarea Legionara din Romania si Strasnicii din Bulgaria? Imi vine greu sa cred ca oamenii aceia care au dat inclusiv pedespse cu moartea criminalilor nazisti, n-au avut in fata lor o singura proba despre “criminalii” legionari. Si inca un fapt, pe care pur si simplu nu-l poti omite: cat or fi gresit oamenii astia, dar au platit cu ani de inchisoare grea si cu regim aparte de detentie, ba, daca cititi paginile jurnalului lui Nicu Steinhardt, s-ar putea sa aveti si surprize, ca sa nu mai vorbesc de cazurile unui Valeiu Gafencu sau Ioan Ianolide.
N-am nevoie sa fiu pro sau anti parintele Justin Parvu, ca sa realizez ca e inca o incercare de discreditare publica a unuia dintre ultimii duhovnici de talent din partea cuiva care s-a strecurat in preajma parintelui ca sa-i faca rau.

Maicute de la Manastirea Petru Voda (Duminică, 20 februarie 2011, 7:11) Manu de la Vrancea [anonim]
Cu ce o fi mai periculos acest cantec, care nu mai scoala pe nimeni la ura, comparandul cu grotescul pe care l-au initait comunistyii din partidele de stanga,la moartea lui Paunescu? Au sarit postacii ca arsi acum! Parintele Parvu are 92 de ani, chiar nu isi poate serba ziua cum doreste dansul? Cine l-a tras la raspundere pe VC Tudor cu mizeriile pe care le debiteaza la adresa orcaruia, din 1990 si pana azi? Atei au sarit ca arsii si nu vad ca armata lui Iliescu si a mogulilor, se pregatesc de lupte prin transee. Rusine domnilor!

hm (Duminică, 20 februarie 2011, 7:13) a [anonim] eu zic sa va duceti sa il cunoasteti intai pe omul asta si apoi sa il judecati. eu l-am cunoscut si mi s-a parut extraordinar omul. citeste fara ochelari, doarme doar 2 ore pe noapte, vine lumea la el buluc sa le dea sfaturi; e considerat aproape un sfant pe plan local. Manastirea aia e un loc extraordinar, chiar va recomand sa treceti pe acolo.

 

Miscarea Legionara (Duminică, 20 februarie 2011, 7:38) Dan [anonim]
Cred ca ar fi potrivit sa se faca un studiu aprofundat al acestei Miscari, sa se cunoasca objectivele ei. Deocamdata, lumea foloseste inconstient etichetele puse de regimul comunist; si nici excesele unora sau altora nu pot defini o miscare de mare amploare, amploare ce ar trebui sa ne puna mult mai serios pe Ganduri. Legiunea… era, este, a Arhanghelului Mihael. Poate ar fi mai bine sa cunoastem cine este Mihael !

Un mare om (Duminică, 20 februarie 2011, 8:37) Daniel [anonim]
Daca v-ati trezit sa-l injurati pe parintele Parvu mai bine va culcati inapoi. Ati citit vreodata ceva scris de omul acesta ?! L-ati ascultat vorbind vreodata ?

Jos romanii, sus evreii ! (Duminică, 20 februarie 2011, 8:39) Constiinta incatusata [anonim]
Inrebari retorice: 1) oare mai au romanii dreptul la a gandi si a simti liber? 2) oare libertatea romanilor inseamna dreptul evreilor de a ne obliga sa-i uram pe legionari? 3) oare oamenii trebuie demonizati pentru ideile lor, sau pentru faptele lor? CONCLUZIE: Cenzura si prigoana evreiasca privitoare la istoria Romaniei este mai dura si mai antinationala decat cea promovata de comunisti.

Foarte frumos (Duminică, 20 februarie 2011, 8:40) Martens [utilizator]
Legionarii au avut un ideal si o orientare. Spre deosebire de oamenii din ziua de azi, care sunt ca animalele.

opinie (Duminică, 20 februarie 2011, 8:41) IGH [anonim] Nu trebuie să ne dăm cu “pilda” despre ce şi cum gândesc oamenii, mai ales cei din mănăstiri. Mai mult să-i catalogăm şi ca “proşti”! A face acest lucru înseamnă a-l numi şi pe marele poet Al. Gir ,în acelaşi mod şi nu se cade. Au încercaţ mulţi despoţi ca să uniformizeze gândirea umană. Nu se poate şi nici n-o să se poată aşaceva. Lăsaţi oamenii să se exprime cum gândesc, numai atunci s-ar putea vorbi despre progres.

Luptam pentru Pace! (Duminică, 20 februarie 2011, 8:43) Itzik Pauker-Borila [anonim]
Tovarasi,
Legionarii au fost cei mai mari dusmani ai Partidului Comunist din Romania, ai bolsevismului, ai Uniunii Republicilor Sovietice Socialiste, ai miscarii comuniste si muncitoresti, ai internationalismului proletar si ai marxism-leninismului. Credeam ca i-am omorit pe toti, dar vedem acum ca au mai ramas citiva. Si mai au si indrazneala sa cinte, sfidind astfel o lume intreaga care a inteles ca viitorul de aur al omenirii e comunismul european sub conducerea inteleapta a tovarasului Barroso si a celorlalti tovarasi marxisti de la UE. Azi cinta, miine vor comite atentate sinucigase. Uitati-va ce fizionomii fioroase au maicutele! Si ce indemnuri la violenta profereaza Justin Parvu! Acesti banditi si teroristi crestino-fascisti trebuie arestati, dezarmati si dati pe mina unui tribunal al poporului care sa aiba in componenta doar evrei, de la judecator pina la grefier si aprod. Vor sti ei cum sa procedeze. Luptam pentru Pace! Proletari din toate tarile, uniti-va!

Itzik Pauker-Borila
victima a Holocaustului,
Kibutzul “Drum Nou”, Israel

P.S. Vind bicicleta, astept provincia.

Radu Gyr (Duminică, 20 februarie 2011, 9:53) Grigore [anonim] i-a raspuns lui Itzik Pauker-Borila
În 1940, pe timpul guvernarii legionare, Radu Gyr, autorul canteculkui, a fost director general al teatrelor. În aceasta calitate ia initiativa înfiintarii Teatrului Evreiesc.

Felicitari domnule Itzic etc. (Duminică, 20 februarie 2011, 10:06) Anti cu orice pret [anonim] i-a raspuns lui Itzik Pauker-Borila
Cel mai pertinent si haios comentariu !Inca odata FELICITARI S LA BUNA INSPIRATIE !

Ce ar fi sa ne mai gindim? (Duminică, 20 februarie 2011, 8:48) Cineva [anonim]
O vorba romaneasca spune ca intodeauna adevarul e pe la mijloc. Cred ca-i adevarata in mare parte.
In istoria noastra am avut si avem tendinta de a exagera lucrurile intr-o parte sau alta. Suntem un popor al extremelor in multe privinte, incepind cu cele banale si mergind pina la lucrurile cu adevarat importante.
Legat de miscarea legionara ma intreb de ce totusi atit de multi intelectuali ai periodei interbelice(nume cu rezonanta) au fost simpatizantii ei. Oare toti erau nebuni? Ca sa ai niste simpatizanti ai unei idei inseamna ca lucrurile au fost impinse pina acolo, icat marea majoritate sa simta ca aderind la acea ideie exista o cale de rezolvare. Daca s-a ajuns la extreme (asasinate) inseamna ca legea cauzei si efectului si-a intrat pe deplin in drepturi(reactia si contrareactia din fizica fac sa mearga sau din contra sa se distruga multe lucruri).
Ca exista oameni care profita de efectele extreme nu neg si tocmai astia ar trebui indepartati, dar esenta ramine si de multe ori este acel adevar de la mijloc. Asa ca inainte de a arunca cu piatra ar fi bine sa incercam sa cunoastem acest adevar de la mijloc. Si asta se poate face prin informare si “rumegarea” ei. Daca suntem bolnavi (in cazul asta cu capul) atunci atunci o vom lua spre una din extreme pozitiva sau negativa si din pacate dupa cum spuneam mai sus, suntem in mare parte un popor al extremelor.

Multumesc! (Duminică, 20 februarie 2011, 9:13) Duti [anonim]
Am rămas chiar impresionat. Într-adevăr parcă mai sunt urme de trăire adevărată în România.

Cât despre cei care iși bat joc, să fiți voi sănătoși și bucuroși (la propriu, ca vorba aceea naționalismul roamn e cam tembel și ortodoxismul e de cavernă). E adevărat ca legionarii au facut multe crime care nu trebuie uitate (și una singură dacă făceau și tot era foarte rău). Dar au făcut și multe lucruri extraordinare si mulți oameni de mare mare valoare au fost legionari sau au crezut în idealurile legionare. Tocmai de aceea trebuie să desparți răul de bine și să pastrezi binele. Dacă am putea sa facem acest lucru, nu cred ca am mai avea limite.

Și în plus, știrea e prezentată ca o știre de scandal. Frumos jurnalism.

minunat! (Duminică, 20 februarie 2011, 9:19) agora [anonim]
Foarte frumos ! Doar pentru ca un cantec a fost preluat de cineva candva nu trebuie condamnat cantecul in sine! Maicutele care-l canta numai de antisemitism nu pot fi acuzate … Noi trebuie sa interzicem tot ce nu place altora dar oare altii interzic ceva din ce nu ne place noua chiar aci in tara noastra???
Ma si mir cum inca nu a fost acuzat Basescu si de aceasta intamplare ……capitanul / marinarul ..si arhanghelul din cer Sa fie romanii nostri asa de prosti cum zicea un personaj a lui Negruzzi ????Nimic dinspre simtul patriotic ???

