Sinodul tâlhăresc:

Hariton, caraliul lui Teofan, persecută monahii din jud. Neamț care nu pomenesc pe cretani! Împreună cu acolitul lui, pseudo-monahul Filoteu, au transformat, după voia diavolului, mănăstirea Petru Vodă în apărătoarea ecumeniștilor

UPDATE: ANUNȚ DE GRADUL O! ANUNȚAȚI PE TOATĂ LUMEA. De dimineață (sâmbătă, 3 dec. 2016), zor nevoie mare, omul cu furca MinciunoStarețul Hariton a plecat la Mânăstirea Sihăstria, convocat la ședința de partid și de cadre antihistrice de către MinciunoMitropolitul Teofan, băgându-l în o reeducare satanică pe bietul Ieroschimonahul Simion, în vârstă de 89 ani, bolnav de cancer la prostată și la ficat! Toată lumea să facă rugăciuni urgente și să ia măsurile care se impun în asemenea momente foarte grele de prigoană, aplicată bietului călugăr bătrân și bolnav

Doi dintre cei mai vechi preoți din măn. Petru odă au fost nevoiți să plece datorită terorii și izolării la care au fost supuși de starețul Hariton Negrea, căci erau dintre părinții care spuneau pe față despre trădările ierarhilor. Este vorba de ierom. Xenofont și ierom. Spiridon, foarte cunoscuți de credincioșii ce frecventau mănăstirea Petru Vodă.

haritont-prigonitoru

Iată de ce, fiule, când vei vedea că în Biserică sunt încălcate sfintele rânduieli şi Tradiţia Ortodoxă, află că ereticii au şi apărut, deşi o bucată de vreme îşi vor masca, probabil, nelegiuirea sau vor schimonosi credinţa în Dumnezeu pe neobservate, pentru a reuşi să ademenească în plasa lor cât mai mulţi.

Ieroschimonahul Anatolie Potapov de la Optina, †1922

Diavolul se răzbună pe locul unde ani de-a rândul a fost biruit și rușinat de marele Duhovnic al tuturor românilor, Sfântul Mărturisitor, Părintele Justin Pârvu

Cum era de așteptat, după moartea Părintelui, cei care au rămas în urmă și-au arătat adevărata valoare și chipul ascuns, în umbra marelui duhovnic. Cu venirea capiștei de la măn. Durău, primele semne de cădere au fost când au impus îngroparea sfintelor moaște ale sfințitului mărturisitor, Părintele Gheorghe Calciu Dumitreasa. Apoi, prin manipulare și intimidare, monahii si ieromonahii au fost reeducați să facă doar cum hotăra sinaxa, adică Haritont Negrea cu acoliții săi. Binențeles că cei care nu s-au supus nu mai sunt azi în mănăstirea Petru Vodă, cu mici excepții.

Duminică 4 dec. sau azi, 2 dec. 2016 se va face sinaxă pentru excluderea din măn. a ierom. Tihon

Printre excepții este ierom. Tihon, care după sinodul din Creta a refuzat să mai pomenească ierarhul locului, pan-ereziarhul Teofan Savu. Părintele Tihon este în mănăstirea Părintelui Justin din anul 1998, a fost mereu la slujbe și la pomenirea celor care călcau pragul mănăstirii, încât după 19 ani de mănăstire s-a îmbolnăvit și tratat cu umilință de noul stareț la îndemnul ighemonului Paisie. Acum, părintele Tihon slujește singur în paraclisul mănăstirii, având conștiința curată că ascultă de glasul Bisericii luptătoare, precum ar fi PS Loghin Jar – episcop de Bănceni, Părintele Iulian de la Prodromu, Părintele Simeon de la Poiana lui Ioan (schit al mănăstirii Sihastria), Părintele Antim Gădioi, nevoit să plece de la măn. Bistrița și toți cei care au avut curajul să nu mai aibă părtășie cu ierarhii trădători. A fost lăsat în pace până acum, deși era mereu numit schismatic de către molima mănăstirii Petru-Vodă, pseudo-monahul Filoteu Bălan, cunoscut prin mediile academice ca Filoxera. Doar că în urma extraordinarei mărturisiri a Părintelui Simeon, care și-a revenit la adevărata sa poziție față de apostazia din Creta, ce-a ajuns la cunoștiința noastră datorită înregistrării video făcută de ierom. Tihon, presiunile din partea ereziarhului Teofan Savu, îi dă ocazia stărețoiului Haritont Negrea să convoace “sinedriul”, numit sinaxa mănăstirii, pentru a decide excluderea din mănăstire a ierom. Tihon!!! Asta se va întâmpla în seara aceasta. Vă spun ca o mărturie personală prin care am trecut alături de monahul Teodot, duhul care stăpânește în astfel de sinaxe este mai rău decât în instanțele judecătorești, are loc o demonizare în masă a cozilor de topor stăpânite de capiștea Haritont!

