Cuviosul Paisie Aghioritul nu si-a spus parerea sa, ci cuvintele lui Hristos, cand a vorbit despre acte, pecete si lepadare

Cu toate ca Parintele Paisie Aghioritul a scris foarte clar despre neacceptarea buletinelor electronice, nu doar despre cele care contin in mod vadit semnul 666, multi nu inteleg si ii rastalmacesc cuvintele. Sa facem cateva lamuriri, luand pe rand rastalmacirile lor:

1. Foarte multi din cei care nu vad un pericol in acceptarea actelor biometrice, vin cu urmatorul argument: Din moment ce avem cip si in telefon, din moment ce avem cod de bare pe toate produsele comercializate, de ce sa nu acceptam cipul si pe buletin, de ce sa nu acceptam codul de bare si pe buletin? Pentru acestia raspunde, cu ceva ani in urma, Parintele Paisie:

Parinte, a spus cineva: „Cum de folositi bancnota de 5.000 de drahme care are pe ea nr. 666? Acelasi lucru este si cu buletinul”.

Hartia de 5.000 este ban – si lira Angliei are pe ea pe regina Elisabeta; asta nu vatama. „Cele ale Cezarului, Cezarului” (Mt. 22:21; Mc. 12:17). Aici insa este vorba de identitatea mea, este ceva personal; nu este ban. Identitatea inseamna ceea ce inseamna si cuvantul; adica cineva se identifica cu cele pe care le declara. Ei pun pe diavolul si sa semnez ca il primesc. Cum sa fac asta?

Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea?

Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii.

(citat din „Cuvinte duhovnicesti II – Trezire duhovniceasca”, Ed. Evanghelismos, 2003, p. 198)

2. Unii spun ca Parintele Paisie Aghioritul a enuntat si el o parere, pe care si-a schimbat-o mai apoi, si ca nu ar fi vorbit din convingere si descoperire. Si fata de aceasta indoiala, Parintele Paisie mentioneaza discret si smerit, si nu cu fala si mandrie:

„Desigur, unii spun[1]: „Ei, acestea sunt o parere a unui calugar; nu este pozitia Bisericii”. Eu insa nu mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei, pentru ca propria noastra parere trebuie s-o supunem voii lui Dumnezeu, ce se exprima in Evanghelie”.

(Ibidem, p. 198-199).

3. Altii vor sa induca faptul ca alegerea buletinului electronic depinde de sfatul duhovnicului. De aceea, acestia sugereaza ca Parintele Paisie ar fi zis, in urma mai multor dezbateri, ca referitor la acceptarea buletinului fiecare sa faca dupa cum il sfatuieste duhovnicul lui, lasand sa se inteleaga ca si acceptarea buletinului poate fi o fapta buna, daca este facuta cu blagoslovenia duhovnicului. Adevarul insa este putin diferit. Parintele Paisie, datorita multelor tulburari din acea perioada pe baza actelor de identitate, si mai ales datorita invartosarii unora fata de pozitia sfintiei sale, intr-adevar a afirmat ca fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui, insa a mai adaugat ceva, foarte important, iar acest adaos, cei care sunt procip, au omis sa il aminteasca. Redam citatul integral, spre o intelegere nerupta din context:

Parinte, lumea intreaba ce sa faca in legatura cu noile buletine de identitate.

Atunci cand va intreaba, voi cel mai bine sa le spuneti oamenilor sa intrebe pe duhovnicii lor si sa faca rabdare sa vada cum va actiona Biserica, pentru ca multi pun intrebari, dar putini inteleg raspunsurile. Deoarece eu am scris clar in brosura „Semnele vremurilor”: fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui. Eu insa nu mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei, pentru ca propria noastra parere trebuie s-o supunem voii lui Dumnezeu, ce se exprima in Evanghelie. Desigur, unii spun: „Ei, acestea sunt o parere a unui calugar; nu este pozitia Bisericii”. Altii, spun cele contrare celor ce le-am spus eu, spunand ca le-a zis Parintele Paisie. Unii, care le aud, desi lucrurile sunt asa de serioase, nu intreaba daca sunt asa, daca intr-adevar le-am spus, ci le cred. Eu nu ma tem; le spun cu curaj. Vin si la Coliba si arunca 666 in cutie. In sfarsit, asta nu-i nimic! Intr-o zi mi-au pus o inscriptie pe usa … Am crezut ca a venit cineva, nu m-a gasit si a scris „lipseste”, ca s-o vada si altcineva. Dar ma uit mai bine, si ce sa vad? Era scrisa o ocara. O astfel de ocara n-am auzit nici cand eram mirean. Toata aceasta situatie va primi o maturatura buna, dar vom trece si noi o furtuna”. (Ibidem)

Asadar Parintele Paisie spune clar: Deoarece eu am scris clar in brosura „Semnele vremurilor”: fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui. Deci aceasta este adevarata pozitie a Parintelui Paisie. Sa vedem asadar ce spune Parintele in brosura sa, pe care a tinut sa fie scrisa de propria sa mana, tocmai pentru a nu fi rastalmacita sau „corectata”:

Scrisoarea Parintelui Paisie Aghioritul referitoare la Semnele vremurilor, 666[2]

Dupa furtuna diavoleasca, va veni insorirea dumnezeiasca

In spatele duhului lumesc al „libertatii” de astazi, al lipsei de respect in Biserica lui Hristos fata de cei mai mari, parinti si dascali, care au frica de Dumnezeu, se ascunde sclavia duhovniceasca, stresul si anarhia, care conduce lumea la impas, la catastrofa sufleteasca si trupeasca.

Iar in spatele sistemului perfect de asigurare computerizata, ce se face prin „cartela” electronica, se ascunde dictatura mondiala, sclavia lui antihrist. „… ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte, incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei. Aici este intelepciunea. Cine are pricepere sa socoteasca numele fiarei, caci este numar de om. Si numarul lui este sase sute saizeci si sase” (Apoc. 15:16-18).

Sfantul Andrei al Cezareii scrie urmatoarele: „Despre numele cel murdar al lui antihrist si despre talcuirea numarului precum si despre altele ce s-au scris despre acela, vremea le va descoperi si experienta celor intelepti…, dar nu a binevoit harul dumnezeiesc sa se scrie in dumnezeiasca carte numele lui cel pierzator. Insa cercetand cu ratiunea, cu adevarat multe (nume) se pot afla…”(Sfantul Andrei al Gezareii, Talcuire la Apocalipsa, cap.58, pp. 541-342, editie greaca).

Dar lucru ciudat este ca multi oameni duhovnicesti, pe langa faptul ca fac talcuirile lor proprii, se mai si tem cu o frica lumeasca de „punerea la dosar”, in timp ce ar fi trebuit sa se nelinisteasca duhovniceste, sa-i ajute pe crestini cu nelinistea cea buna si sa le intareasca credinta, si astfel sa simta mangaierea dumnezeiasca.

Ma mir cum toate aceste evenimente nu le creeaza probleme de constiinta! De ce nu-si pun macar un semn de intrebare la talcuirile mintii lor? Si daca il ajuta pe antihrist la pecetluirea lor, de ce mai trag si alte suflete la pierzare? Caci la aceasta se refera: „… ca sa insele, daca este cu putinta, si pe cei alesi”(Mc. 13: 22).

Se vor insela cei care le vor talcui pe acestea cu mintea lor. In timp ce semnele sunt foarte clare. „Fiara” de la Bruxelles a sorbit in computer cu 666 aproape toate statele. Cartela, buletinul electronic, „inainte mergatoare ale pecetluirii”, ce arata? Din pacate la radio ascultam numai timpul probabil.

Ce ne va spune Hristos? „Fatarnicilor, fata cerului stiti s-o judecati, dar semnele vremurilor nu puteti”(Mt. 16: 3).

Asadar, dupa cartela si dupa buletinul electronic, adica „indosarierea” persoanelor, ce se face pentru a inainta cu viclenie la pecetluire, vor spune mereu la televizor ca oarecare a furat cartela cutaruia si i-a luat banii din banca. Pe de alta parte vor face reclama „sistemului perfect”, adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu raze laser, a numarului 666, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber.

Din pacate, iarasi „anumiti cunoscatori” ii vor „infasa” pe fiii lor duhovnicesti ca pe niste prunci, chipurile ca sa nu-i mahneasca. „Aceasta nu are importanta”. „Nu-i nimic, este destul sa credeti launtric”. Si, desi vedem ca Apostolul Petru, care s-a lepadat numai la exterior de Hristos, i s-a socotit aceasta cu adevarat lepadare, acestia se leapada de Sfanta pecete a lui Hristos, ce le-a fost data la Sfantul Botez, care este „Pecetea darului Sfantului Duh”, prin primirea pecetii lui antihrist si mai spun apoi ca Il au pe Hristos inlauntrul lor.

Din pacate, o astfel de logica aveau si unii „gnostici” pe vremea sfintilor mucenici, care incercau sa intoarca pe mucenici de la marturisirea lor, asa cum spune Sfantul Vasile cel Mare in „Cuvantul” sau la mucenicul Gordie:

„… multi incercau sa-l convinga pe mucenic sa se lepede numai cu gura si sa-si pastreze credinta in suflet prin aceeasi dispozitie launtrica, pentru ca Dumnezeu nu cauta la cele pe care le rosteste limba, ci la intentia omului. Insa mucenicul Gordie a ramas neinduplecat si a raspuns: „Nu sufera limba cea zidita de Hristos sa rosteasca ceva impotriva Ziditorului… Nu va inselati, Dumnezeu nu se lasa batjocorit caci din cele ce ies din gura sa, fiecare va fi judecat; din cuvintele tale te va indreptati si din cuvintele tale te va osandi”.