Foarte frumos! (Duminică, 20 februarie 2011, 9:22)

Dan [anonim] Eu sint de acord. Doar prin credinta si doctrinele legionare ne putem ridica de sub subjugarea Occidentala.

file de istorie adevarata (Duminică, 20 februarie 2011, 9:38) maria [anonim]
Noi, cei care am “inghitit” hapurile scrise in istoria comunista , ar trebui sa fim avizi de a cunoaste adevarul . Am invatat ca legionarii au facut rau tarii. Dar s-a profitat de “faima de oameni rai “si li s-au atribuit numai aspectele negative ale perioadei istorice in care au activat sau , si mai mult , li s-au pus in ” carca” si actiuni ale comunistilor ilegalisti.

Nimic in lume nu-i mai sfant… (Duminică, 20 februarie 2011, 9:39) adi [anonim]
Nimic nu e alb sau negru. Toate lucrurile sunt in nuante de gri. Cata manipulare este in societatea romaneasca se vede doar cand sunt publicate astfel de stiri. Of ce trist… Ce se intampla Domane cu poporul meu? 🙁

Antisemitsm (Duminică, 20 februarie 2011, 9:48) Ionescu Laurentiu [anonim]
Eu ma intreb ce este cu protestul mca catre Patriarhie? Oare nu putem fi liberi nici la noi in tara? Adica daca eu sant antisemit se sesizeaza mca si protesteaza pa langa Guvernul Romaniei?

imn (Duminică, 20 februarie 2011, 9:59) costas [anonim]
Stau si ma intreb ce e mai grav : ca un preot cu un trecut anticomunist fabulos asculta poate cel mai frumos imn creat vreodata in limba romana, ca muzicalitate sau ce fac exponentii clasei politice care extermina prin politicile lor sociale si economice poprul roman, de 20 de ani . La ziua dansului asculta omul ce are placere, sau trebuia sa asculte guta sau copilul minune ! Atunci era roman ???

Ascultati versurile… (Duminică, 20 februarie 2011, 10:01) Eurobalauru’ [anonim]
si ignorati propaganda! Eu stiam ca orice forma de cenzura duce pana la urma la dictatura. Se pot usor identifica atat cenzorii, cat si dizitentii. Si de cand un cantec este automat expresia intentiilor meschine, doar pentru ca odata in istorie a fost simbolul unei miscari. De altfel, sunteti siguri ca stiti adevarul, sa fie el laturile pe care le-ati citit prin manualele de istorie comuniste?
Nu fac nici o propaganda si nu ridic pe nimeni in slavi, doar ca imi repugna iddea de a face parte din masa de manevra a unor manuitori de interese, cu nimic mai presus unii de ceilalti!

corect (Duminică, 20 februarie 2011, 12:18) fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Eurobalauru’
Si ascultati ce spune moshu! Cata dreptate are cand vorbeste despre istorie si depre rolul nostru in Europa! Sunt ateu, dar ii dau dreptate lui Iustin Parvu: Romania conteaza; ieri, azi si maine. Si asta doar pentru ca NOI suntem parte din ea si avem stramosi si urmasi aici pe acest pamant blestemat si iubit.
Pentru ca aparent omul sfinteste locul, chiar printre gunoaie, manele, mici si …

Un cântec istoric ne-aduce aminte
Că frații în veci vor fi frați!
Un cântec de luptă bătrân ca Unirea
Voi compatrioți ascultați:

Treceți batalioane române Carpații
La arme cu frunze și flori,
V-așteaptă izbânda, v-așteaptă și frații
Cu inima la trecători.

Traiasca Romania!

adevarati patrioti (Duminică, 20 februarie 2011, 10:05) sch [anonim]
legionari au fost singuri romani adevarati, chiar au vrut sa faca ceva pt noi si au si facut. Restu comunsiti capitalisti sunt doar interese straine

comment (Duminică, 20 februarie 2011, 10:20) legionarul [anonim]
Foarte bine ca exista oameni care cred ceva intr-o lume in care suntem invatati sa nu mai credem in nimic si sa “gandim critic ” …respectiv sa avem incredere in propria prostie. Constiinta romanilor trebuie sa ramana mereu treaza . Nimeni nu ne nu este interesat de binele Romaniei…. din contra cu cat suntem adusi la nivelul de slugi cu atat mai bine . Nu ne putem opune dar putem gandi si ne putem exprima. Imperiile au trecut pe aici ca sezoanele de moda . Au lasat urme … dar atata timp cat mai putem vorbi si gandi romaneste inca nu ne-a murit fiinta definitiv . Ma bucur ca exista oameni cu constiintza treaza , atenti la ce se intampala,. Ei pot sa greseasca e dreptul lor omenesc dar nu trebuie sa uitati romani “pseudointelectuali” ca ei sunt aparatori ai neamului si tarii. Strajerii creaza uneori si victime colaterale , dar misiunea lor este de a pazi. Iudaiesmul cum isi apara interesele inca si dincolo de granita? Noi nu avem voie sa ne aparam fiinta in propria tara? Ridicola democratie postrevolutionara isi arata putreziciunea.

Slugi conformiste (Duminică, 20 februarie 2011, 10:22) Porcu [anonim]
Conformisti si corect politici sunt o specie care se teme de extrtema dreapta si vorbeste in termeni buruienosi de extrema stanga desi nu intotdeauna stie cesunt acestea. Nu mai intereseaza daca au facut rau sau nu, asta s-a intamplat in trecut. Ceea ce ma intereseaza este ca organizatiile evreesti, foare deranjate ca romanii isi aduc aminte de trecutul lor, sar arse cand niste simpli romani canta un cantec. As vrea sa stiu daca statul roman a dat replici dure cand o ceata de evreei au terfelit pe romani, i-au injurat, etc. Bine aceasta atitudine este corecta politic pentru ca ei nu au dat dovada de antisemitism ci de pro. Observ ca antisemitismul este o crima si ca atiromanismul este o binefacere. Multumim. Cum ramane, totusi, cu libertatea de exprimare, atat de mult cantata de democratiile de astazi!

Demos + cratos (Duminică, 20 februarie 2011, 10:37) basil [anonim]
3 cuvinte : Libertate de expresie!

Istoria manastirii Petru Voda (Duminică, 20 februarie 2011, 10:48)

un crestin [anonim] Am ajuns pentru prima data la Petru Voda in vara anului 1992.Staretul schitului Tarcau ma indrumase catre Parintele Iustin pentru a lua de la el cuvant de invatatura. Era foarte cunoscut si cautat ca duhovnic inca de pe vremea in care se afla in manastirea Bistrita de Neamt.
In vara lui 1992 nu exista decat un paraclis din lemn si trei rulote,doua pentru muncitori,una pentru calugari. mancarea o pregatea Parintele Iustin si tot el ne servea.Trapeza se afla intr-un cort dechis pe timp de vara. Biserica actuala se afla la acel moment in faza de zidarie,de la radier pana’n streasina.
Am revenit in fiecare an la Petru Voda cel putin de cate doua ori pe an. In 1993 si primavara lui 1994 am dormit in casa padurarului care se afla in vale exact la intrarea in schit. in iarna lui 1994 era construita deja o aripa de chilii dar constructia era insuficient finisata si cu sobe de pamant concepute gresit. Toata lumea se chinuia de frig dar veneau tot mai multi credinciosi. inca puteai sta de vorba si spovedi in tihna cu Parintele.Nu erau inca cozi la usa chiliei sale.
In 1996 mi s-a nascut un fiu. l-am botezat Iustin. Stie cum anume ne-am inspirat pentru acest nume si este mandru de asta. In fiecare toamna ne roaga sa-l ducem la Petru Voda sa-l revada pe parinte si sa se spovedeasca.
Petru Voda a devenit in cele doua decenii de exitenta un centru spiritual important al Romanilor. Atat pentru monahi cat si pentru laici,existenta sa este vitala. Oamenii isi incep de acolo viata crestina.Vin la Petru Voda romani dupa tot mapamondul.

Frica (Duminică, 20 februarie 2011, 16:09) Dacia Libera [anonim] i-a raspuns lui Chianti
dar de ce atata tevatura? Este frica atat de mare? Cine s-a speriat ata de tare de cateva maicute si un preot? Cui ii este teama ca se vor trezi romanii?

precizari (Duminică, 20 februarie 2011, 10:59) catalin [anonim]
Nu inteleg de ce nimeni nu spune cine a fost de fapt miscarea legionara! Ca marile valorile alea Romaniei au fost legionari (C-tin Noica, care a spunea pe vremea comunistilor ca este legionar). Legionarii pe langa pacatele lor, (provocate dupa asassinarea la ordinul lui Iorga a capitanului) au fost intelectuali patrioti. Intrarea in legiunea se facea dupa anumite aspiratii si rigori. Pe cand comunistii s-au ridicat din randurile prostimii calice! De aici ura lor nebuna, car edin pacate si azi este manifestata! Cat despre Iustin Parvu, tot respectul! Dumnezeu sa te aiba in paza Parinte!

Parintele Parvu (Duminică, 20 februarie 2011, 11:17) SMNA [anonim] Ma inclin sfintiei voastre Parinte asa cum ati luptat pentru credinta si libertatea acestui popor in perioada dictaturii comuniste nu v-ati pierdut credinta si puterea sa o faceti si acum, cred ca in tot ce faceti faceti bine pentru poporul roman cazut in deznadejde, umilit si batjocorit acum. Doamne ajuta!

va multumesc (Duminică, 20 februarie 2011, 11:17) TAIFUN [utilizator]
sfinta tinerete legionara! tara asta daca se vrea tara astea i sint reperele. si inca o data: astea ii sint reperele ! (ca doar nu comunistii sau mai noii consumeristi sau globalisti); vreau sa cred ca m am nascut intr o tara care renaste ca phoenixul. mort si reinviat ! asta da istorie asta da experienta !

legiunea (Duminică, 20 februarie 2011, 11:20) zare [anonim] Ce vehementa proletara! I-au cantat batranului ce-i place. SI CARE-I PROBLEMA? Poate cineva sa explice deosebirea dintre comunism si miscarea legionara? Exista, si inca una mare: Comunistii, fii si nepotii lor conduc acum Romania si i-au votat probabil 80 % din cei ce au postat impotriva cantecului la acest articol. Iar in fruntea lor se gaseste un comunisto-securist cu patalama, si, atunci, unde-i miezul indignarii?