Prigoană asupra ierom. Pamvo la schitul Rădeni, jud. Neamț

La schitul Rădeni, ce ține administrativ de măn. Petru Vodă, ierom. Pamvo nu l-a mai pomenit pe pan-ereziarhul Teofan după trădarea din Creta. În nenumărate rânduri, stărețoiul Haritont a fost să facă presiuni asupra părintelui Pamvo, ca să reia pomenirea ierarhului. La marile sărbători și în duminici, sute de oameni merg la schitul Rădeni să se împărtășească de Cuvântul lui Dumnezeu, nepătat de niciun compromis. De fiecare dată, stărețoiul Hariton a plecat cu coada între picioare, atrăgându-i-se atenția că poate răspunde penal pentru interzicerea dreptului la servicii religioase, garantat de Constituție pentru orice cetățean român.

Joi, 24 noiembrie 2016, ziua neagra a Ortodoxiei din judetul Neamt. La ora 13.00 Arhim. Hariton Negrea, staretul de la M-rea Petru Voda si Arhim. Nichifor Horia, exarhul de Iasi, au dat un ultimatum celor 16 maici de la M-rea Varatec, ca in zece zile sa paraseasca chiliile de langa manastire, daca nu renunta la nepomenirea ierarhului cretan Teofan.
Satisfacuti, precum tractoristii care bat femeile cu levierul, Nechifor si Hariton, acesti Turcanu si Nicolschi ai Ecumenismului, la ora 18.00 au descins in forta la schitul Radeni (din Neamt) pentru schimbarea egumenului din motive de nepomenire a ierarhului eretic, Teofan. Dupa numeroase amenintari si presiuni desprinse parca din reeducarea de la Pitesti, vazand ca nu pot cu nici un chip sa-l infricoseze pe preotul nepomenitor ierom. Pamvu J., au plecat racnind: „Noi suntem stapanii Ortodoxiei. Va vom nimici pana la unul”, parafrazandu-i pe calaii indraciti care urlau la fel si acum 64 de ani: „Noi suntem adevarata evanghelie! Noi o scriem acum pe starvurile voastre!” (sursa)

Molima Filoxera ce infestează mănăstirea Petru Vodă

Pseudo-monahul Filoteu afirmă cu o mare nesimțire ce l-a caracterizat dintodeauna: Cei ce nu pomenesc ierarhii BOR şi nu merg la slujbele lor şi ale preoţilor BOR sînt schismatici. (sursa:  Filotheu Bălan). Pentru a ajunge la asemenea concluzie a fost ajutat și de ibovnica sa, para-rasofora Neonila, piesa de legătură cu securiștii Roncea. Dar se bate cu cărămida în piept că el e împotriva ecumenismului, și să vă spun cum este anti-ecumenism: a tradus cartea Sf. Iustin Popovici, Biserica ortodoxă și Ecumenismul, motiv pentru care a bătut zdravăn o maică pentru că nu i-a plătit drepturile de autor. Este anti-ecumenist până la bani, iar acum nu ar vrea să-și primejduiască vila la care numai geamurile teropan au costat 16 mii de euro. Amănunte aici.

32sxlhb

O altă mărturie a unui cititor despre prigoana de la Rădeni și Văratec și o analiza a cauzelor care au dus la această cădere din ortodoxia românească:

Reeducarea de la Petru Voda s-a extins si la Schitul Radeni si la maicile de la manastirea Varatec