De asemenea, sub stapanirea lui Deciu, s-a poruncit crestinilor sa marturiseasca religia inchinatorilor la idoli, iar crestinii care au marturisit si au jertfit idolilor, au primit un certificat scapand astfel de mucenicie. Dar nu numai acestia s-au lepadat de Hristos, ci si cei care au dat bani inchinatorilor la idoli si au luat certificatul fara sa se lepede de Hristos, asa numitii „libellus”. Dar si pe acestia Biserica noastra i-a considerat lepadati, cazuti.

Sa ne amintim si de minunea savarsita de Sfantul Teodor, care se praznuieste in fiecare an in sambata din prima saptamana a Postului Mare: „Iulian Paravatul stiind ca poporul lui Hristos, mai cu seama in saptamana intai a Postului Mare, cauta sa se curateasca si sa se apropie mai mult de Dumnezeu, a voit sa-i spurce. De aceea a poruncit sa puna in piata in acele zile mancaruri spurcate cu sangele jertfelor idolesti. Dar Sfantul mucenic Teodor s-a aratat in vis lui Evdoxie, arhiepiscopul de atunci al Constantinopolului, si descoperindu-i fapta imparatului, i-a poruncit sa-i adune pe credinciosi dis-de-dimineata ca sa-i impiedice sa foloseasca acele mancaruri spurcate. Iar lipsa hranei necesare sa o inlocuiasca vremelnic prin coliva… In felul acesta scopul Paravatului a fost zadarnicit si poporul cel credincios a fost pazit nespurcat…”.

Departarea de cele jertfite idolilor a fost randuita printr-un canon al Sfintilor Apostoli: „Si apostolii si preotii s-au adunat… (si au hotarat) sa se fereasca de cele jertfite idolilor si de desfrau si de (animale) sugrumate si de sange”(Fapte 15: 6, 20).

Dar cu toate cele pe care le-am aratat, auzi, din pacate, o gramada de neghiobii ale mintii unor „gnostici” de astazi. Unul spune: „Eu voi primi buletinul cu 666, si voi pune si o cruce alaturi”. Altul spune: „Eu voi primi pecetea cu 666 pe frunte si voi face si o cruce pe cap…”. Iar altii spun o gramada de alte neghiobii, crezand ca se vor sfinti in felul acesta. Dar toate acestea sunt inselari.

Numai cele care primesc sfintire, numai acelea se sfintesc. De pilda, apa primeste sfintire si se face agheasma. Insa urina nu primeste sfintire. Piatra se poate face paine prin minune, dar necuratia nu primeste sfintire.

Prin urmare, diavolul, antihristul, atunci cand este pe buletin, pe mana sau pe fruntea noastra prin simbolul lui, nu se sfinteste chiar si o cruce de ai face pe el.

Avem puterea Cinstitei Cruci, a simbolului sfant, si harul dumnezeiesc al lui Hristos numai atunci cand ne indestulam cu Sfanta pecetluire a Botezului, prin care ne lepadam de satana, ne unim cu Hristos si primim sfanta pecetluire: „Pecetea darului Duhului Sfant”.

Hristos sa ne lumineze pe toti. Amin.

Sfantul Munte Athos
Chilia Panaguda – Manastirea Cutlumus
Sambata din prima saptamana a Postului Mare 1987

Cu multa durere si dragoste in Hristos
Monahul Paisie

4. Unii spun ca nu trebuie sa facem zarva pe acest subiect, spre a nu crea dezbinare si ca nu e ortodox sa incerci sa te lupti cu Sistemul, ci doar sa te supui, sau sa te retragi. Intr-adevar retragera este o solutie, dar doar dupa ce am facut tot ce e omeneste posibil, adica tot ce ne-a stat in putere. Parintele Paisie are raspuns si la aceasta dilema si ne spune exact ce trebuie facut:

Pe unii ii intereseaza subiectul buletinelor de identitate, altii il exploateaza si creeaza probleme. Biserica trebuie sa ia o pozitie corecta. Sa vorbeasca; sa explice credinciosilor ca sa inteleaga ca de vor lua buletinul de identitate, asta va constitui o cadere. In acelasi timp sa ceara de la stat ca noul buletin cel putin sa nu fie obligatoriu. Daca Biserica ia o pozitie serioasa, se va respecta libertatea credinciosilor, asa incat cel ce vrea isi va lua noul buletin, iar cel ce nu vrea, sa-l pastreze pe cel vechi; atunci vor plati numai cateva nuci tari, pentru ca ceilalti le vor sta impotriva. Cei ce vor voi sa se foloseasca (lumeste) vor avea noul buletin, iar ceilalti, sarmanii, cei credinciosi, vor avea buletinul vechi si-i vor chinui.

5. Unii spun ca doar atunci suntem incuviintati sa respingem actele de identitate, doar in cazul in care ele ar contine in mod vazut si clar semnul 666. Dar iata ce mai spune Parintele Paisie:

Pe de alta parte vor face reclama „sistemului perfect”, adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu raze laser, a numarului 666, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber(extras din Scrisoarea despre Semnele vremurilor).

Asadar poate fi lepadare si fara sa se distinga cu ochiul  liber, caci avertizari tot ne dau atatia si atatia parinti, deci inselatoria cea mare aceasta va fi, caci unii nu i-au seama la ce vorbesc parintii de acum si cauta semne si iar semne. Am mai scris si intr-un articol anterior, caci este vorba tot de credinta: sa avem incredere ca Dumnezeu lucreaza prin alesii sai din fiecare veac. De altfel o zice si Cuviosul Paisie ca cei credinciosi vor ramane cu buletinul vechi, chiar daca vor fi chinuiti.

6. Unii spun ca nu exista o teorie a prepecetii. Iata ca si Cuviosul Parinte Paisie se temea de o prepecete.

Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea?

Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii”. (din „Cuvinte duhovnicesti II – Trezire duhovniceasca”, Ed. Evanghelismos, 2003, p. 198)

Asadar trebuie sa ne temem nu doar de pecetluire, ci si de introducerea pecetii.

7. Toti marii duhovnici au spus ca acceptarea actelor cu cip duce la lepadare de Hristos. Insa unii teologi mai fara experienta vin si zic ca lepadarea va fi in momentul acceptarii pecetii finale. Numai ca in Sf. Scriptura nu scrie nicaieri de lepadare in momentul acceptarii pecetii, ci de inchinare la fiara, care va surveni in urma pierderii Harului, datorita lepadarii. Si vedem prea bine cum deja unii dintre cei care au fost alaturi de noi, se leapada de ce spuneau pana acum si se leapada de marii duhovnici si de fratii lor. Tocmai din acest motiv si Cuviosul Paisie spune ca e lepadare de Hristos:

Adica se usureaza lucrarea lor prin pecetluirea persoanelor dorite de ei?
Se leapada de Hristos. Cei care primesc pecetluirea se leapada de Hristos. Chiar si atunci cand primeste buletinul electronic, tot se leapada de Hristos. Daca, de pilda, nu mi-ar fi cerut sa semnez pe buletin, pot sa spun ca…mi-ar fi dat o hartie.

Ti-ar fi spus: „Acesta este buletinul tau”. Sa zicem ca nu ar fi contat. Dar atunci cand are pe el simbolul diavolului si este vorba de identitatea mea, oare voi semna? Iar aceasta nu este un lucru neinsemnat. Prin urmare, arat ca primesc acest lucru. Dar Evanghelistul Ioan ce spune? Sfintii Parinti ce spun? Ai citit cat de putin? Lucruri foarte clare! Este lepadare!

Oare este posibil ca un numar sa joace un rol atat de important in mantuirea omului ?
Bre, fiul meu! Ia asculta! De vremea ce acesta este simbolul diavolului si Evanghelistul Ioan spune ca acesta este pecetea lui, tu il primesti pe buletin imi spui ca nu are rol in mantuirea ta? Oare pana acum am dat importanta acestui lucru ? Dar acum, cand vedem ca il pun acolo…, fac astfel incat sa nu poti cumpara, nici vinde… vor anula banii… toate acestea… pregatesc…

8. Unii spun ca Parintele Justin nu face distinctia intre pecete si actele cu cip.

Parintele Justin a spus de nenumarate ori ca asistam la inceputul durerilor, si ca acesta este doar un pas spre pecetluirea finala. A spus ca este lepadare, dar nu lepadare de Botez. Diferenta este clara. Cel care a luat actele biometrice poate fi iertat, daca constientizeaza pericolul lor si renunta la ele(ca de altfel pentru orice patima). Cel care s-a pecetluit cu pecetea finala, acela nu mai are iertare, decat poate prin iconomie, numai prin mila lui Dumnezeu. Lucru de care sa ne pazeasca Dumnezeu pe toti.

Ce este asa de neclar? De ce i se imputa Parintelui Justin ca vrea sa faca schisma, ca indeamna la pesteri, ca zice ca e lepadarea finala? Toate aceste lucruri s-au lamurit cu multa maiestrie duhovniceasca in ultimul interviu al revistei Atitudini. Cine are ochi de citit sa citeasca. Il gasiti aici.


[1] aici se face clar referire la noile buletine de identitate

[2] acest text a fost scris de Parintele Paisie, de mana lui, si a insistat sa circule asa scris de mana lui si necorectat gramatical, deoarece se temea ca nu cumva unii sa spuna ca „nu l-a scris el” si sa distorsioneze cuvintele Staretului dupa mintile lor. Din pacate temerile lui s-au adeverit dupa moartea Staretului.

74 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    http://fanu.wordpress.com/2010/09/20/pana-in-2020-fara-buletin-biometric/

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Doamne Ajuta! Duhovnicul meu mi-a spus ca are documente cu cip,pot sa mai merg la biserica respectiva la sfanta liturghie? Nu a spus nimic in biserica de acest lucru,eu l-am intrebat personal.Mai poate el sluji in biserica,eu nu cred ca mai poate.Episcopul locului tace si el si este pentru ecumenism.Ce spuneti de asta?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Parintele Adrian Fageteanu si Parintele Justin au zis despre acest aspect foarte clar
      Uite aici inregistrarea cu Parintele Adrian
      http://www.youtube.com/watch?v=oQBAuaFL0Sc
      E bine, daca ai cum sa mergi sa ceri sfat personal la marii duhovnici, caci ei sunt singurii care mai tin aceasta lupta si de la ei cerem si noi sfat.