Internatinala socialista (Duminică, 20 februarie 2011, 11:20) ion [anonim]
S-au intamplat lucruri si mai grave si nu v-ati sesizat, cum ar fi interpretarea “internationalei socialiste”! In Romania in public si televizor! Macar astia erau in spatiu privat!

Prezent ! (Duminică, 20 februarie 2011, 11:48) Soim Roman [anonim]

https://www.trilulilu.ro/iubescRomania/908aff88da0daa

Nimic in lume nu-i mai sfant
Si mai frumos pe-acest pamant
Decat sa mori ca luptator
Infasurat in tricolor. bis

Soim roman, soim roman
Ardelean batalionul doi
Gornistii suna, sa mergem la razboi
Voinici s-aduna cu miile d-eroi

Si-un prilej ca am sa mor
Langa o tufa de coohor
Langa o tufa de stejar
Langa domnul Capitan
raspunde trimite

(Duminică, 20 februarie 2011, 11:53) ROMÂN [anonim]
mai tare ma doare cand citesc comentariile unor romani care batjocoresc si pun la acelasi nivel legionarismul cu comunismul. cititi despre despre Legiune, despre Capitan, despre o alta Romanie pe care o visau legionarii … si apoi sa vorbiti !

JOS CENZURA! (Duminică, 20 februarie 2011, 12:02) fatmanx [utilizator]
JOS CENZURA!

Internationala (Duminică, 20 februarie 2011, 12:20) Mike1410 [utilizator]
Pentru a-i linisti pe credinciosii nemultumiti de ceea ce s-a cantat la a 92 aniversare a preacinstitului parinte, la a 93 aniversare maicute de la Manastirea Petru Voda ii vor canta parintelui Justin Parvu doar Internationala si Toavarasi, frumoasa e viata!

Mai exista Romani ! (Duminică, 20 februarie 2011, 12:26) da [anonim]
Slava Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, in memoria martirilor legionari !

… (Duminică, 20 februarie 2011, 15:33) da [anonim] i-a raspuns lui sarmanul
…martirii neamului indraznesc sa aduca slava lui Dumnezeu (si) prin jertfa (sangelui) lor. Jertfa lor pentru patrie si adevarul crestin este Slava adusa lui Dumnezeu. Martiriul este un har si o asumare cu bucurie a harului.

La multi Ani, Parinte ! (Duminică, 20 februarie 2011, 12:26) Un roman [anonim]
Fioarose maicutele care-l serbau pe unul din ultimii romani adevarati ai neamului romanesc. Oare daca-i cantau “Treceti batalioane”, sau “Nimic pe lume nu-i mai sfant” cum era? Marile natiuni au ajuns MARI pentru ca au considerat nationalismul ca ceva sine qua non pentru identitatea neamului lor. “Eu, ca nationalist, am gindit multa vreme ca natiunea e punctul terminus al evolutiei universale. Cind dispar popoarele, intram in Turnul Babilonului” Petre Tutea.

Parintele Iustin Parvu – un sfant in viata (Duminică, 20 februarie 2011, 12:34) Cremene [anonim]
De curand am fost atat la Manastirea Petru Voda (manastire de barbati) cat si la manastirea de maici (aflata cam la 2 km de prima) unde se afla in prezent Parintele. Am avut sansa de a vorbi cu acest Roman si Preot cu har, de aceea pot afirma ca stiu de ce-l urasc atatia: deoarece Parintele este exemplul viu ca criminalii comunisti nu au reusit sa distruga in totalitate fiinta neamului nostru, Parintele demonstreaza ca putem merge mai departe prin Credinta si Dragoste fata de neamul romanesc, prin Jertfa si Lupta. Din acest motiv este atat de urat Parintele de atatia indivizi care au un singur zeu : Banul.
Iar voi, cei care sunteti atat de “revoltati” de faptul ca Parintelui i s-a cantat la aniversare un simplu cantec, DE CE nu ati sarit cu aceeasi fervoare tovaraseasca sa condamnati amplasarea unei noi statui a lui Wass Albert in parcul din centrul Orasului Odorheiu Secuiesc? DE CE? Pentru ca comemorarea acestuia nu va deranjeaza,nu-i asa? Voi,care va dati mari aparatori ai evreilor, de ce nu ati cerut asa zisului Centru pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului sa ia atitudine fata de amplasarea bustului lui Wass Albert? De ce nu dati dovada de aceeasi manie proletara in acest caz infinit mai grav prin faptul ca este omagiat un criminal de razboi antisemit? Eu cred ca raspunsul este doar unul : pentru ca putin va pasa voua de evrei si de romani, pentru ca putin va pasa voua de toti nevinovatii (indiferent de etnie si de credinta) ucisi de Waiss Albert sau de comunistii veniti la putere pe senilele tancurilor in Romania sau de aceia dintre legionari care s-au dovedit a fi criminali (aveti cea mai mica idee cati legionari nevinovati au murit in inchisori?)
Voi, cei care-l atacati pe Parintele, sunteti Omul Nou visat de comunisti : fara Patrie, fara Neam, fara Credinta. Sa traiti bine!

Luciditate (Duminică, 20 februarie 2011, 15:49) Cremene [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Marius Octavian
Cand discutam despre legionari ar fi bine sa dam dovada de luciditate si sa nu-i bagam in aceeasi oala pe cei ca Valeriu Gafencu (Sfantul inchisorilor, cu mare dragoste fata de semenii sai indiferent de etnie si religie) cu cei care s-au infiltrat in Miscare. Dupa cum e certificat de istorie, multe demersuri bune sfarsesc rau datorita infiltrarii elementelor curate cu lichele,oportunisti si criminali de joasa speta.
Totodata as vrea, daca se poate, sa-mi spuneti de ce anume credeti ca cei care dau dovada acum de atata manie proletara pentru ca i s-a cantat Parintelui un simplu cantec NU AU ZIS NIMIC legat de ridicarea unui nou bust si omagierea criminalului de razboi antisemit si antiroman Wass Albert. Bustul generalului Antonescu, unul dintre cei mai mari patrioti romani (a facut multe greseli, e adevarat, dar a si salvat de la moarte-lucru recunoscut anul trecut de insusi presedintele statului Israel-peste 400.000 de evrei) este acoperit cu tabla neagra, iar busturile unui criminal de razboi antisemit si antiroman stau fara nici o problema in vazul tuturor doar pt ca a fost maghiar, iar UDMR-ul a ajuns sa incalce flagrant toate legile Romaniei. Deci nu e nici o problema cu omagierea unui criminal de razboi, dar e o mare problema datorita faptului ca i s-a spus Parintelui un cantec la aniversarea sa? Unde e gandirea normala intr-o asemenea mentalitate?

Mai ganditi-va (Duminică, 20 februarie 2011, 15:30) Cremene [anonim] i-a raspuns lui ti
Stimate domn, eu nu am idoli. Pur si simplu apreciez oamenii de valoare pe care Romania inca ii mai are. Am o singura intrebare pt dvs : cati oameni vin la dvs pentru a primi sfat si de cate ori ati stat 16-18 ore pe zi intr-un scaun pt a-i asculta, pentru a-i incuraja, pentru a le da Speranta si a-i imbarbata in lupta cu viata asta dura pe care o traim? Cati, stimate domn?

Separa omul de idee (Duminică, 20 februarie 2011, 13:17) fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Ion
ideea sta in ceea ce inseamna legionarismul, dupa cum spunea Ernest Maftei: “Noi, sa va mai spun seva, nu aveam doctrini. Doctrina noastri era credinta in neamul romanesc. Daci, acum, pi la dealurile noastre mai vez tarani vrednisi, aia sunt legionari! Orsi roman dintr-o bucati, cari nu furi, nu ucidi, nu minti, cari mai ari credinti in Dumnezau si in neam, i legionar!”

Trebuie infiintata o noua institutie …. (Duminică, 20 februarie 2011, 12:52) Mos Craciun [anonim]
…. Centrul pentru Moniitorizarea Semitismului si Promovarea Antisemitismului !
Daca ei au centrul lor, noi de ce sa nu-l avem pe-al nostru?

imn (Duminică, 20 februarie 2011, 12:52) demaGOGU [anonim]
am intra in randul lumii daca am renunta la fadul destepta-te romane: acest cantec este un candidat serios(nu singurul!); ptr “corectii” politic doar 2 referinte: god save the queen si la marseillaise

Patria se apara cu arma sau Legea! (Duminică, 20 februarie 2011, 13:04) da [anonim]
Daca nu ar fi asa, nici Tepes, nici Stefan cel Mare, nici Mircea cel Batran, Mihai Viteazul sau Corneliu Zelea Codreanu, nu ar fi existat in istorie ca patrioti, ci ca slugi. Astazi patria se apara cu Diplomatia si Armele democratiei, care sunt Legea si aplicarea ei. Dar patriotii sunt blamati de catre tradatorii care NU aplica legea. Ei si cei care-i sustin au toate motivele sa ponegreasca memoria adevaratilor patrioti, care, da, i-au vanat ca pe niste tradatori de neam! Istoria nu se uita!
La Multi Ani Parinte Iustin! Sa ne traiesti vesnic in memoria neamului !