De cateva saptamani obstea manastirii Radeni primeste presiuni din partea Staretului Hariton la randul lui fiind pus de cei din Mitropolia Moldovei. Staretul Hariton a fost in nenumarate randuri la parintele Pamvo sa ii ceara sa reia pomenirea ierarhului, parintele Pamvo a refuzat acest lucru pe buna dreptate aplicand canonul 15 care ne invata sa ne ingradim de cei care promoveaza erezia. Staretul manastirii Petru Voda nu a inteles rugamintile parintelui de la Radeni si a inceput sa faca presiuni mai mari incat Duminica pe 20 noiembrie 2016 a venit sa slujeasca la manastirea Radeni. Din cauza acestor presiuni , obstea manastirii Radeni a decis ca Sfanta Liturghie sa se faca la miezul noptii unde au venit cateva sute de oameni din toate colturile tarii neinvitati de nimeni , ci invitati de propria constiinta.Cand a venit dimineata parintele staret Hariton, liturghia era incheiata, acesta din urma suparandu-se. In final parintele Hariton a spus ca este deranjat de faptul ca vin asa multi oameni si ca el nu a venit pentru oameni ci pentru cei care trebuiau sa il vada, lucru care arata ca si dansul primeste presiuni de mai sus. In saptamana viitoare , din nou a venit la Radeni, de aceasta data ca sa il ia pe sus pe parintele Pamvo ca sa il duca la Petru Voda pentru a fi reeducat. Oamenii i-au sarit in apararea parintelui Pamvo. Acea manastire a fost construita cu ajutorul oamenilor din sat , nicidecum a Mitropoliei sau a parintelui Hariton. Acestia nu s-au implicat deloc acolo, iar acum vor sa devina stapani. Nici de aceasta data nu s-au lasat cei de la Mitropolie, incat erau pregatiti Duminica pe 27 noiembrie 2016 sa vina cu politia sa ii scoata pe parinti din manastire , prin acest lucru se vede ce ura au unii ierarhi asupra celor care nu sunt de acord cu erezia ecumenismului. Pana la urma nici de aceasta data nu a mai venit cu politia ci a venit singur incercand sa ii convinga pe toti ca noi ne-am afla in inselare si nu ei.

Alte presiuni sunt acum asupra maicilor de la manastirea Varatec pe motiv ca refuza sa mai participe la slujbe din manastire, caci este pomenit mitr. Teofan. Zilele trecute la Varatec au fost exarhul Nichifor, Staretul Manastirii Petru Voda si Staretul Manastirii Sihastria Neamtului ca sa le reeduce pe maici, dar nu au reusit. Exarhul il intreaba pe staretul de la Sihastria daca acolo are calugari’’razvratiti’, acesta raspunzand ca a fost asa cand era parintele Antim, dar de cand nu mai este, obstea este cuminte. Dupa care exarhul a incercat sa le prinda in cuvant pe maici, dar duhul Sfant le-a luminat pe maici cu ce sa raspunda. Exarhul le-a intrebat la un moment dat pe maici: ca daca ecumenismul este pronie Dumnezeiasca, iar ele se opun lui Dumnezeu? De aici rezulta ca acesti arhierei sunt convinsi ca ecumenismul este bun, ba mai mult recunosc ca in Creta s-a legalizat erezia ecumenismului, transformand-o in dogma. Binenteles ca in public acestia ne mint spunandu-ne ca la sinodul din Creta ei nu au legalizat ecumenismul si nici nu au creat dogme noi.

Pentru cei care sustin ca inca nu este momentul intreruperii pomenirii ierarhilor de catre preoti si ca mai putem merge la bisericile unde sunt pomeniti ierarhii, cum isi explica acest comportament violent si insistent din partea arhiereilor catre preotii nepomenitori si monahii care refuza sa accepte ecumenismul? Aici se vede lipsa de unitate in Hristos a noastra a tuturor. La ora actuala sunt create mai multe tabere: unele care au inteles situatia si refuza sa mearga la preotii pomenitori, altii care zic ca au inteles dar merg mai departe la bisericile unde sunt pomeniti ierarhii, desi acesti oameni sunt dezbinati si ne acuza pe noi fara nicio dovada ca suntem schismatici, si altii care nu ii intereseaza deloc canoanele si pomenesc mai departe asteptand potirul comun cu ereticii, ce va fi cea din urma si cea mai mare inselare. Niciun Sfant nu ne invata ca trebuie sa asteptam sa se impartaseasca din acelasi potir, ci din contra. Sf Teodor Studitul ne spune ca daca preotul invata drept, dar isi pomeneste ierarhul eretic, si acesta intra sub erezie. Asta arata ca nu cunosc in profunzime invatatura Sfintilor Parinti si incearca ei sa aduca noi invataturi. Se vad acum foarte multe caderi din partea clericilor (unii renumiti) si a multor mireni. Acest lucru se datoreaza faptului ca nu au luptat pe toate fronturile pentru Hristos, ci fiecare alege sa lupte cu ce ii convine. Chiar si din cei care lupta impotriva ecumenismului intalnim asemenea exemple. Toate dezbinarile din Biserica ar inceta imediat, daca noi am lasa orgoliile si am deveni uniti in Hristos respectand cu strictete canoanele si invatatura Sfintilor Parinti.