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Criza economică de la noi şi de pe întreaga planetă este pusă la cale de forţele răului, prin slugile sale, pentru a-l accepta pe satana.

    Se spune că la noi în ţară se vor schimba buletinele de identitate în anul viitor şi se vor introduce buletinele electronice care conţin simbolul satanei – 666.

    Cei care le vor accepta vor renunţa la Dumnezeu şi-l vor accepta de bună voie pe satana. Toată populaţia va fi codificată şi va purta un număr care cuprinde şi simbolul satanei – 666. Astfel ne vom pierde individualitatea, personalitatea şi vom primi un număr, fiind numerotaţi ca la puşcărie. În relaţiile financiare şi administrative nu mai contează numele, ci numărul satanizat, care conţine simbolul satanei – 666.

    Prin aceste buletine electronice se face primul pas spre satanizarea populaţiei.

    Urmează apoi cel de-al doilea pas, implantarea cipurilor, prin care vom fi slujitorii direcţi ai diavolului.

    Prin intrarea în UE ne-am pierdut suveranitatea ca stat. Astăzi suntem conduşi de Guvernul UE, iar guvernanţii şi parlamentarii noştri sunt executanţii acestui guvern. Prin primirea cipurilor se va pierde individualitatea şi personalitatea. Vom deveni nişte numere controlabile până la cele mai mici amănunte ale activităţilor noastre de zi cu zi şi înregistrate în giganticul calculator de la Bruxelles, numit „FIARA”. Se va constitui statul universal poliţist, care va urmări activitatea întregii planete. Purtătorii de cip vor deveni slujitorii diavolului. Cei care vor accepta cipurile nu vor avea nicio scuză în faţa lui Dumnezeu. Putem cere şi impune guvernanţilor şi parlamentarilor – dacă vom fi uniţi – să introducă un amendament în lege ca să circule atât buletinele vechi, cât şi cele electronice.

    Următorul pas va fi desfiinţarea banilor de hârtie sau metal şi introducerea monedei universale electronice, astfel că cei care nu au acceptat cipurile nu vor mai putea vinde şi cumpăra nimic, devenind muritori de foame. Din cauza aceasta s-au creat magazinele gigant, în care omul să găsească tot ce are nevoie. Se vor desfiinţa (prin faliment sau alte metode) toate celelalte magazine şi pieţele agro-alimentare, astfel încât omul să fie determinat să cumpere şi să vândă cele necesare vieţii numai prin aceste magazine. Pentru a supravieţui, cei care nu acceptăm cipurile trebuie să ne întoarcem la glia strămoşească şi să ne producem singuri cele necesare vieţii, nefiind nevoiţi să vindem şi să cumpărăm nimic. Dumnezeu ne va avea de grijă. Cei care nu au acceptat cipurile vor fi vânaţi ca iepurii de autorităţi şi de cei care au acceptat cipurile, fiind declaraţi terorişti. Dar Dumnezeu va avea grijă de noi.

    Cei care conduc slugile diavolului, vârfurile cele mai înalte, se întrunesc odată pe secol şi stabilesc directivele – protocoalele pe care trebuie să le urmeze toate slugile împieliţatului. În aceste protocoale, pentru secolul 21, este prevăzut ca întreaga populaţie a planetei, de peste 6 miliarde de oameni, să fie redusă doar la 500 de milioane de locuitori. Pentru aceasta au creat:

    - virusuri în epubretă: SIDA, gripa aviară, gripa porcină şi altele;

    - au pus pe piaţă medicamente dăunătoare sănătăţii organismului uman;

    - au creat vaccinuri pentru sterilizarea fetiţelor;

    - au creat şi impus plante agricole modificate genetic, care sunt cancerigene;

    - prin îngrăşăminte chimice, insecticide şi pesticide poluează solul, apa şi produsele agricole.

    Prin poluarea pământului, apei şi solului mergem sigur la dezastru şi viaţa va deveni de nesuportat.

    Atunci va apărea antihristul ca persoană şi va guverna planeta. Atunci se va dezlănţui teroarea satanică, apocaliptică, pentru toţi locuitorii planetei (inclusiv pentru cei care au acceptat cipurile), aşa cum a scris Sfântul Ioan în Apocalipsă, şi care va dura trei ani şi jumătate. Despre toate acestea sunt foarte multe de spus, dar acum nu este timp.

    Ca fost deţinut politic, care am trecut prin iadul de la Piteşti, Gherla şi Jilava, m-am străduit să fiu pe linia martirilor pe care-i comemorăm şi-ai idealurilor tinereţii noastre, prezentându-vă în linii mari ceea ce ni se pune la cale.

    Fie ca să alegem drumul cel bun, drumul adevărului, al credinţei noastre strămoşeşti ortodoxe, al dragostei de neam şi ţară, pentru a ne salva sufletele noastre obidite.

    Aşa să ne ajute Dumnezeu!

    Monah Teodor Stănescu

    aici gasiti tot interviul: http://vlad-mihai.blogspot.com/2010/09/normal-0-false-false-false.html

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Doamne ajuta !

    Cateva cuvinte despre SMERENIE , folositoare tuturor (indeosebi mie , ca sa-mi intre bine in cap !) de la Cuviosul Paisie Aghioritul :

    "Ocarile , nedreptatile si altele de acest fel sunt cele mai bune bisturie pentru cei care au gresit , caci cu ele se curata ranile vechi. Insa pentru cei care nu au gresit , ele sunt cutite de calau . Unii ca acestia , daca le primesc cu bucurie pentru dragostea lui Hristos , sunt numarati impreuna cu mucenicii."

    "Mai multa recunostinta trebuie sa aratam celor ce ne-au ocarat si ne-au scos spinii sufletului nostru , decat celor ce ne-ar fi sapat in dar ogorul si ne-ar fi descoperit necunoscuta noastra visterie ascunsa."

    "Cel care cere smerenie de la Dumnezeu , dar nu primeste pe omul pe care i-l trimite ca sa-l smereasca nu stie ce cere , deoarece virtutile nu se cumpara ca alimentele de la bacanie , cate kilograme voim , ci ne trimite Dumnezeu oameni ca sa fim pusi la incercare , sa lucram virtutea , sa o dobandim si astfel sa ne incununam.
    Cel ce se pleaca cu smerenie si primeste loviturile de la ceilalti se vindeca de propriile sale umflaturi , se infrumuseteaza duhovniceste ca un inger si astfel incape pe poarta cea stramta a raiului.
    Fericit este omul acela ce si-a curatit umflaturile sale si merge pe calea Domnului cea cu scarbe purtand in spate greutatea straina (clevetiri, ocari si celelalte) si lasandu-i pe oameni sa-i impleteasca cununi nevestejite prin defaimari . Iar aceasta dovedeste smerita cugetare , care nu cerceteaza ce zic oamenii , ci ceea ce va spune Dumnezeu in ziua Judecatii."

    Cuviosul Paisie Aghioritul ,
    Cartea "EPISTOLE" , pg. 113-116 , despre "SMERENIE"

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mai sus scria "Pe de alta parte vor face reclama „sistemului perfect”, adica pecetluirii pe mana sau pe frunte cu raze laser, a numarului 666, numele antihristului, care nu se va distinge cu ochiul liber." Eu citisem intr-o carte a diaconului Andrei Kuraev (daca nu cumva confund cartea) ca cei care vor fi pecetluiti vor fi recunoscuti de toata lumea, pecetea se va vedea cu ochiul liber. Iar cei care vor lua pecetea, vor face asta in deplina cunostinta de cauza si nu vor putea sa spuna ca au fost inselati prin cipuletze si alte chestii de genul. Ei vor sti ce au facut si la ce se expun.

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ” Asadar poate fi lepadare si fara sa se distinga cu ochiul liber, caci avertizari tot ne dau atatia si atatia parinti, deci inselatoria cea mare aceasta va fi, caci unii nu i-au seama la ce vorbesc parintii de acum si cauta semne si iar semne.”

    Care duhovnici au zis ca ei stiu sigur, din descoperire, ca in buletinele de la anu este ascuns 666 ?

    ” Insa unii teologi mai fara experienta vin si zic ca lepadarea va fi in momentul acceptarii pecetii finale. Numai ca in Sf. Scriptura nu scrie nicaieri de lepadare in momentul acceptarii pecetii, ci de inchinare la fiara, care va surveni in urma pierderii Harului, datorita lepadarii.”

    In apocalipsa scrie ca inchinarea la fiara se va face prin inchinarea in fata unui chip al fiarei, chip facut de proorocul mincinos, si chip care va avea in el suflare de duh in el incat sa poata si vorbi. Deocamdata nu avem nici proorocul mincinos si nici chipul cu suflare de duh si vorbitor al fiarei, facut de prooroc. Deci inchinarea la fiara de care vorbesti nu se face prin actele biometrice sau cu cip, caci acestea nu sunt acel chip vorbitor si viu. Deci lepadarea de Hristos nu este prin actele cipate, care sunt doar aproape de lepadare.

    ” Cel care a luat actele biometrice poate fi iertat, daca constientizeaza pericolul lor si renunta la ele(ca de altfel pentru orice patima). ”

    Par Iustin a zis doar ca man. Petru Voda nu isi asuma raspunderea sa dezlege pe credinciosii care au acte si nu vor sa le refuze. Nu a zis insa ca toti duhovnicii sa faca la fel. El a acceptat ca credinciosii cu acte sa fie dezlegati de ceilalti duhovnici din tara, chiar daca nu renunta la acte, cum se vede si din unele sfaturi date celor care au fost pe la el, si care au primit raspuns ca pot sa nu renunte la actele cu cip.
    Ca sa nu mai zic de ce a spus cuv Paisie, care trimetea oamenii cu acte la duhovnicii lor si le spunea sa aleaga dupa constiinta, deci nu spunea niciodata transant ca credinciosii cu acte cu cip nu pot fi dezlegati de nici un duhovnic decat daca renunta la acte :
    ” Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea ?
    - Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii.
    - Parinte, lumea intreaba ce sa faca in legatura cu noile buletine de identitate.
    - Atunci cand va intreaba, voi cel mai bine sa le spuneti oamenilor sa intrebe pe duhovnicii lor si sa faca rabdare sa vada cum va actiona Biserica, pentru ca multi pun intrebari, dar putini inteleg raspunsurile. Deoarece eu am scris clar in brosura “Semnele vremurilor”: fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui. ”
    Deci credinciosii cu acte cu cip pot fi dezlegati si impartasiti de duhovnicii ce vor sa ii dezlege.