nu este stire (Duminică, 20 februarie 2011, 13:08) serban [anonim]
În primul rând, sunt un român musulman, asta aşa, ca să nu fiu acuzat că sunt părtinitor. Părtinitori mi se par în schimb mulţi din cei care au comentat până acum. Înregistrarea a fost făcută ÎN CADRU PRIVAT, este aniversarea unui călugăr. Este treaba lui ce face şi mai cu seamă ce i se cântă. În al doilea rând, sunt nişte cântece istorice iar părintele la 92 de ani este el însuşi istorie. De ce ar trebui să fie asta o ştire, nu pot să înţeleg. Înţeleg însă că jurnaliştii judecă subiectiv, iar cititorii judecă pătimaş iar unii dintre ei de-a dreptul fanatic. Fanatismul este o prostie, o boală, de orice parte a baricadei s-ar afla el. Ar trebui să judecaţi, cei ortodocşi, cu gândul la spusele Profetului Isus: cine este fără vină să arunce primul cu piatra. Iar cei atei, să judece cu mai puţină ură pentru că fac riduri şi mor mai repede. Allah să ne aibă în pază pe toţi.

din pacate, (Duminică, 20 februarie 2011, 15:32) merlin [anonim] i-a raspuns lui serban
s-a creat obiceiul ca pe acest site(hotnews.ro), la sfarsit de saptamana, sa se vina cu o “stire” din zona religioasa facuta de jurnalisti fara pregatire in domeniu in asa fel incat sa lase loc de discutii in contradictoriu; pe langa aceasta, printre cei care posteaza sunt si persoane care urasc tot ce tine de religie si profita de “stire” pentru a scoate tot ce e urat in ei; si nu in ultimul rand, se poate vedea ca la stirile adaugate in ultimele trei ore, nu s-a adaugat niciun comentariu de catre hotnews (or fi in pauza prelungita de masa), insa la aceasta s-au adaugat vreo 25 – probabil ca nu le mai verifica…

Pentru serban (Duminică, 20 februarie 2011, 15:35) adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui serban
De acord cu tine . cu o obiectie si o observatie.
Obiectie: Iisus nu este profet! Isus este Fiul lui Dumnezeu , trimis pe pamant ca sa se jertfeasca pentru iertarea pacatelor noastra. E o deosebire intre el si profetul Isaia, de exemplu nu? Sau oricare alt profet. Ieremia, Ilie, Mica, Ezechiel. etc.
Observatie: Dumnezeu sa ne aiba in paza pe toti. Chiar si pe voi musulmanii.

România, colonie a Israelului? de profesor univer (Duminică, 20 februarie 2011, 13:19) CATALIN [anonim] În ultimii 20 de ani, românul doritor să se simtă în largul său ca român se împiedică cel mai tare în ideea că părinţii săi au fost capabili de cea mai abjectă crimă: genocidul. Ca o confirmare a reinstalării cominterniştilor la guvernarea României în decembrie 1989, după 1990 s-a lansat şi apoi a fost oficial însuşită, inclusiv la nivelul manualelor şcolare, teza că din ordinul mareşalului Ion Antonescu şi în conformitate cu legile emanate de guvernarea acestuia, românii au ucis aproape 300.000 (trei sute de mii) de evrei. Ne angajăm întreaga noastră credibilitate afirmând că niciun document serios nu probează acuzaţia de genocid şi de holocaust adusă românilor. Nici măcar pentru un singur evreu nu se poate afirma că a fost ucis, conform legilor sau uzanţelor româneşti, pentru motivul că era evreu!
Dimpotrivă, când avem documente credibile, acestea dovedesc limpede că în România nu a fost niciodată vreun genocid, împotriva evreilor sau a altor etnii. Nici „măcar” un pogrom, două… Documentele serioase, autentice, dovedesc mereu ceea ce ştiam cu toţii până în 1990, anume că în România regimul mareşalului Ion Antonescu i-a salvat pe evrei, evrei pentru care România acelor ani a reprezentat „o oază de linişte” (apud istoricul evreu Braham Randolph), un „colac de salvare” (rabinul Moshe Carmilly Weinberger). O spectaculoasă confirmare ne-a oferit-o recent însuşi preşedintele evreu Shimon Peres, care le-a mulţumit românilor că i-am protejat pe evrei în timpul celui de al Doilea Război Mondial, făcând astfel posibilă emigrarea a 400.000 de evrei, cu rol extrem de important în edificarea statului Israel. După cum se ştie, declaraţia lui Shimon Peres, atât de conformă adevărului, a stârnit reacţia unor oficiali ai minciunii despre Holocaustul din România… Ce să înţelegem din această neconcordanţă între preşedintele Israelului şi activiştii Holocaustului?

Sa nu exageram! (Duminică, 20 februarie 2011, 13:34) adrian88000 [utilizator]
Era ziua lui si maicutele l-au sarbatorit cantandu-i un cantec, Este dreptul lui sa-si pastreze convingerile din tinerete. Mai ales ca a suferit , prin ani grei de puscarie, pentru aceste convingeri. Si e frumos sa-i respectam convingerile , chiar daca nu suntem de acord cu ele. V-ar fi placut mai mult ca maicutele sa-i cante la aniversare: ” Si alta data si alta data/ O s-o facem si mai lata?” Sa nu cadem in penibil. Iar organizatia aia cu monitorizarea a sarit calul. Ea vede un pericol antisemit in aniversarea unui batran de 92 ani? Au exagerat si prin asta si-au facut un rau lor insisi. Prin exagerari isi pierd credibilitatea!

Slatina (Duminică, 20 februarie 2011, 13:34) Mihai [anonim]
Frumos cantec ! Sanatate si multi ani preotului Justin .

Despre ce incident e vorba (Duminică, 20 februarie 2011, 13:40) Jean Dalidis [anonim]
Domnule reporter, unde e incidentul ca eu nu-l vad.E o tara libera: fiecare scrie ce vrea, cinta ce vrea, care-i problema?

ion (Duminică, 20 februarie 2011, 13:40) ion [anonim]
Multa sanatate si viata indelungata Parintelui Iustin. O lectie vie necesara demnitatii noastre care mai suntem romani. Patrioti au fost si sunt inca. La multi ani tuturor!

Nestiinta nu tine loc de scuza (Duminică, 20 februarie 2011, 16:48) Ionel [anonim] i-a raspuns lui laur
Pune mana si citeste , documenteaza-te si daca ai capacitate sa analizezi o sa iti schimbi ideile comuniste despre legionari.

Liturghia Neamului (Duminică, 20 februarie 2011, 14:21) un crestin [anonim] 22 septembrie si 30 noiembrie

In fiecare an in aceste zile se fac oriunde in Romania parastase pentru martirii legionari. In 2007 si 2008,in totala discretie,am facut parastasul din 22 septembrie la manastirea Petru Voda. Numele martirilor au fost pomenite si la Liturghie si chiar la masa de pranz cu participarea tuturor credinciosilor chiar daca multi dintre ei nu stiau acest lucru. Parintele Iustin le da canon calugarilor sa se roage neincetat pentru sufletele martirilor legionari si din temnitele regimului bolsevic.
Parastasul de 30 noiembrie il fac in parohia mea,care intamplator are hramul Sfintilor Arhangheli. Parintele paroh al nostru este si el un imbunatatit.Un prieten cu Dumnezeu. Pe mine nu ma intereseaza sa aduc cuiva argumente despre apartenenta Biserica si la identitate romaneasca. Ma rog pentru sufletul acestor crstini-romani pentru ca ma simt in comuniune duhovniceasca cu ei. Imi doresc sa pot indura privatiunile,nemerniciile si torturile indurate de ei in numele lui Hristos si al umanitatii. Imi doresc sa traiesc in Romania tot atat cat imi doresc sa traiesc in sfintenie si prietenie cu Dumnezeu. Nu vreau altceva de la viata. La Petru Voda este inmormantat parintele Calciu. Mormantul sau se afla in micul cimitir situat pe coasta care se ridica de la parau. Si prezenta parintelui Calciu acolo este la fel de discreta si senina ca dealtfel tot ce se intampla la Petru Voda.

multa sanatate Parinte (Duminică, 20 februarie 2011, 14:21) cristi [anonim]
In inchisorile comuniste, in care a stat si Parintele Parvu, au murit zeci de mii de oameni. Cifra crimelor facute de comunism in cei 44 de ani este inspaimantatoare. N-am auzit insa pe nimeni sa interzica comunismul, insemne ale acestuia sau cantece din acea perioada. Mai mult decat atat comunistii sau copiii acestora apar la tv si o duc bine merci. La fel si tortionarii din inchisorile comuniste. Ne-am gasit insa sa acuzam un grup de maici si un simbol al luptei pentru libertate. Poate vom ajunge pana la urma sa-l interzicem pe Radu Gyr, poate si pe Eminescu, ca si el a deranjat mai ales prin scrierile politice. Daca ne uitam adevarata istorie si pe cei ce au luptat pentru libertate si romanism ne meritam soarta.

Şalom (Duminică, 20 februarie 2011, 14:45) cip. [anonim]
Spre stiinta : Centrului pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului. Miscarea Legionara din Romania nu a fost condamnata la procesul de la Nürnberg. Nu a fost o miscare nazista , fascista , a fost o miscare pur romaneasca. Intrebati-va de ce oare , legionarii au fost acuzati de Carol II , Antonescu , comunisti ( ase vedea comunistii intrati in Romania in anii 1948 … ) si actualmente de cei care nu le convin nici macar sa auda de Miscare. Istoria nu se strege , se transmite. Nu uitati acest aspect , chiar daca imnul national al romanilor este : ,, Desteapta-te romane ” Doamne Fereste , sa se destepte cu totii. Asa ca , lasati-o mai moale. Si inca ceva … nu mai avem bani. Şalom !

despre imn (Duminică, 20 februarie 2011, 15:00) acasa1284285656193 [utilizator]
Iata ca au sarit mironositele atinse la pudoare. Se vede ca nu mai aveti alte preocupari…Si ce daca i-au cantat arhimandritului Parvu acel cantec legionar;daca nu va place,schimbati postul.De ce nu v-am vazut la comemorarea Ceausestilor fiind tot atat de virulenti, ca doar se canta Internationala si se facea propaganda comunista!! Sau aia va place? Tara arde si baba se piaptana!

daca (Duminică, 20 februarie 2011, 15:18) daca [anonim] i-a raspuns lui RADU
daca matale te nasteai de cealalta parte a frontierei (si ar fi fost o pura intamplare), azi ai fi strigat cu aceeasi inima viteaza impotriva tradatorilor de romani care au rapit ardealul si ai fi luptat pentru restabilirea ungariei mari. de ce nu mergi sa te infratesti cu jobbik?

Felicitari (Duminică, 20 februarie 2011, 15:17) bucecea20001233755459553 [utilizator]
Nu pot decit sa le felicit pe maicute !

E vorba de un adevar (Duminică, 20 februarie 2011, 16:14) Ionel [anonim] i-a raspuns lui xy
Istoria ne-a fost mistificata. iar despre legionarii s-au spus numai neadevaruri. Cum iti explici ca cei mai mari oameni de cultura si patrioti ai Romaniei in perioada interbelica au fost legionari s-au au avut simpati legionare? Apropo crimelece au fost puse in seama legionarilor s-au n-au fost sau au fost comiise de altii. vezi ce spune N Steinhardt evreu manah despre asasinatul din padurea Jilava a 125 evrei – ca nu au fost comise de legionarii ci de cei ce vroiau sa-i discrediteze . E marturia unui evreu!

Doamne ajuta, Parinte Justin! (Duminică, 20 februarie 2011, 15:31) Narcis [anonim]
”Cel care lupta chiar singur, pentru Dumnezeu si Neamul sau nu va fi invins niciodata.” Corneliu Zelea Codreanu

Parintele nostru iubit (Duminică, 20 februarie 2011, 15:52) Gogu [anonim]
Omul asta a fost alungat din manastirea Bistrita la revolutie, a plecat si a construit sapte manastiri , doua camine pentru batrini si copii, stind pe un scaun si ascultind pasul oamenilor. La Petru Voda oamenii de afaceri cu potential faceau donatii cu tirul, Chiar credeti ca oameni care au facut milioane de euro pot fi pacaliti atit de usor.Parintele chiar este un mare roman care ai incomodeaza pe cei care ne vor sclavi. Au incercat sa-i sa-i faca de petrecanie de nenumarate ori dar nu au reusit,cineva acolo sus il iubeste nespus de mult si are grija de el poate poate ne vom trezi si noi.
Oricine are astazi putina coloana vertebrala este ingenuncheat, uitativa la TEO TRANDAFIR si aducetiva aminte de gestul ei de fericire din parlament, acum trage ponoasele. Chiar credeti ca peste TEO a putut da boala asa dintr-o data, chiar credeti ca nu-si facea controale periodice?
Rugativa pentru Parinte este unul dintre ultimii emisari pe care ni-i trimite cerul ca sa ne trezeasca din somnul nostru si pentru a ne da un exemplu de comportament in viata pentru ca noi ne vindem mult prea usor constiinta pentru bani functii putere.

Incetati!! (Duminică, 20 februarie 2011, 16:01) anonimul crestin [anonim]
Cati dintre voi v-ati intalnit macar odata cu parintele Iustin?? De unde stiti voi ce propavaduieste acesta?? Din ce scrie presa? Cati dintre voi s-au spovedit vreodata? Cati dintre voi postesc si se roaga? Cati dintre voi rezista in Liturghie de la inceput pana la sfarsit? Cati dintre voi stiti ce se intampla in Sfanta Liturghie? Cati dintre voi aveti habar ce vi se intampla la Botez?? Cati dintre voi ati citit despre atrocitatile petrecute in temnitele comuniste? Care dintre voi a cunoscut vreodata suferinta extrema a torturii fizice si psihice,a foamei,dar mai cu seama a lepadarii de Hristos. Cati dintre voi stiu ca la Pitesti si in colonia de la Salcia(Balta Brailei) oamenii au fost siliti la apostazie dar au preferat sa moara. Cati dintre voi stie macar o farama despre acest masacru planificat al sufletelor? Cati dintre voi ar indura sa stea de veghe la capataiul unui bolnav,renuntand la un mod de viata comod si indestulat?


dreptul la libera exprimare (Duminică, 20 februarie 2011, 16:53) bgf [anonim]
In SUA (care este considerata cea mai mare democratie), miscarile neo-naziste sunt foarte active.Au sloganuri anti-evrei,negri,asiatici, etc. Isi exprima opiniile cum vor. Atata vreme cat nu omori sau pui pe altcineva sa faca asta, totul este in regula. Dreptul la libera exprimare e garantat de constitutie. Atata vreme cat presa este libera sa difuzeze toate aberatiile oricand si la orice ora, eu cred ca si restul populatiei are dreptul la propria opinie. Nici mie nu imi plac anumite emisiuni, politicienii,televiziuni, ziare, persoane.Ce ar trebui sa fac? Sa ies cu mitraliera? Sa le inchidem gura cu pumnul? Ei au dreptul spuna ce vor, noi avem dreptul sa folosim ce ne place. Si mai ales sa gandim liberi.

Sa infiintam un (Duminică, 20 februarie 2011, 16:53) Ionel [anonim]
Centru pt Monitorizarea Crimelor facute de Comunistii Evrei de la inceputuri si pana astazi.

Un parinte sfant! (Duminică, 20 februarie 2011, 16:54) helium [anonim]
Care-i concluzia centrului pentru monitorizarea si combaterea antisemitismului in linii mari? Si care-s argumentele fondate ale unui protest oficial din partea acestui centru? Singura chestie pentru care s-a iscat toata valva asta e faptul ca aceasta cantare e un pericol social la adresa actualului regim roman? Prostii, miscarea legionara a fost o solutie in vremurile in Europa, in fiecare stat, predomina regimul totalitar. Era un necesar protectia militara pentru ca democratia nu exista si conflictele impuneau regimuri straine. Cu ce e rea aceasta cantare? Urmariti versurile “domnilor critici”, va instrainati mult de romanism(nu de conceptia de miscare legionara in sine), integritatea si unitatea. Mai bine v-ati preocupa capul cu alte lucruri, iar se scumpesc alimentele in urma raportului bancii mondiale…etc, etc. Din ce bani respira acest centru?

Dubla masura (Duminică, 20 februarie 2011, 16:54) Stefan Michiu [anonim]
In primul rand, ii urez Sfintiei Sale LA MULTI ANI!O figura venerabila, care impune respect si consideratie! Apoi, m-a deranjat intotdeauna dubla masura: adica, pot sa defilez cu secera si ciocanul, pot canta Internationala dar NU am voie sa desenez o svastica si culmea, sa cant un cantec! Daca se ia in considerare efectul criminal pe care l-au avut cele doua ideologii, comunismul este de departe pe primul loc, atat ca perioda cat a putut actiona cat si ca efectul mai sus amintit.Dar sa interzici un cantec e si absurd si grotesc! Dupa acelasi principiu, Marseilleza ar trebui interzisa de mult-“un cantec sanguinar”, la fel Internationala si atatea altele! E democratia atat de slaba incat se teme de un cantec sau reziduurile educatiei comuniste atat de prezente?

Sa il ajute Dumnezeu pe Parintele Justin! (Duminică, 20 februarie 2011, 16:57) victor [anonim]
Mare Om, Parintele Justin! Unul dintre putinii care se mai opun hidrei criminale masonice! Mare om Radu Gyr!

Miscarea legionara … (Duminică, 20 februarie 2011, 17:36) Costica [anonim]
…este inainte de toate o miscare crestina si apoi politica. Masurile Miscarii au fost foarte bune in unele privinte si excesele lui Sima au decredibilizat-o ( daca nu era executat Codreanu in puscarie de Carol, , altfel era situatia). Luati si cititi ce scriau legionarii, o sa vedeti ca si intre ei erau mai multe opinii si mai ales , o sa descoperiti cu mare susrprindere ca activau in acelasi sistem corupt pe care il doreau eradicat. De fapt ceea ce doriti multi dintre voi si ceea ce propavaduiau ei sunt in consonanta…Asa ca…Sa limitam anti-semitismul de restul, si mai ales sa nu-si inchipuie cineva ca antisemitismul a disparut cu totul… Eu n-am uitat ca Iliescu e tigan iar Gelu Voican Voiculescu, Petre Roman , Ponta si multi altii (culmea , si Vanghelie !!! sunt EVREI !!! Carora religia le interzice sa munceasca….au prosti pentru asta! Insa astia fara ceillalti tradatori de tara nu faceau nimic asa ca…  Din nefericire, prea multi isi dau cu parerea nestiind NIMIC despre miscarea legionara , cultura facuta numai cu filmele lui Nicolaescu si propaganda comunista…Cartile sunt pe net dar prea multi nu stiu sa citesca de pe aici ! Zelea Codreanu a fost un mare ROMAN ucis de unul care a dezertat in razboi sa se insoare la rusi pe sest cu amanta (spioanca rusa dovedita)-totul s-a musamalizat la nivelul curtii regale (de,  nu-ti alegi copii) dar urmasul lui Carol si al madamei a obtinut in Portugalia recunoasterea paternitatii…

tara hotilor (Duminică, 20 februarie 2011, 17:47) anonimus [anonim]
Daca legionarii sunt distructivi atunci ce sa zicem de actualii oameni politici care inchid scoli si spitale

Corect! (Duminică, 20 februarie 2011, 17:58) Legiunea Arhanghelului Mihail [anonim]
Gestul maicutelor este unul corect. Parintele Iustin PARVU a fost membru activ al Miscarii Legionare. intre 1938-1940. Motiv pentru care a si infundat puscariile comuniste. Iata-l la 92 de ani, dupa ce a zacut aproape 20 de ani in temnitele comuniste! L-a tinut Dumnezeu in viata! Nu uitati, de asemenea, calitatea de preot misionar pe frontul de est, pana la Odessa, in perioada 1942-1944. Un om IN URMA CARUIA RAMANE CEVA DEMN, nu mizeriile comunistilor. Sanatate multa Parinte!