    ” poate fi iertat, daca constientizeaza pericolul lor si renunta la ele(ca de altfel pentru orice patima).”

    Care credincios ortodox din istoria crestinismului a fost iertat pentru ca a renuntat la absolut toate patimile ? Toti avem patimi. Toti avem si patimi de care nu ne putem lasa, ba chiar ff multe si marunte, dar totusi suntem iertati, dezlegati si impartasiti, in afara de cazurile cand patimile sunt prea grave. Exista credinciosi fara patimi ?

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dragii mei,

    aș vrea să punem cu toții la inimă că mai important in aceste clipe de rătăcire duhovniceasca este să ne adunăm toți într-un cuget și să privim cu mai mare atenție la Dialogul de la Viena care are loc intre 20-27 septembrie.decât să avem prea devreme numerofovia (frica de cifre) și nu să rezolvăm mai întăi problema cu papistașii. Doamne ferește unirea cu ei. PAPA SA DEVINĂ CAPUL BISERICII ORTODOXE? Pentru că dacă acum nu deschidem ochii mai devrem vom cadea in apostazie, in lepadare de Hristos, decât punerea pe mana sau pe frunte asemnului 666, care același lucru inseamnă. GRECII au tras câteva semnale in acest sens sau să fie inlocuiti toti filoecumenistii din Biserica Ortodoxa fie să inceapă un dialog între ortodocși si stiliștii,care sa ne unescă. Citiți aceste articole adevarat cutremuratoare de pe Graiul Ortodox, Pelerinul ortodox sau IMPANTOCRATOROS care conctează lumea la acest bletemat dialog.

    http://graiulortodox.wordpress.com/2010/09/20/dialog-cu-catolicii-papista%C8%99ii-sau-cu-vechii-calendari%C8%99ti/
    sau
    http://graiulortodox.wordpress.com/2010/07/27/se-impune-inlocuirea-tuturor-ierarhilor-ortodocsi-filoecumenisti/

    Doamne ajută!

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dragii mei,

    HRISTOS DOMNUL, PUTEREA VIETII DE A INVINGE MOARTEA SE PUNE PE SINE IN NOI INSINE DACA NOI CREDEM IN EL !

    Lucrurile acestei lumi, nu au viata ci moarte, fiind trecatoare ! Cine isi lipeste inima de lucrurile acestei lumi, prin patimile ce-l stapinescc, isi lipeste inima de moarte !

    "Imparatia Mea nu este din lumea aceasta !" ne spune Mintuitorul. In Imparatia lui Dumnezeu este Iubire, Iertare, Mila, Bunatate, Armonie, Pace, Bucurie Sfinta ! Acestea nu au moarte ci Viata ! Cine isi lipeste inima de acestea, isi lipeste inima de Viata, si moartea nu va avea putere asupra lui ! Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu ! Amin !

    DOAMNE AJUTA !

    Mircea

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    'A spus ca este lepadare, dar nu lepadare de Botez. Diferenta este clara.'

    sincer, eu nu vad diferenta. care ar fi diferenta intre cele doua lepadari. crestinii trebuie sa afle ce intelege p iustin prin fiecare termen.

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Apropo de Cuviosul Paisie, mai stie cineva ceva de persoana careia Cuv. Paisie i-a spus ca va fi seful apararii atunci cand va incepe razboiul? Din cate se pare, persoana este Dimitrios Grapsas, si s-a retras de la conducerea armatei din august 2009, dar inca nu stiu sigur daca s-a pensionat sau nu: http://en.wikipedia.org/wiki/Dimitrios_Grapsas

    Bogdan.

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dimitrios Grapsas are cam 62 de ani acum, nu stiu exact care e varsta de pensionare in Grecia...

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @vlaht

    Aveti grija cu ce scrie Andrei Kuraev. E un pic furat de ecumenism si de...altele...

  13. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Chiar si daca noi cei care nu vom accepta documentele cu cip vom fi minoritari, daca vom fi uniti si vom sti sa ne aparam valorile crestine in care credem, consider ca vom putea sa supravietuim atat cat va ingadui Dumnezeu. La marile magazine nu vom beneficia de reduceri precum ceilalti, dar cred ca putem cere ca anumite drepturi sa ni se respecte, totusi. Asa cum celelalte categorii de minoritati isi cer drepturile, cu demnitate putem incerca si noi.

    Am increderea ca Dumnezeu ne va ocroti, ne va da rabdare si puterea de a spune ,,Nu!'' satanei si mestesugirilor lui, daca Il vom ruga. Iar daca vom incerca sa iubim viata aceasta trecatoare cu avantaje venite de la antihrist mai mult decat mantuirea, atunci Dumnezeu ne va lepada de la fata Sa. Cernerea deja a inceput.

    Nici Iisus nu i-a dus pe amandoi talharii in Rai. Nici duhovnicii care trag semnale de alarma nu pot ajunge la inimile tuturor. Orice comoara are un pret. Iar mantuirea este comoara cea mai de pret pe care o putem dobandi in timpul vietii pamantesti. O putem dobandi cu ajutorul lui Dumnezeu, dar nu ni se ofera gratuit, nici fara voia noastra.

    Doamne Iisuse Hristoase, pentru rugaciunile Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si ale Tuturor Sfintilor Marturisitori ai credintei ortodoxe, intareste-ne credinta, nadejdea si dragostea, daruiste-ne Darul discernamantului, smerenie, evlavie si rugaciune precum si curajul de marturisi credinta ortodoxa.

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Emanuel
    Toti marii duhovnici avertizeaza asupra actelor cu cip, chiar daca nu se stie unde si cum apare numarul 666. In acest fel ne punem in mana marilor duhovnici si facem ascultare, iar Dumnezeu va avea grija de noi pentru lucrul asta. Il avem pe Cuviosul Paisie Aghioritul care ne spune ca de la Hristos a vorbit si zice ca este lepadare, chiar daca nu este vizibil 666. Duhovnicii nostri, din smerenie, nu cred ca-ti vor spune ca au avut o descoperire. Parintele Justin ne-a spus asa: e o parere, dar si o parere poate fi o descoperire.

    Am precizat ca inchinarea se va face fiarei, nu actelor cu cip. Pana la inchinare se face lepadarea si pierderea Harului, caci altfel nu te-ai mai inchina fiarei, daca esti acoperit de Harul lui Dumnezeu.

    Parintele Justin a vorbit pentru toata lumea, dar fiecare e liber, pentru ca asa e lasat de Dumnezeu, cum si Cuviosul Paisie a zis Deoarece eu am scris clar in brosura „Semnele vremurilor”: fiecare sa actioneze potrivit cu constiinta lui. Eu insa nu mi-am spus parerea mea, ci am formulat simplu cuvintele lui Hristos, ale Evangheliei

    In cazul actelor cu cip, patima (pacatul) este actul in sine. In cazul altor patimi, la spovedanie promitem sa ne lepadam de ele, ne lepadam de ele. Insa cum actul este ceva fizic, lepadarea de el inseamna renuntarea fizica la el, adica distrugerea, aruncarea lui, dar si mai bine neacceptarea lui dintru inceput.

    Nadajduiesc ca ti-am raspuns la nelamuriri.

  15. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Orice pacat, cat de mic ar fi, inseamna lepadare de Hristos. Nu spune preotul in biserica ca noi prin pacatele noastre Il rastignim a doua oara pe Hristos ? A-L rastigni nu inseamna a te lepada de El ? Ba da, dar lepadarea de Hristos deplina, de care vorbeste apocalipsa, si care inseamna pierdere deplina a mantuirii, este pecetea pusa pe mana sau pe frunte.
    Cuv Paisie vorbeste la un moment dat de 5 grade de lepadare diferite, grave, care sunt sanctionate canonic de Biserica, dar gradele lepadarii sunt nenumarate. Insa aceste 5 grade ale lepadarii se considera grave. Buletinul cu 666 intra in unul din aceste grade, a spus cuv Paisie, dar el nu a spus in care grad din cele 5, insa in orice caz nu e de gradul 1, cel mai grav. De gradul 1 este pecetea 666 pusa pe mana sau frunte, si este lepadarea deplina, adica anatema.
    Acuma jumate de ora descoperisesi ca aveam in spatele gatului, o eticheta mica la camasa ce avea pe dansa 666. Vai. Dar asta nu inseamna ca m-am lepadat chiar daca am purtat acel 666 cu mine ceva timp pana l-am vazut. Acuma eticheta aia e la wc. 🙂

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Emanuel : lepadarea de Hristos deplina, de care vorbeste apocalipsa, si care inseamna pierdere deplina a mantuirii, este pecetea pusa pe mana sau pe frunte.

      In Apocalipsa nu se vorbeste de lepadare, ci de inchinare la fiara! Lepadarea survine prin acceptarea actelor, pe care marii duhovnici ne zic sa nu le luam, caci duc la lepadare de Hristos mai tarziu! Apoi in urma acestei lepadari, aceia vor fi parasiti de Harul lui Dumnezeu si astfel, total singuri, se vor inchina fiarei.