Miscarea Legionara (Duminică, 20 februarie 2011, 18:15) Catalina [anonim]
Unii din cei care posteaza pareri despre Miscarea Legionara nu au citit niciodata nimic despre acest subiect. Istoria “otravita” pe care o stiu de la scoala este tot ceea ce au. Daca in prezent inca il mai citim pe Eminescu cenzurat ce pretentii putem avea ca adevarul sa iasa vreodata la suprafata? Traiasca Legiunea si Capitanul!

Bravo lor!! (Duminică, 20 februarie 2011, 18:19) patriot roman [anonim]
Bravo lor!!Intr-o Romanie condusa de 21 de ani de niste excremente comuniste de la lovitura de stat din 1989 Miscarea Legionara ar fi singura putere plauzibila care ar face ordine in tara!!

intrebare pt. autorul articolului (Duminică, 20 februarie 2011, 18:30) radur [anonim]
Intrebare pt. autorului articolului (Redactia Stiri HotNews.ro): Ce informatii detineti despre acel Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului – MCA Romania? Ati verificat dvs. unde activeaza acasta organizatie, are vreo afiliere (guvernamentala, non-guvernamentala, privata, religioasa, etc.), care este domeniul de activitate si jurisdictia sub care activeaza? Practic stirea dvs. este: actorul A (Centrul pt. monitorizare) transmite un protest impotriva a ceea ce face actorul B (un grup de maicute, in cadru privat). Ati oferit apoi foarte multe detalii despre actorul B (“acuzatul”) dar aproape nimic despre actorul A (“acuzatorul”). Cred ca profesionalismul dvs. de jurnalisti (mai ales ca nu este vorba de un singur autor, ci de o intreaga redctie de stiri) ar trebui sa va faca sa oferiti si restul de informatii, pentru ca stirea a fie intreaga.

Maicutele de la Petru Voda (Duminică, 20 februarie 2011, 18:30) Maria Petrascu [anonim]
Astept de la Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului – MCA Romania si un protest oficial pentru faptul ca, alaturi de Holocastul evreiesc, nu este recunoscut, la nivel european si ,si Holocastul Rosu care, numai in Romania, a echivalat cu aruncarea in puscariile comuniste si cu torturarea si uciderea a peste 2.500.000 de romani care s-au opus Ciumei Rosii. Asa e corect, domnilor! Mortii vostri nu sunt mai morti decat ai nostri! Asa sa ne ajute Dumnezeu, dupa cum masuram viata si moartea unor oameni cu o singura masura sau cu doua!

despre HOLOCAUSTUL ROSU de ce nu se vorbeste?? (Duminică, 20 februarie 2011, 18:32) gigel [anonim]
de ce MCA nu spune nimic despre HOLOCAUSTUL ROSU, in care au murit sute de milioane de oameni? cine a adus si impus in romania comunismul? sa vedem: ana pauker ( anna rabinsohn), vasile luca ( laszlo luka),teohari georgescu( burah tescovici),josef kisinevski ( jakob broitman),roman walter ( ernest neulander) -tatal lui petre roman, silviu brucan ( bruckner), alexandra sidorovici ( sotai lui silviu brucan), alexandru graur ( alter brauer), mihai roller.

Acesta-i incident? (Duminică, 20 februarie 2011, 18:36) Cristian [anonim]
“Reprezentantii Manastirii Petru Voda si cei ai Patriarhiei Romane nu au putut fi contactati pana la aceasta ora pentru a exprima un punct de vedere oficial in legatura cu acest incident”. Deci in Romania nu mai poti canta cantece patriotice ca acestea sunt considerate incidente. Sa va fie rusine! Cinste maicutelor!

So what? (Duminică, 20 februarie 2011, 18:43) Maria [anonim]
Constitutia prevede libertatea de exprimare, acolo nu era spatiul public. In spatiul privat ai dreptul sa vorbesti, sa canti si sa te exprimi asa cum doresti. Asta-i culmea… Aberatie de articol…

Antisemitism (Duminică, 20 februarie 2011, 19:04) Nasty [anonim]
Terminati odata pentru totdeauna cu antisemitismul! Cum se face ca nimic pe pamant nu se mai poate realiza din punct de vedere economic,militar,politic,spiritual si de orice vreti fara a ne referi la bietii evrei,saraci,injurati,fara de tara,fara Dumnezeu cand planeta are cu mult mai multe griji decat a plaqnge un asa-zis stat super bogat cu o super influenta economica a tot ce se numeste;Finanta=bani?

ioansj | 20 Feb 2011 16:39

Foarte bine. Felicitari.Un preot ce merita toata stima si onoarea, care nu-si pleaca capul ci si-l inalta in cintari de duh si patriotism. Am stat la umbra unor legionari, pe care comunismul ia perceput ca dusmani, si-am constatat ca erau cei mai credinciosi si iubitori de neam si tara. Foarte bine ca reinvie aceasta fibra vigurosa a demnitatii romanesti.Cintati mai departe ca place lui Dumnezeu si noua oamenilor.

Marian | 20 Feb 2011 16:33

Rusine antena3 ,ca faceti jocul celor care urmaresc indobitocirea romanilor.Ce e mai rau sa fii legionar nationalist sau sluga bancherilor sionisti care ne conduc? (vezi datoria externa a Romaniei) Va legati de un cantec national dar nu vedeti toate clipurile si show-rile sataniste care voi le promovati zi de zi. Romani deschideti ochi si priviti cine si ce va spune. Inca o data rusineeeeeeee ………….

daciana | 20 Feb 2011 16:32

Intreb: Daca “Miscarea Legionara a fost singura miscare din Europa care s’a opus comunismului in mod organizat si sutinut. Anticomunismul a facut si face parte din programul ei idologic, politic si social. Acest lucru a fost recunoscut si de completele de judecata de la Nürnberg.”, de ce atunci “Procesul Comunismului” nu a s-a finalizat prin reabilitare Miscarii Legionare, calificand-o in consecinta, asa cum ati mentionat, ca fiind singura care a luptat de jure si de facto, in mod “organizat si sustinut” impotriva comunismului? Cat despre maicute, ele pot canta in camera lor ce doresc! NU au iesit in mars pe strazi cu prapuri si faclii aprinse! Odios este faptul ca acolo, in camera in care ele canta, sunt “urechisti” care “participa” la ziua parintelui numai pentru a avea ce rastalmaci si turna la tot felul de organizatii, tot felul de bazaconii, contra acelor oameni pasnici! Maine-poimaine, daca vreunuia ii trece prin minte sa cante balada “Toma Alimos” sau “Miorita”, la el in ograda, reporterii Antenei 3 il vor declara terorist, sovin, nebun sau legionar, scriind reportaje despre terorism si drepturile omului! Bietul parinte, nu este iertat nici azi pentru ca, la 92 de ani, isi iubeste tara si neamul, pentru care a facut atatia ani grei de inchisoare! De ce s-or fi temand aceste organizatii de blandul nostru parinte Iustin? Alte popoare, sa aiba o asemenea perla de om in neamul lor, l-ar trata ca pe un sfant si nu ar prididi sa ia cuvant de intelepciune de la el! Respectul romanilor pentru batranii lor intelepti a pierit?

arsenie | 20 Feb 2011 15:59

SUTE DE LEGIONARI AU FOST INCHISI DE HITLER IN GERMANIA IN LAGARE DE CONCENTRARE NAZISTE: BUCHENWALD,DACHAU….UNDE MULTI AU MURIT!

arsenie | 20 Feb 2011 15:58

MISCAREA LEGIONARA NU A FOST ANTISEMITA,SI A FOST ABSOLVITA DE ORICE CRIMA LA TRIBUNALUL DE LA NURENBERG IN 1946. MISCAREA LEGIONARA NU A UCIS NICI UN EVREU,INSA EVREII AU UCIS 1 MILION DE LEGIONARI! (EVREII -TATAL LUI PETRE ROMAN NEULANDER,TATAL LUI TISMANEANU,EVREI CE NE DAU LECTII DE DEMOCRATIE,IN LOC DE MARXISM LENINISM! RUSINE) ADAM TESLER-A UCIS LEGIONARI,SEFUL SECURITATII PE BRASOV REISMENN MIGUEL A UCIS LEGIONARI, SILVIU BRUCAN-BRUKNER A UCIS LEGIONARIm ANA PAUKER A UCIS LEGIONARI SI PE SEFA LEGIONARIILOR ECATERINA GATA A ARUNCAT-O IN CUPTOR SI I-A SMULS SANII, ALEXANDRU NICOLSCHI _BORIS GRUNBERG, SEFUL SECURITATII A UCIS SUTE DE LEGIONARI SI A ORDONAT UCIDEREA A CEL PUTIN 100000 DE LEGIONARI,EL PERSONAL. LISTA E PREA LUNGA…

10. daniel-iasi | 20 Feb 2011 15:33

BAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH, VOI ASTIA DE LA ANTENA 3!!!!!!!SUNTETI NEBUNI CU TOTUL???ASCULTATI CUVINTELE CANTECULUI LEGIONAR SI APOI VORBITI, INCULTIILOR! LEGIONARII CONDUSI DE ZELEA CODREANU AU FOST ADEVARATI PATRIOTI!AU FACUT PARTE DIN RANDUL LEGIONARILOR: PREOTI, PROFESORI, STUDENTI SI MEDICI! NU DEZINFORMATI! ADEVARATII LEGIONARI AU RIDICAT BISERICI, SCOLI SI AU FACUT DRUMURI , FARA A FI PLATITI!!!AU FACUT-O DIN SPIRIT PATRIOTIC…………….EI AU FACUT CERERE SA IASA DIN INCHISORI (ARESTATI FIIND DE ANTONESCU) SI S-AU INSCRIS IN DIVIZIA TUDOR VLADIMIRESCU , DIVIZIE A MORTII CARE A LUPTAT PE CELE MAI GRELE FRONTURI!……………….SEMIDOCTI CE SUNTETI….INAINTE DE A FACE UN REPORTAJ DOCUMENTATI-VA!

sitadeasa | 20 Feb 2011 15:14

si ce daca maicutele canta imnul Miscarii Legionare… ce are una cu alta; cu ce ii deranjeaza pe evrei ca maicutele il cinstesc pe Pr. Justin. de ce melodiile ( de fapt e un cantec ) maicilor de la mănăstirea Petru Vodă încalcă valorile creştinismului?… din punct de vedere juridic: a fost Legionarimul condamnat la Procesele de la Nürnberg?. Desigur NU!. Miscarea Legionara a fost singura miscare din Europa care s’a opus comunismului in mod organizat si sutinut. Anticomunismul a facut si face parte din programul ei idologic, politic si social. Acest lucru a fost recunoscut si de completele de judecata de la Nürnberg. In Romania Miscarea Legionara a fost condamnata doar de comunisti – vezi inchisorile comuniste care au fost pline de membrii ai Miscarii Legionare unde au patimit pentru neam si pentru Hristos – dar nu si de societatea romanesca postrevolutionara. Nici macar de acest jalnic presedinte numit basescu, mare securist si anticomunist in acelas timp sprijinit de americani si de evrei – vezi relatiile lu’ basescu cu soros. Intrebare: De ce se tem de fapt evreii? Raspuns: Se tem de Iisus Hristos! De ce? Deoarece Miscarea Legionara are un profund caracter crestin si duhovnicesc. Dovada: sutele de sfinti si martiri legionari morti in perioada dinainta razboiului si in perioada comunista. Incepand cu Corneliu Zelea Codreanu – martirizat, omorat miseleste de catre politia politica a monarhiei – si continuind cu Sfintii si Martirii inchisorilor comuniste: Valeriu Gafencu, Ilie Lacatusu, Pr. Calciu Dumitreasa, etc. Mergeti la Aiud si vedeti Sfintele Moaste al Sfintilor din Miscarea Legionara… cereti ajutorul pentru neputintele voastre si veti afla raspuns. Pentru evreii antiromani si anticrestini am un dor: renuntati la nebunia aceasta, veniti-va in fire, nu va bazati pe banii si puterea voastra, nu va mai inchinati diavolului. Toate acestea vor pieri. Treziti-va si veniti la Hristos! luati exemplu de la Sf. Ap. Pavel, de la Sf. Ciprian, de la atatia evrei din vechime si contemporani intorsi la Domnul nostru Iisus Hristos. Stiu ca pentru voi pare o nebunie… dar e atat de minunat. Merita! PS: Parintele Justin deranjeaza deoarece este un crestin ortodox adevarat, marturisitor si luptator, atunci – in dictatura comunista – cat si acum – in perioada dictaturii biometrice. Faptul ca lupta si militeaza contra cipuirii populatiei, asta face sa incurce multe planuri , de aceea el trebuie denigrat, osandit, ponegrit. Cine putea oare sa inceapa acest lucru?. Desigur, cei care vor beneficia din plin de acest proces de control al populatiei: noua ordine mondiala condusa de evreii sionisti ( sa nu faceti confuzia intre sionism si semitism )

34 comments

  1. sorin alexandru

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    alt pericol bate la usa fratilor!
    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Batalia_pentru_Allah-pe_pamant_romanesc_0_431957426.html#commentsPage-1

  2. sorin alexandru

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Intr-adevar,Manastiea Petru Voda trebuie aparata cu orice pret,sa ne rugam neincetat pt.sanatatea Parintelui Iustin,care iata,ne trezeste la realitate si ne arata ca bestiile satanico-sioniste nu dorm!

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Era de asteptat ca intregul popor ortodox sa fie alturi de marele parinte Iustin. Aceasta forta ce se strange in jurul marelui duhovnic nu va putea fi infranta de vrajmasii Crucii.
    Un semn mai trebuie ca sa facem zid de trupuri in jurul manastirii Petru Voda. Acel semn doar parintele Iustin ni-l poate da.
    Ortodoxie sau iad!

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Daca vom face toata aceasta misiune de aparare cu rugaciuni intense la Sfintii inchisorilor, cu siguranta izbanda va fi de partea noastra. Cred ca sfintii vor sari in ajutor si vom trai cu adevarat duhul autentic ortodox si romanesc

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Citind comentariile din articol am vazut ca au ajuns sa le dea lectie de drept si de patriotism un musulman si un ateu, acelor "ziaristi" care vad peste tot antisemitism, extremism s.a. Dar fiecare vede ce doreste si in functie de cine il plateste.
    Se ridica totusi intrebarea: unde e libertatea de expresie castigata in '89?

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ca s-a pomenit de '89, sa adaptam cantecul:

    Mai bine golan decat sionist
    Mai bine haimana decat fascit

    Mai bine huligan decat tradator
    Mai bine mort decat turnator

    Viata lunga p Iustin si obstei de calugari si calugarite de la Petru Voda

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    jidovii care nu le convine ce cant eu in tara mea ,n-au decat ... au unde se duce......

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    sa mergem la Parintele Iustin si sa ii zicem ca suntem alaturi de el, ca sa simta ca nu e singur parintele, sa-l mangaiem.

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu zis mai degraba sa ne adunam si sa protestam in fata Centrului lor de evrei.

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa aprindem candela pentru parintele Iustin si obstea manastirii Petru Voda. Sa ne rugam pentru tot poporul roman, asa cum face si parintele.

    Sa dea Bunul Dumnezeu sa ne cunoastem cat mai curand, sa ne dam intalnire la Petru Voda, sa ne binecuvanteze parintele Iustin Parvu.

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cenzura a devenit un mod de viata pe net. Din nefericire prea putini isi dau seama pentru ca e .... subtila. Dau doua exemple:

    http://www.gandul.info/reportaj/fascinatia-pentru-moaste-de-ce-isi-freaca-romanii-portofelele-de-racla-7785550

    http://www.gandul.info/reportaj/comertul-din-jurul-moastelor-cum-sa-mergi-in-pelerinaj-cu-bastonul-dotat-cu-lanterna-fotoreportaj-7571414

    AMBELE AU CATEVA SUTE DE COMENTARII DIN CARE MAJORITATEA PROORTODOXE CARE SE VAD DOAR DACA ADAUGI TU UN COMENTARIU... ASTA DUPA CE AU FOST DESCONSPIRATI CATIVA VORBITORI DE LIMBA ROMANA DAR DE ALTA NATIE CARE DADEAU IN ORTODOXIE. DIN NEFERICIRE MULTI CALDICEI CAD SUB COMENTARIILE UNOR ASTFEL DE INTRUSI CARE SE AFLA PE TOATE SITE-URILE PRESEI OFICIALE...

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    LEGAT DE:
    alt pericol bate la usa fratilor!
    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Batalia_pentru_Allah-pe_pamant_romanesc_0_431957426.html#commentsPage-1

    Tocmai asta vor sa faca pentru marea masa a populatiei sa arate cat de periculoase sunt religiile si sa faca doar una: new age... SA NU FIE!

    SE CHEAMA INDOCTRINARE INCETUL CU INCETUL...

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa ne rugam la bunul Dumnezeu si la sfintii inchisorilor si vom birui lucrarile diavolului si pe slujitorii lui sionisti. Vesnica pomenire sfintilor inchisorilor.Vesnica pomenire capitanului C.Z.Codreanu

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa nu lasam lumina sa se stinga ca pentru noi ,romani ,ea a rasarit!!!

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MULTA VORBA DESARTA OBSERV despre trecut ! ,nu aduce la nimic bun in aceste timpuri f. grele ,fiind planUite de un SECOL probabil - cu bataie lunga si castig pe termen lung , tipic afacere ,f. simplu ???. NOI aceasta generatie care nu am avut in maneca nimic cu comunismul legaturi ,s/au poate unii ,care i/au luminat bunul DUMNEZEU / ,chiar daca tatal lui s/au anumite rude au avut legaturi , doreste sa lupte pt. O CAUZA DREAPTA sa nu fie frica ,EA vine numai de la DIAVOLii , ganditi/va la toti sf. parinti cat au chinuit in inchisori ,DAR ei toti nu au avut frica ,s/au rugat in fiecare zi si bunul DUMNEZEU l/ea alinat durerea spre bucurie , desii toti erau foarte tineri ,deci NU erau pregatiti prea bine duhovniceste ,DAR au crezut in bunul DUMNEZEU , si noi toti putem sa o facem ,VOINTA este totul ,primul PAS ,catre spovedanie si iei indrumari de la duhovnic ,fara rusine si frica DIAVOLEASCA , dupaceea impartasania va aduce luminarea mintii si CURAJUL de care avem toti nevoie !?. Trebuie trezirea neamului crestin de 2000 de ani si UNIREA cu incredere in DUMNEZEU asa cum au facut/o si ei toti , gasiti capi buni luminati sa conduca spre biruinta , pt. indreptarea tarii ,credintei si sa tinem cu dintii impreuna pana la moarte ,sa luam sfaturi de la sfintii parinti si sa ne intre bine in CAPATANA !?. Fara sacrificii nimic nu sa facut pe acest PAMANT , IISUS HRISTOS sa jertfit pt. noi pacatosii si spalarea pacatelor noastre ,noi ce vom face pt. EL si urmasii copiilor nostrii ???.