      Si i se vor inchina ei toti cei ce locuiesc pe pamant, ale caror nume nu sunt scrise, de la intemeierea lumii, in cartea vietii Mielului celui injunghiat. (…)
      Cine se inchina fiarei si chipului ei si primeste semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui, va bea si el din vinul aprinderii lui Dumnezeu...
      (Apocalipsa cap. 13 si 14)

  16. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ” In cazul actelor cu cip, patima (pacatul) este actul in sine. In cazul altor patimi, la spovedanie promitem sa ne lepadam de ele, ne lepadam de ele. Insa cum actul este ceva fizic, lepadarea de el inseamna renuntarea fizica la el, adica distrugerea, aruncarea lui, dar si mai bine neacceptarea lui dintru inceput.”

    Repet, nici par Iustin nici cuv Paisie nu au spus ca singura cale de iertare e ruperea actului cu cip fara 666. Ei au lasat decizia ruperii pe baza constiintei si duhovnicului, deci ruperea actului e o decizie personala, iar daca duhovnicul vrea sa dezlege un om chiar daca nu-si rupe actul cu cip fara 666, e liber s-o faca.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Emanuel

      tu zici: "daca duhovnicul vrea sa dezlege un om chiar daca nu-si rupe actul cu cip fara 666, e liber s-o faca."
      deci e alegerea duhovnicului, insa asta nu o zice Paintele Justin sau Parintele Paisie

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ...eu anul trecut mi-am schimbat permisul de conducere(sunt profesionist) ca trebuia sa-l schimb din cauza ca nu mai coresponda adresa din buletin cu cea de pe permis si m-i sa facut permis de care se face acum ,biometric. Vorbisem pe net(prin mesaje) cu Danion Vasile cu ceva timp in urma si am inteles de la el ca permisul nu are cip(nu-l acuz cu nimic pe Danion V.). Am fost la Petru Voda si ma uitam uimit la afisele care erau acolo impotriva actelor biometrice,a buletinului,a permisului si a pasaportului cu cip biometric... si ziceam in sinea mea:,,oare cine are dreptate,cine greseste?",pentru ca permisul era singurul act biometric pe care-l posedam.Nu a trecut mult timp si mi-am pierdut permisul impreuna cu o bancnota de 500ron si ce mai aveam prin portofel.Permisul nu a mai aparut deloc...de bani nu mai vorbesc(cred ca banii nici nu au apucat sa atinga pamantul ca au si fost,,colectati",la ce foame este in Romania).Acum stau si ,,plang" dupa permis(nu dupa cel biometric,ci dupa cel vechi)...I-mi gasisem locuri bune de munca ca sofer prin europa.Mesajul parintilor nostri(Justin Parvu,Adrian Fageteanu,Arsenie Papacioc)mi-a c-am taiat pofta sa-mi mai fac altul nou...dar mai bine sa se faca voia lui Dumnezeu pe acest pamant in toate ,ca bine spunea un parinte:,,Ce-a mai mare pedeapsa de la Dumnezeu este sa-l lase pe om la mintea lui". Slava lui Dumnezeu. TLC !

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Petru
      Ar fi bine sa avem aceasta credinta si incredere ca bunul Dumnezeu nu ne lasa. Trebuie sa intelegem ca ajutorul lui Dumnezeu e mai mare decat ajutorul unui act cu cip. E lipsa de credinta sa mai stai in dubii la o astfel de alegere. Acele greutati ce vor veni in urma refuzului actelor cu cip sa le oferim drept jertfa lui Dumnezeu, ca sa primim cununa in Imparatia Cerurilor.

  18. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Corect, public nici unul din acesti sfinti nu au recomandat ca alti duhovnici sa dezlege pe cei ce nu vor sa rupa actele. La fel au procedat si parintii Arsenie, Adrian. Toti acestia nu au recomandat dezlegarea celor ce nu refuza sau nu renunta la acte.
    Dar acesti parinti au ingaduit ca alti duhovnici sa dezlege pe cei ce nu renunta la acte. Au ingaduit, au tolerat, nu au recomandat.
    Mai avem pe par Efrem filoteitul care chiar sfant fiind recomanda ca credinciosii ce nu renunta la acte sa nu fie opriti de la impartasire.
    Acuma, problema asta este de fapt a duhovnicilor, care va dezlega si care nu, al nostru este sa indemnam lumea sa le refuze.

  19. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Emanuel...

    mmmmm.....nu-mi vine sa cred ca poti face o asemenea comparatie....ca cea cu..."eticheta cu codul de bare de pe bluza ~ camasa...."...cu...

    Cartea de identitate biometrica.......e...cu totul altceva...si...diferit...! In primul rand ca te reprezinta ca om...vietuitor al unei comunitati...~ cetatean al unei societati....."te...identifica " ! ( atentie...la denumire ! ) ( mai mult decat cardul de sanatate...permisul aoto...pasaportul...) Apoi..nu cred ca...trebuie sa-ti mai reamintesc ca,inainte de a o primi ~ accepta...ti se iau amprentele de la ....mana...( am auzit ...asa cum intuiam...ca...DOAR ! de la mana dreapta...! ~ cu care se face Sfanta Cruce !) apoi......cu ACEASI MANA -DREAPTA...va trebui sa semnezi...pentru primire ~ acceptare ( ~ lepadare ! ) Chiar ! oare de ce se vor lua amprentele de la mana dreapta...si...nu de la cea stanga....????? ( Inca nu au venit cu argumente pentru sovaitori...pt ca...inca nu s-a pus prea mult problema...dar...vor aduce explicatii....nu ma indoiesc de asta...)

    In fine...nu vreau sa reiterez si sa spun care e convingerea ~ certitudinea mea....Repet doar ca eu consider...si...mai ales simt ! ca...e o mare capcana...inselare....!

    Nu agreez nici teoriile...parerile mai mult sau mai putin directe...prin care se spune sau, se lasa a se intelege ca...aceasta e doar o etapa..."un grad ~ o treapta"....ca...adica..."pana acolo...ar mai fi timp"...ca...ar mai fi sanse...de intoarcere...razgandire.....pocainta...si prin spovedanie...pana la...ceea ce se considera a fi..."finalul"...
    Iarta-ma ,dar...ACEASTA....e chiar "teoria ~ convingerea " pe care se "bazeaza"...invoca si pater Mihail...( si ....din pacate....destui preoti...) si...RIC...Daca ar spune clar ca ..."aceste acte nu prezinta absolut nici un pericol" ( nici social nici sub aspectul lepadarii de Hristos....) si-ar pierde din start ...credibilitatea....in fata multora....( de fapt...s-a incercat...dar s-a renuntat....) Si-atunci...s-a trecut la o alta tactica...pe care eu o consider "inselatoare"....de fapt..."CAPCANA "...!
    Parerea mea e ca Sistemul are legitimitatea de a impune...dar...rolul "anumitor preoti " ( Emanuel ! - aviz amatorilor ! ) este de a convinge cat mai multa lume...pentru ca Sistemul sa nu intampine rezistenta...in infaptuirea acestei ....mari nenorociri....( in fond...pentru crestinii ortodocsi - si nu numai - exact asta este ! )

    Dar...cum spunea si tu....fiecare cu libertatea sa de constiinta pe care i-a daruit-o Dumnezeu...si-apoi...puterea de a spune "NU ! " si...de a rezista...

    Sigur ca...paralel...."trebuie sa avem grija si sa fim atenti la pacate....! "( cum...foarte adevarat si... bine spui...! )

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute...

    Sa ai inima buna !

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    mmmm.....

    si...ar mai fi ceva..... :

    S-a vazut ca BOR nu a luat pana acum nici o atitudine fatisa...( ci...doar...cu cateva exceptii...prin cativa ierarhi...o atitudine evaziva...confuza..."in coada de peste"...)
    Sigur ca aceasta tacere...poate fi lesne interpretata si ca o ....complicitate cu Sistemul....

    Dar...la un moment dat...BOR vazand ca... ortodocsii se cam impart in 2 tabere..."pro " si "contra" acte biometrice.... a simtit pericolul....(unei scindari ~ schisme) si...a intrat in panica....
    Acesta a fost momentul cand a iesit "la inaintare"..."flancul 1 " ~ "infanteria"....prin cativa preoti.... care " sa ia atitudine"( sincer !!!! mi-e foarte mila de pater Mihail....e...doar... unul din sacrificati...)

    Cum spuneam...despre panica BOR....
    Pai...una e sa fie doar ! o mana de credinciosi...( si mai ales saraci...fara pozitii...fara avere ) care...cu propaganda de rigoare...pot fi repede etichetati ca fanatici...sectari...psihopati...si alta e sa fie 2 tabere egale...Am mai spus : "razboiul" ~ dus de catre * ...e....de a castiga...cat mai multi adepti..."pro"...

    Pai...daca jumatate sunt "contra"...va dati seama ca, in mod corespunzator...vor evita si preotii...bisericile( manastirile ) care sustin ca..."nu e nici un pericol"...Astfel...multe biserici vor ramane goale...multi preoti fara..."obiectul muncii"...( iata..."someri"...si din randul acestora...)
    Si...nu vreau sa fac pacate...dar...nu stiu cati vor suferi doar ! ca ...nu mai au cui sa impartaseasca cuvantul lui Hristos...si cati vor suferi...din alte considerente....mai pragmatice....prin pierderea credinciosilor ( mai ales dintre cei avuti...)

    Iertare !

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute.....

    Sa aveti inima buna !

  21. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Foarte lamuritor acest articol, aceste cuvinte ale Parintelui nostru drag, care, din multa sa dragoste, nu ne-a lasat fara sfaturi pt aceste vremuri, sfaturi care tare mult lipsesc de la preotii care tremura de frica si isi asume o pozitie. Au ajuns blogurile sa marturiseasac in locul lor. Si asta nu stiu cat este de duhovniceste si de fericit caz pt neamul ns.

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cand deschideti acest site...nu cititi si...sintagma ...motto-ul...? : " Prigoana impotriva crestinilor a inceput...Bucurati-va si va rugati ! "

    Credeti ca...intamplator..., parintele Iustin a spus : "Este vremea muceniciei...".....