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    SA INVIEM LUMINA CREDINTEI SI TREZIREA NEAMULUI CRESTIN CA ,CERCUL DIAVOLESC SE STRANGE FOARTE FIN SI INTR/O DIMINEATA ,VOM FI IZOLATI IN CASA SI TARA NOASTRA ,NE VOR FACE SA DEVENIM MAI RAU DECAT ,ANIMALELE ,EI SLUJESC DIRECT LUI SATANA ,CAPii MARi SANT IN USA. ,DAR LEGATURILE SANT PESTE TOT IN LUME ,ISARESCUL''masonica ,mic si diavolesc '' A DAT AJUTOARE LA USA. DIN REZERVA TOATA SI AM RAMAS CU TONE DE HARTIE DE WC., SCRISE ?.

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fratilor si surorilor întru' Domnul!

    Trebuie sa fim uniti în jurul Sfintiei Sale Justin Pârvu, al Sfintelor Maicute si al întregii Obsti de la Sfânta Mânastire Petru Voda!
    Trebuie sa facem Zid de Aparare în jurul Sfintiilor Lor si la propriu si la figurat, daca încornoratii nu se potolesc.
    Bineînteles ca vom avea acordul si binecuvântarea Sfintiei Sale Justin în tot ceea ce vom face legat de acest caz grav.
    Daca va mai amintiti, cu ani în urma, au încercat sa-l scoata din Sf.Mânastire Bârnova pe Sfântul Monah Calistrat Chifan, dar n-au reusit deoarece s-au strâns în curtea Mânastirii câteva sute de persoane si astfel l-au salvat.
    Trebuie facut acelasi lucru si cu Obstea de la Petru Voda! Trebuie sa fim pregatiti sa ajungem la Mânastire în timp util!

    Frate Apologeticum te rog sa ne tii la curent cu situatia de la Sf.Mânastire Petru Voda. Multumesc.

    Dumnezeu si Maica Sfânta sa-ti dea sanatate!
    Multumesc pentru eforturile depuse în Slujba lui DUMNEZEU si a Neamului!

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

  18. Tardea Raluca Diana

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pentru toate fleacurile se iese in strada,insa pt. Ortodoxie nu!Atata ipocrizie n-am mai pomenit.
    Daca si Parintele Iustin,un stalp de foc al Ortodoxiei este batjocorit in felul acesta, nu ma mai astept la nimic bun din partea politrucilor si bogatanilor analfabati care-si flutura falsa credinta pt. capital electoral!Satanistii gen Placinta sunt eliberati din arest si crestinii sunt denigrati in modul cel mai marsav cu putinta!Da!Traiasca Ortodoxia,Legiunea si Capitanul!

  19. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Lucian

    Libertatea de expresie câstigata în 1989???!! Care libertate, frate? Sa fim seriosi!
    Chiar nu stii ca mass-media din România si mass-media internationala, sunt sub cizma jidovilor?
    Nu vezi ce manipulare pe scara mondiala se aplica???!!!
    Nu vezi cum încearca aceasta mass-media - sluga Sionismului international - ticalosita total si platita de acesti dusmani ai Crucii, nu vezi cum încearca sa spele creierele oamenilor.
    Bineînteles ca mai sunt si exceptii, - ziaristi crestini - numai ca acestora li se astupa gura, cum a facut ( de exemplu) Vladimir Putin cu celebra ziarista rusa Ana Politovskaia (Dumnezeu s-o odihneasca în pace!). Sub "domnia" lui Vladimir Putin au fost asasinati mai mult de 40 de ziaristi care au încercat sa spuna lumii Adevarul. EI au platit cu viata, curajul si demnitatea lor!
    Vesnica Pomenire tuturor ziaristilor care au luptat pentru Dreptate si Adevar!

    Iar slugilor întunericului ( ziaristi ticalosi si tradatori) le spun: HAI SICTIR, DIN TOATA INIMA MEA DE CRESTIN ORTODOX!

  20. Tardea Raluca Diana

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Politrucii si viermii natiunii speculeaza Sf. Scriptura cum ar fi "nu judeca" sau "stii,pilda fiului risipitor" s.a.m.d.M-am saturat!Am ajuns la concluzia ca de azi inainte nu vor mai exizta fii risipitori,ci numai lepre sionisto-masonice,copilasi cu chip de drac si minte de vita incaltata!

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    TRAIASCA MISCAREA LEGIONARA, CU DUMNEZEU INAINTE!

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa marturisim adevarul, sa-L marturisim pe Hristos, sa ne intareasca El, sa ne dam viata Lui si pentru El ! Vrajmasul va face ce va dori cu trupurile noastre, dar sufletele apartin lui Hristos si nu se va atinge de ele. Sunt alaturi de obstea Parintelui Iustin, pana la moarte si pentru viata vesnica !
    Ajuta-ne, Doamne, sa ramanem in Tine ! Roaga-te Maicuta buna, sa putem avea rabdare in suferinta !

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu zic sa nu va mai infirbantati asa ca picati in cealalta extema...e adevarat ca trebuie sa facem front comun cu parintele Iustin sa, mai ales sa ne rugam, dar daca ajungem sa credem ca regimul nazist a fost bun pentru ca a omorat evrei (care se presupune ca sunt actualii sionisti) nu facem nimic. Rai cum sunt trebuie sa ne rugam si pentru indreptarea masonilor ca de asta i-a lasat Dumnezeu...ca sa ne caleasca pe noi si sa devenim niste osteni mai buni in cele duhovnicesti.
    Deci, va propun sa scoateti din vocabular cuvintele jignitoare...

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ matei

    Noi nu credem ca regimul nazist a fost bun, acest regim a omorât si români, si tigani, si unguri, etc.etc..
    Îti recomand sa citesti despre cine conduce lumea si vei afla multe Adevaruri........
    Nu Dumnezeu i-a lasat pe masoni ci dracul. Ei se închina lui Lucifer.
    Draga tu propui ce vrei, cuvintele nostre nu sunt jignitoare, cuvintele nostre sunt realiste............

    Noi suntem Crestini Români Ortodocsi si Mândri de a fi!

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Foarte bun clipul video !!! Felicitari acelui comentator care l-a facut! Foarte adevarat! Ridica-te Gheorghe, ridica-te Ioane!!!;)

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MINUNAT SI DATATOR DE SPERANTA SA VEZI CATI ROMANASI SE MOBILIZEAZA SI TRIMIT MESAJE DE SUSTINERE PT PARINTELE IUSTIN SI SUNT GATA SA FACA ZID VIU IN JURUL SFINTIEI SALE CU PROPRIILE TRUPURI. MULTUMIM DOMNULUI CA NE-A DARUIT UN ASA MARE DUHOVNIC, SA NE STRADUIM SA IL ASCULTAM, SA NU IL DEZAMAGIM, SA FIM BUCURIA LUI LA ACEASTA VARSTA RESPECTABILA.
    FELICITARI APOLOGETICUM PENTRU IDEEA EXCELENTA DE A SALVA TOATE ACESTE MESAJE, STERSE CU LASITATE DE ACOLO DE UNDE AU FOST SCRISE.
    DUMNEZEU SA MILUIASCA ROMANIA SI BISERICA NOASTRA !!!

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Rusine,semidoctilor cu pretentie de ziaristi!V-ati vindut sufletele pentru argintii aruncati de pradatori! Raul nu vine numai de la ei,nici de la iudeul sau crestinul de rand.Raul vine de la elita din umbra care incearca sa ne asmuta pe unii impotriva altora pentru a-si atinge mai usor proiectele lor antiumane!Si daca tot se vorbeste de vinovatii,asteptam si noi un tribunal care sa condamne holocaustul rosu! Sa ne traiti Parinte Iustin! Mare nevoie are neamul nostru de exemplul de demnitate ,de curaj pe care Sfintia Voastra il oferiti!

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa-l cautam pe acest jidan Katz si sa-l punem sa cinte "Tricolorul"! Daca nu-l stie,sa-l facem sa srute mina la toti romanii de pe strada,asa merita acest nemernic!

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fratilor, sa nu ne tulburam ca sa facem voia vrajmasului. Acum este momentul sa ne rugam mai mult, sa fim uniti, sa participam la Sf. Liturghie, sa ne intareasca duhul sfint, sa putem rezista acestor vremuri. Sa fim alaturi si sa il sustinem pe pr. Iustin. Legat de miscarea Legionara, va recomand sa cititi BUCURIILE SUFERINTEI scrisa de pr. Dimitrie Bejan, INTOARCEREA LA CRISTOS, de Ioan Ianolide, MARTURISIRI DIN MLASTINA DISPERARII, RAZA DIN CATACOMBA
    Sa vedeti cum au aparat acesti martiri (legionari) ortodoxia in puscariile comuniste.
    Si inca ceva. Hristos ajuns in inima, de acolo nu il mai scoate nimeni. Asta este marea durere a nebotezatilor.
    Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu miluieste-ne pe noi pacatosii.

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    TRAIASCA LEGIONARII! IZBANDA

  1. Pingback: STIRILE ZILEI (23.02.2011) « Saccsiv's Weblog

  2. Pingback: WORLDLINES - June 28, 2009

  3. Pingback: Institutul sionist Ellie Wiesel se opune acordării titlului de cetățean de onoare Părintelui Justin de către primăria din Baia Sprie - † APOLOGETICUM: Ortodoxie, neam şi ţarㆠAPOLOGETICUM: Ortodoxie, neam şi ţară

  4. Pingback: HotNews și alte site-uri portavoce ale sionismului îl atacă pe Monahul Teodot pentru cuvântul mărturisitor despre Mișcarea Legionară | † APOLOGETICUM: Ortodoxie, neam şi ţară

Leave a Reply to sorin alexandru Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*