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute....

    Sa aveti inima buna !

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Mihaela
    Nu spun ca o eticheta neobservata e totuna cu un buletin cu 666 pe care cuv Paisie l-a numit lepadare. Sustin ca buletinele de la anu nu au 666 vizibil si nici declarat de oficialitati. Cuv Paisie a avut de a face cu doua situatii diferite :
    - buletine cu 666 invizibil dar recunoscut oficial de ministru; despre aceste buletine recunoscute cu 666 a spus ca e lepadare de Hristos
    - buletine despre care ministrul a spus ca nu au 666, si despre care cuv Paisie a zis ca ” tot e bine ca nu au 666 ”, si pe care le-a denumit cadere dar nu pecetluire
    Despre par Mihail nu pot sa spun decat ca, daca vrei neaparat sa ii gasesti o greseala ( eu nu vreau ), atunci greseala lui a fost cand a spus ca par Iustin e schimbat. Nu cred ca s-a schimbat. Eu nu cred ca par Iustin, Adrian, Proclu sau Arsenie ar putea manipulati. Ei pot fi doar intelesi gresit. Iar afirmatii gresite care s-au facut pe seama acestor parinti sunt :
    - tainelor preotilor necaterisiti de sf sinod nu sunt valide ( asta nu cred ca o mai sustine nimeni )
    - moartea pentru refuzul actelor care e sinucidere, sau dezmembrarea familiei pentru acelasi motiv ( nici asta nu cred ca o mai sustine cineva )
    - actele cu cip nu sunt nici un pericol
    - nu este bine sa se retraga oamenii la sate, chiar daca au binecuvantare
    - retragerea la sate fara binecuvantarea si supravegherea par Iustin sau altor duhovnici

    Acestea cred eu ca au dorit cei de la Ric, par Mihail, saccsiv si apologeticum sa le combata. Insa fiecare s-a ocupat de combaterea indeosebi numai a unor exagerari, rezultand o lupta dezechilibrata. Acuma insa e momentul sa uitam trecutul si sa unim toti pentru a duce o lupta inteleapta cu antihristul, vrajmasul mantuirii noastre. Nu e bine sa se mai apere fiecare ca nu a vrut sa spuna cutare. Mai bine sa fim acuzati pe nedrept dar sa pastram unitatea; nu uitati de sacrificiul ” dreptatii ” personale pentru binele tuturor. Nu se poate fara cruce. Crucea ne va uni in Hristos.

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Bine, frate Emanuel, dar ce facem cu preotii care nu marturisesc nimic in parohiile lor despre intregul sistem global antihristic, nu numai despre cipuri? Ce ne facem cd ei, preotii, predica doar ce au binecuvantare de mai de sus? Nu sunt destui care citesc pe internet. Cei mai multi habar nu au sa deschida o pagina de web, mai ales oamenii de la tara, oamenii simpli. Ei nu sunt poporul nostru? Pe ei cine ii catehizeaza? Nu ar trebui mai degraba sa se faca ceva impotriva dictaturii din Biserica?

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pe internet se umbla in mod express cu manipularea. Cred ca un intelectual care se lasa manipulat sa creada o judecata asupra cuiva, fara temei, va da singur seama in fata Judecatorului. De aceea, mare atentie la tot ce citim. Cea mai buna informare este graiul viu. Eu am fost la Parintele Iustin, cu rugaciune si frica lui Dumnezeu, si stiu clar ce am de facut. De ce ne pierdem in lucruri neesentiale?

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @ Ioana
    Acei preoti vor da socoteala in fata lui Dumnezeu.

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    multumesc.

    astea-s cuvintele cheie?

    'Dacă însă omul acceptă să se lase pervertit şi înjosit prin păcat, atunci Harul lui Dumnezeu nu mai lucrează în toată plinătatea lui, pentru că este împiedicat de voinţa rea a omului.'

    sau astea?

    'Ci este mai mult o răcire în raporturile noastre cu Dumnezeu. Răcirea aceasta, într-adevăr, dacă se perpetuează în viaţa omului, poate duce la o pierdere mai mare a Harului.'

    sau impreuna?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Sorin
      Doar atat ai gasit? Uite mai mult:
      Parintele Justin:

      Ce creştin adevărat poate să se însemneze cu pecetea înaintemergătorului lui antihrist? Creştinul adevărat ştie că la cea mai mică lepădare îl părăseşte harul lui Dumnezeu, şi cu cât este mai sporit, cu atât simte această părăsire pe pielea lui. Mă minunez când aud despre preoţi şi monahi sihaştri, spunând că nu reprezintă niciun pericol acest cip. Mai bine ar tăcea.
      Cand m-am referit la cadere din Har, n-am cautat sa desfiintez fiinta umana in divinitatea ei… Daca insa omul accepta sa se lase pervertit si injosit prin pacat, atunci Harul lui Dumnezeu nu mai lucreaza in toata plinatatea lui, pentru ca este impiedicat de vointa rea a omului. Crestinul adevarat stie ca la cea mai mica lepadare il paraseste harul lui Dumnezeu, si cu cat este mai sporit, cu atat simte aceasta parasire pe pielea lui. Daca noi, crestinii, nu vom lupta impotriva compromisurilor, ceilalti nici atat. Si atunci nu ne facem vinovati pentru generatiile viitoare pentru ca nu le-am lasat un model de rezistenta? Daca noi primim acum cipul, ceilalti de dupa noi vor primi linistiti pecetea. O lepadare mica atrage alta mai mare dupa ea. Am zis doar ca acest cip nu este lepadarea finala prin pecetea Fiarei, 666. Acest cip este premergator pecetii antihristice… Vor cadea toti cei care sunt legati de cele pamantesti.

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Si catre sfarsitul miilor de ani Satana va fi dezlegat din inchisoarea lui.

    Si va iesi a amageasca neamurile care sunt in cele patru unghiuri ale Pamantului
    Gog si Magog si sa le adune la razboi; iar numarul lor este ca nisipul marii.

    Si s-au suit pe fata Pamantului si au inconjurat tabara sfintilor si cetatea cea iubita.
    Dar s-a pogorat foc din cer si i-a mistuit.

    Si diavolul care-i amagise a fost aruncat in iezerul cel de foc si de pucioasa unde este si fiara
    si prorocul mincinos si vor fi chinuiti acolo zi si noapte in vecii vecilor.

    Si am vazut iar un tron mare, alb si pe Cel ce sedea pe el,
    iar dinanintea fetei Lui pamantul si cerul au fugit
    si loc nu s-u mai gasit pentru ele.

    Si am vazut p cei mari si pe cei mici, stand dinaintea tronului, si
    cartile au fost deschise, si o alta carte a fost deschisa, care este Cartea vietii,
    si mortii au fost judecati din cele scrise in carti potrivit cu faptele lor.

    Si marea a dat mortii ei din ea, si moartea si iadul au datpe mortii lor,
    si judecati au fost fiecare dupa faptele lor, fiecare dupa faptele lor.

    Si moartea si iadul au fost aruncate in raul de foc. Aceasta este moartea cea de a doua : iezerul de foc.

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sunt oameni care cred ca este de-a dreptul plin de "vitejie" sa citeze cuvant cu cuvant lucruri spuse in intimitatea casei sau la telefon. Cred ca acesti oameni sunt in puterea acestui duh "politienesc" care in dementa lui vrea sa se puna deasupra Lui Dumnezeu. In timpul comunismului "vitejia" lua forma turnatoriei, acum odata cu "tehnica" spalarilor neuronale avansate, acesti oameni se leapada de orice limita bun simt si se fac zombi de sistem. Asta ca sa se implineasca ce scrie in Biblie ca lucrurile spuse in taina se vor auzi pe acoperisuri. Asa este cind esti parasit de harul Lui Dumenzeu, iti asumi tradarea Iudei, cel care in nebunia lui crede ca se poate face partas la lucrarea Lui Dumnezeu sfidand limitele ingaduite de El. Stim care a fost soarta lui Iuda, pretul vanzarii lui nu au mai putut cumpara nici funia in care s-a atarnat.

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    ma refeream strict la diferenta dintre cele doua lepadari. in fine. vorbim despre toate astea acum. sa le luam pe rand.

    'Ce creştin adevărat poate să se însemneze cu pecetea înaintemergătorului lui antihrist? '

    1. la ce inaintemergator al lui antihrist se refera p iustin si care este pecetea acestuia?

  31. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    inteleg.

    'să se însemneze cu pecetea'

    2. si cum se vor insemna oamenii cu actele biometrice?

  32. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    In momentul de fata exista , in practica , problema cu permisele auto . Vezi cazul descris mai sus , in acest listing de comentarii , de catre Petru , la ora 1:52 PM pe 21.09.2010 .
    Fara istericale , referitor deci la semenii pt care se pune "azi" problema permisului auto (la mine se va pune in 2014) , cum ca ar dori sa evite (presupunem ca e DECIZIA lor , asumata) primirea unuia permis biometric , am niste intrebari pt cei dintre dvs. care au ceva cunostinte juridice sau care au astfel de apropiati :
    Exista vre-o sansa pt a initia un proces civil cu scopul eliberarii de permise nebiometrice ? Daca da , impotriva cui sa initiem actiunea ?
    Exista cumva o baza in Constituitie , si / sau in legislatia europeana ?
    Stim ca sunt accesibile pe net diverse "acte"/recomandari ale specialistilor si alte semenea documente pe langa institutiile europene in materie de RFID , biometrie etc - ce putere legala or avea ?
    Cunoasteti vre-un avocat , persoana mai apropiata de dvs. , mai cu frica de Dumnezeu ?
    Cunosc si eu un avocat bun , insa nu-mi este un apropiat , l-am cunoscut legat de perfectarea unor tranzactii ; are insa un tarif destul de mare si nu stiu daca ar lupta si cu sufletul pt o astfel de cauza . De aceea n-as vrea sa-l inoportunez daca dvs. stiti ca nu exista nici o sansa de a rezolva ceva . Daca ar exista sanse , personal ma ofer sa contribui la costurile procesului . Sigur , ar fi de dorit sa mi se alature mai multi dintre dvs. pt ca sigur va exista si "apelul" si mama apelului .
    Subliniez ca intrebarile sunt facute la "rece" , fara istericale . Sa nu uitam ca avem dreptul de acces neingradit la justitie .
    Ce ziceti ?

  33. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    3. adica acceptand actele biometrice ne insemnam? unde va fi semnul?

  34. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sorin !

    completandu-l pe "admin" :

    ...cu...amprentele de la cele 2 degete ( coincidenta : cele 2 din 3...cu care ne facem Sfanta Cruce ! ) si...numai !!!! de la mana dreapta ( o...alta coincidenta ! ) si..cu semnatura...data ...tot cu mana dreapta....

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute....

    Sa ai inima buna !

  35. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Treaba e simpla : actele cu cip sunt bune ..... de refuzat sau aruncat la gunoi ........ pentru cei care vor.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Emanuel
      Fii mai hotarat! Eu as zice altfel: actele cu cip nu sunt bune de luat, cine nu poate, sa ceara ajutor de la Dumnezeu.

      • Traiasca Legiunea si Capitanul!

        @sorin
        cum iti explici versetul urmator: A venit lepădarea şi rămâne ca acum să vină fiul pierzării. II Tes. 2:3.

  36. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Admin, iertare dacă s-a mai vorbit, dar ce facem cu cardurile bancare? Cum renunțăm la ele? Trebuie neapărat să ne ducem la bancă să le lepădăm sau ajunge doar să le dăm foc?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Colaps
      Da, mergi la banca si spui ca renunti la el si motivul. Nu trebuie sa-ti fie rusine. Sa fie cat mai multi care vor face asa si-si vor da si ei seama ca nu e vorba de nebunie, ci pentru unii este o problema de constiinta religioasa. Apoi ceri sa ti se dea banii cash.

  37. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Emanuel !

    .......................

    "Despre par Mihail nu pot sa spun decat ca, daca vrei neaparat sa ii gasesti o greseala ( eu nu vreau ), atunci greseala lui a fost cand a spus ca par Iustin e schimbat. Nu cred ca s-a schimbat. Eu nu cred ca par Iustin, Adrian, Proclu sau Arsenie ar putea manipulati. Ei pot fi doar intelesi gresit...."

    Nu stiu daca tu tii neaparat sa fii avocatul lui pater Mihail , luindu-i apararea...( singura circumstanta atenuanta...ar fi ...solidaritatea de breasla...) dar eu...iti spun sincer ca nu imi asum rolul de procuror...si...nicidecum ! "vrand neaparat sa-i gasesc o greaseala"...si sa-l incriminez....

    Credeam ca ...lucrurile sunt destul de clare...ca sa le mai dezbatem acum ; pater Mihail ( folosesc acest nume - dupa titulatura aleasa pt. site-ul personal ) a facut o afirmatie mult mai grava...la adresa parintelui Iustin ( decat aceea ca..."ar fi schimbat..." ) si anume : a spus ca "parintele Iustin e la limita ereziei...."...apoi...tot despre sfintia sa si despre toti cei care il sustin......si sunt impotriva actelor biometrice...a spus ca..."dau dovada de isterie...si chiar de agresivitate...si...creaza o panica nejustificata...."
    ( nu s-a vazut ~ auzit~inteles clar ...din interviul cu parintele Arsene Papacioc ? )
    Pentru ca tot am redeschis acest subiect...vreau sa-ti spun ca am fost foarte sincera cand am spus ca mi-e foarte mila de el...pe de o parte pentru ca e un sacrificat ( esalonul 1,...infanterie) fiind nevoit (?) sa iasa in fata si sa suporte
    oprobiul (pe drept...!)...apoi , pe de alta parte...pentru ca...in general ma mahneste cand vad pe cate unii ca au pornit la un drum bun...apoi...s-au lasat ademeniti ~ ispititi...din stanga si din dreapta...li s-a intunecat mintea...si....au ratacit Calea cea dreapta...( oare...ma crezi ...iti poti imagina...cat ma doare inima...cand vad asa ceva...? )
    Si...cu aceasta ocazie...reiterez indemnul...de a ne ruga si pentru el....!

    - despre....cum ar putea lucra...persista Harul in acei preoti care savarsesc pacate strigatoare la cer ( fiind trecuti cu vederea...sau.. mutati doar in alta parohie...manastire......) , care tin slujbe comune cu papistasii...si care sustin ca actele biometrice nu reprezinta neaparat un pericol ~ lepadare de Hristos...s-au postat deja f multe articole ~ marturii a unor parinti de notorietate...incat...eu...sincer...ma abtin....sa mai fac vreun comentariu pe aceasta tema...

    - parintele Iustin a sugerat ideea de a se constitui unele comunitati...in mediul rural...formate din crestini ortodocsi... care gandesc la fel...~ impartasesc aceasi credinta , aceleasi idei...sunt intr-un cuget adica....si nu accepta sa fie amprentati...cip-izati...; sunt convinsa ca...nici nu s-a gandit ca printre toti acesti mireni...nu vor fi si cel putin cativa preoti ~ duhovnici...care sa-i spovedeasca...sa-i impartaseasca....sa-i indrume...; cred ca a spus asta , gandindu-se ca...toti acesti crestini , fiind impreuna...le va fi mai usor sa se intareasca,sa se incurajeze,sa se ajute reciproc....( amintindu-si de acele vremuri...experienta personala...)

    - Sigur ca...ideal ! ar fi sa fie familii intregi...nedespartite...dar...din pacate...asta va fi o alta mare durere ( incomparabila cu cea a lepadarii de toate bunurile si placerile lumesti...) alaturi de alte greutati...
    Pentru ca...sotul va voi o cale...sotia alta cale...parintii...copiii...etc...astfel incat fiecare va trebui sa tina seama de...propria constiinta...si ...de cat de mult isi va dori sa se mantuiasca...Sigur ca...fiecare va face eforturi sa-si atraga si casnicii pe calea mantuirii...dar..daca nu se va putea....fiecare va trebui sa se salveze macar pe sine...

    Dar...daca ne amintim ca ..."pe Domnul Dumnezeul nostru trebuie sa-l iubim mai mult decat pe mama noastra...tatal nostru...copii nostri..."...si .....mi se pare absolut firesc : daca ne gandim...realizam ca...de fapt , si ...sotul/sotia...copii ...tot Dumnezeu ni i-a dat...! ne va fi mai usor......adica...cum spunea si Iov si se mai spune in popor : " Dumnezeu a dat , Dumnezeu a luat...fie numele Domnului in veci laudat ! "

    Apreciez ( si subscriu ! ) postura ta de...ambasador al pacii....dar...cum spuneai tu...odata...acum lucrurile sunt transante...si...ori intr-o parte...ori in alta...sunt doar doua optiuni...
    Si mie mi-ar place sa nu mai existe polemici...disensiuni...sa fie un consens general ... unitate...pace....dar...

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute...

    Sa ai inima buna !

  38. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Emanuel !

    mmmmm....nu stiu daca acesta ...e un sfat bun ( o solutie ) : "de a lua actul de identitate cu cip....si...apoi...de a-l arunca..."

    Daca...tot ti-ai dat amprentele de la cele 2 degete...de la mana dreapta...si...tot ai semnat ( de accept ! ) tot cu...mana dreapta...nu stiu cat si daca ! mai conteaza ...sa-l arunci....sa-l arzi....
    Vezi tu...."aceasta"...e o situatie..."speciala"...inedita...."cum n-a mai fost"....

    Eu...as indemna la altceva : sa...unim cele 2 degete ...cu degetul mare (opozant) de la mana dreapta...si sa facem o Cruce mare , zicand : "Doamne ! iti multumim pentru tot ! , iarta-ne pacatele nostre , si apara-ne , ajuta-ne sa rezistam ! "

    Sa ai inima buna !

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Mihaela
      probabil Emanuel se referea la cei care deja le-au luat, sa le arunce.
      Si intr-adevar, sa ne unim degetele intr-o sfanta Cruce si sa nu ne dam amprentele, ca niste infractori.

  39. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin !

    eu...ma refeream la...ACTUL DE IDENTITATE ! care...e...."cel mai special".....( alaturi si de semnatura electronica...bineinteles )
    Sigur ca...si celelalte sunt periculoase : cardul de sanatate,permis auto,pasaport,carduri bancare...etc...

    Personal...cred ca...aceste 2 sunt "cele mai importante "~periculoase...pentru ca...pe langa amprentare...( nu mai dezvolt..) si toate datele..."nu vei putea vinde-cumpara nimic..."....practic...vei fi in afara Sistemului....
    Practic...actul de identitate...este ACTUL DE BAZA ! al fiecarui om ~ cetatean....; te identifica...te reprezinta...Fara celelalte (enumerate) poti duce o viata linistita...decenta ( cati oameni de la tara...au card bancar...pasaport...permis...etc...)

    Am senzatia ca..."acesta"...pentru a...trece...neobservat...sau...a nu i se da prea mare importanta...a fost bagat "la inghesuiala" ~ "la pachet"....alaturi de celelalte....( era un..."smen"...practicat de...valutisti...)
    In fine...e-o practica veche...cunoscuta...cand "cineva" sau..."ceva" trebuie sa treaca ...neobservat....

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute....

    Sa ai inima buna !

  40. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Ma iertati, vreau sa fac o precizare:

    BIOMETRIE inseamna orice masurare a partilor fizice exterioare ale unei persoane. Deci, daca in pasapoartele vechi avem trecute inaltimea si culoarea ochilor, s-ar putea spune ca si acelea sunt biometrice.

    Spun asta pentru ca pasaportul canadian din 2007 se numeste biometric, desi nu este electronic, nu are cip. Biometria consta in faptul ca are poza digitala procesata, dupa afirmatiile guvernului canadian.

    Deci atentie la termeni ca se creeaza confuzii nedorite.

  41. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Ioan r - sustin ceea ce ai scris in comentariul tau.M-am gandit si eu la varianta justitiei in privinta permisului...nu stiu ce sanse ar fi sa castig...si care ar fi costul...

  42. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Mihaela, eu nu sunt avocatul nimanui, dar par Mihail nu a zis ca par Iustin e la marginea ereziei; el a zis doar ca, a spune ca tainele preotilor cu acte ar deveni invalide mai inainte ca ei sa fie caterisiti este gresit, la marginea ereziei. Aceasta a confirmat-o si par Adrian. Dar par Iustin nu sustine ca nu ar fi valide tainele acelor preoti, deci par Mihail nu s-a referit la par Iustin, si nici la cineva anume; el a vorbit la general, ca lucrul acesta e gresit.
    Iar despre preotii necaterisiti si care au savarsit pacate strigatoare la cer, nu pot sa iti zic decat : cu siguranta harul lucreaza in Tainele savarsite de ei. Cuv Paisie zice ca si daca un preot este criminal, daca nu e caterisit Tainele lui raman valide. Au fost in istorie si preoti preacurvari care nu se pocaiau, si fapta lor era si cunoscuta de lume, dar tainele erau valide, nefiind ei caterisiti. Atunci cand un preot face asemenea fapte a-l caterisi e in puterea episcopului, iar daca episcopul nu-l va caterisi, va raspunde impreuna cu preotul la judecata. Aceasta nu e raspunderea noastra.
    Dar sa nu exageram acuma agravand pacatele unora sau altora, ci mai bine sa si uitam ce greseli a facut fiecare. Aduceti-va aminte ce spune sf Siluan despre privirea atotiertatoare si infinit blanda si iubitoare a lui Hristos, si ca El nu isi mai aduce aminte de ce a facut fiecare din iubire.

    ” Pentru ca…sotul va voi o cale…sotia alta cale…parintii…copiii…etc…astfel incat fiecare va trebui sa tina seama de…propria constiinta…si …de cat de mult isi va dori sa se mantuiasca…Sigur ca…fiecare va face eforturi sa-si atraga si casnicii pe calea mantuirii…dar..daca nu se va putea….fiecare va trebui sa se salveze macar pe sine…”

    Mihaela, te rog, incearca sa vii cu idei ce nu aduc dezbinarea. Casatoria e sf Taina si un divort nu se face decat pe motiv de erezie, sau preacurvie. Iar actul cu cip, fara 666, nu e erezie, deci pentru acest tip de act nimeni nu are voie sa isi distruga familia. Citeste in canoane si ai sa vezi ca barbatul ( femeia ) care divorteaza de sotia ( sotul ) lui ( ei ), afara de pricina de erezie sau preacurvie, o face sa preacurveasca ( il face sa preacurveasca ), deci casatoria ramane valida. ” Cele pe care Dumnezeu le-a unit omul sa nu le desparta, afara de pricina de preacurvie ”, spune Domnul. Iti recomand sa citesti canoanele care se refera la divort si in ce conditii se poate face el, si cele despre preacurvie.

  43. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    ma intreb oare unui ciung cum i se iau amprentele papilare?...dar unui orb cum i se scaneaza irisul?..e limpede ca actele biometrice sunt doar o etapa pregatitoare implantului si cine nu vede acest fapt ori e spalat pe creier ori rau intentionat. Cred ca de aia au renuntat englezoii la actele bio ca s-au hotarat sa arda etapele, pe fondul adancirii crizei a "luptei antiteroriste" sau a unui razboi, o sa vina cu solutia"salvatoare". Deja se merge pe ambele variante ca numarul celor cipati -la propriu- e destul de mare din toate categoriile( nu intamplator s-a inceput cu institutiile de forta, militari nato din special forces, psyops etc)..se gasesc pe net exemple concrete.

  44. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    'da.. ne insemnam cu semnatura data.. este cipul pe identitatea noastra este, nu?'

    4. sincer, sunt surprins de aceasta viziune noua pentru mine. fiind a p iustin vreau sa o cercetez cat pot de bine inainte de a o aprecia in vreun fel. sunt surprins pentru ca pentru prima data aud ideea de '2 peceti', una premergatoare alteia, prima exterioara/detasata trupului uman si a doua interioara/atasata acestuia. apoi, pentru prima data aud ideea ca sistemul statal anticrestin din romania ar fi inainte mergatorul lui antihrist, pecetluitorul final. am nevoie de niste lamuriri. aveti rabdare cu neputinta mea si va rog mult sa imi mai raspundeti la intrebari.

    5. scriptura vorbeste despre prima pecete? parintii?

    6. daca cipul din id-ul cetatenilor statului anticrestin romania este prepecetea preantihristului, inseamna ca crestinii din alte parti ale lumii vor scapa de aceasta prepecetluire?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      4,5. nu e vorba de 2,3...10 peceti. Pecetea va fi una singura. Insa pasii pana la ea sunt prepeceti (premergatoare pecetii). Nu putem sti nici cati pasi vor mai fi pana la pecete... dupa acte cu cip poate sa urmeze implantul cu cip s.a.m.d. Sau poate chiar implantul cu cip va fi pecete. Nu suntem Mafalda ca sa spunem care va fi pecetea. Tu poti sa spui asta?
      6. Inaintemergator lui antihrist este tot acest sistem mondial, care ii pregateste venirea. Sau ti se pare ca nu o pregateste?

  45. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    'cum iti explici versetul urmator: A venit lepădarea şi rămâne ca acum să vină fiul pierzării. II Tes. 2:5.'

    2 Tesaloniceni 2: 5 sau 2: 3?

    ma bucur ca imi pui intrebari din scriptura 'in care se gaseste viata vesnica'. o sa-ti raspund negresit. Domnul sa te bucure! mare bucurie imi faci!

  46. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Emanuel !

    Te inteleg....! Bine...fie cum spui tu.....

    Dumnezeu sa ne ierte ! si sa ne ajute....

    Sa ai inima buna !

  47. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sorin
    Mai e o explicatie de mult rostita, la fel de simpla si clara la Parintele Grigore Sandu, in cartea sa "Texte nedorite":

    Daca la judecata vom fi intrebati de ce am mancat paine cu cod de bare (666) pe ea mai putem raspunde "nu aveam cum altfel" (desi se poate...), dar daca primim actul de IDENTITATE cu cipul (666) in el nu mai avem raspuns deoarece semnam cu propria constinta si mana "eu, cutare, sunt cel cu 666". Deci e limpede al cui esti, e limpede si lepadarea de HRISTOS.

  48. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    acum am inteles. e vorba de 2 Tes 2:3, NU 2:5!!!

    deci, din acest verset intelege p iustin ca lepadarea de credinta/marea apostazie este acceptarea actelor cu cip?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      Arata in interviul Parintelui de unde reiese aceasta! Sfintia sa spune ca e un pacat, deci o lepadare mai mica, dar care poate duce la lepadarea cea mare. Iti da exemplu despre cum s-a intamplat in inchisoare. Lepadarea de credinta poate sa se intample si acum cu unii dintre noi, nu trebuie sa vina antihrist intai, la fel cum s-a intamplat si in perioada comunista. Ca va fi marea apostazie si inchinare la antihrist in vremea de apoi, e altceva, care nu trebuie sa ma linisteasca ca acum nu este posibila o lepadare a mea, mai cu seama ca s-a dat deja startul, traim inceputul acelor vremuri - dupa cum spun in sobornicitate toti duhovnicii.

  49. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    of! s-o luam cu rabdare. din 2 Tes 2: 3 inteleg ca

    a. mai intai este lepadarea de credinta a Bisericii in marea ei majoritate, adica recunoasterea intaietatii ereticului papa ce se pregateste, schimbarea datei pastilor ce se pregateste, stricarea posturilor ce se pregateste etc. toate astea se vor hotari in iminentul sinod 'panorotodox' care va avea pretentia nerusinata sa se numeasca 'ecumenic 8', prin asta confirmand in mediul ortodox erezia ecleziologica papistasa cum ca Biserica recunoaste doar 7 sinoade ecumenice.

    b. apoi vine antihristul. crestinii nu vor constitui 'biserica oficiala' ci vor fi raspanditi care pe unde.

    e bine asa?

  50. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    4, 5, 6. inteleg, deci, ca price pas ce pregateste venirea antihristului poate fi considerat o pecete inainte mergatoare (prepecete) nu pentru ca e o pecete propriuzisa, ci pentru ca e un pas inainte mergator pecetluirii.

    e bine?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      da Sorine... sunt semnele care prevestesc... si cum zice P Arsenie, mai si miroase a 666... Raspunde-ne clar.. le accepti? DA ori BA? Si argumenteaza raspunsul

  51. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    nu cred ca e timpul acum pentru intrebari decisive. nu te pripi. panica nu arata decat putina nadejde. auzi?

    7. de ce permite Dumnezeu pierderea atator binecuvantari pentru crestini?

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      e timpul sa raspunzi si tu la nelamuririle noastre

      Un raspuns la intrebarea ta ar putea fi: imputinarea credintei

  52. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    9. ce nelamuriri aveti?

    'din pricina inmultirii pacatului dragostea multora se va raci.'

    deci, inmultirea pacatului e pricina racirii dragostei si a imputinarii credintei. necredinta aduce necredinta.

    asa este. sunt de acord cu voi. tot vechiul testament este plin de imputinare a credintei si de inmultirea a pacatului la poporul lui Dumnezeu.

    10. cum proceda Dumnezeu in aceasta situatie? pe scurt.

  53. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @sorin
    iti voi raspunde cand o sa ne raspunzi si matale...

  54. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,

    care e intrebarea? unde e comentariul meu? puneti comentariul.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @sorin
      nu ti se pare ca esti cam agasant? intrebarea e mai sus, referitor la ce faci tu cu actele cu cip

Leave a Reply to dan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*