Mantuitorul ne spune asa: ’’Cautati imparatia cerurilor si restul vi se va adauga voua’’, dar noi vrem sa reusim lupta fara Hristos ceea ce nu se poate. La ora actuala foarte multi nu mai respectam canoanele, ajungem sa ne impartasim foarte des comparandu-ne cu crestinii din primele veacuri, dar uitam ca acei crestini erau cu adevarat crestini, iar noi suntem falsi. Noi acum nu suntem dispusi sa renuntam la nimic pentru Hristos, in schimb acei crestini renuntau de buna voie la tot, ba mai mult cand erau chinuiti, cereau sa fie chinuiti si mai tare pentru Hristos. Sa nu mai zicem de cei care se impartasesc cu pacate opritoare fapt ce duce la osanda vesnica dupa cum scrie in Sf Scriptura si la Sf. Parinti precum: Sf Nicodim Aghioritul – Carte foarte folositoare de suflet, cum zice Sf. Ignatie Briancianinov si multi alti Sfinti. Aceasta inconstienta de-a lungul anilor a dus sa ajungem in zilele noastre cu oameni foarte slab pregatiti duhovniceste si care mimeaza ortodoxia. Din acest motiv nicio lupta nu mai are reusita, ci doar o eventuala amanare care de fapt este mila Dumnezeiasca.

16 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    https://www.youtube.com/watch?v=_U1nl9Vrz1U

    SCULTAȚI ȘI VOI VĂ MINUNAȚI! CUM II REEDUCĂ HARITON CU FILOTHEU PE MONAHII DE LA PETRU VODĂ

    (Min.7:00) Hariton: „S-a dat posibilitatea unor patriarhii, sau episcopii, sau mitropolii din occident ca arhiereul local să ofere dispensii [pentru casatoriile mixte, n.ed]. De ce acolo așa și în partea astălaltă așa? Înaltul Teofan a zis așa „În occident rata divorțurilor este de 100%. Orice persoană care se căsătorește sigur va și divorța.Episcopii din occident au zis că dacă ei arată neglijență față de acei oameni ei pleacă la alte religii. Și eu au considerat de cuviință să găsească această metodă a dispensiei.”

    (min.12:18)Filotheu: „Maricica și Ricardo și copiii lor. Pe Ricardo care n-a trecut la Ortodoxie să-l pomenim sau nu? După toată rânduiala Bisericii Ortodoxe nu avem voie să-l pomenim. El zice: Da, da pe mine m-a căsătorit episcopul…Ei au dat voie episcopilor să dea neortodocșilor Tainele Bisericii. Asta este problema.”

    Min.17 Hariton: O altă problemă: de ce n-a fost ecumenismul dat ca fiind erezie? Pentru că încă n-au putut să se claseze care sunt limitele ei. Nu s-a putut clarifica spațiul că ești eretic, cum îi zice? ecumenist, așa…Stați așa că le uit, asta e partea proastă. Dacă ai două pomelnice unul pentru vii și altul pentru morți. Ce faci, vii cu certificatul și pentru ăia morți să arăți că sunt ortodocși? Iar n-au putut clarifica asta drept erezie…O fi, n-o fi, nu știu.

    Min.22:30 Hariton: „Și s-a zis în felul următor: domne, nu ne băgăm. Deocamdată nu suntem în stare să vedem de unde începe erezia ecumenistă și până unde poate ține. Că s-a dat ideea ca să desfințăm Sfintele Taine ca să nu mai greșim.”

    min.27 monah Petru Vodă: „Sunt niște imagini de la sinodul ăsta în care s-a făcut liturghia și stau catolicii acolo chiar în altar…Părintele Iustinian spunea că ecumenismul este o făcătură. Punem întrebarea și noi: cine greșește, el singur sau tot sinodul?…. Dogma noastră este Crezul. Cred într-una Sfântă, Sobornicească și Apostolească…”

    min.28:35 (Delegat Mitropolie) „Atunci nu mai cununa pe nimeni. Am terminat subiectul!”

    Min.30 Hariton: „Este foarte ușor să spui mergi pe cea strâmtă. Dar dacă un preot depune mărturie în fața tribunalului că el a dat sfatul acesta, și persoanele care intră în proces îl bagă la subiect de vinovăție că a produs divorțul, faci pușcărie! Și pățești ca episcopul ăsta din America care a plătit 400.000 de dolari despăgubire…”

    min.32 monah Petru Voda: „De cine trebuie să ne temem noi, de judecata lui Dumnezeu sau de judecata oamenilor?”

    min. 38 Hariton: „Dacă tu te duci la o biserică luterană, sau anglicană și spui așa: clădirea asta de la ora 9:00 până la ora 10:00 nu este biserică, că slujesc luteranii. De la ora 10:00 până la ora 12:30 este biserică, că acum vin ortodocșii.

    min.38:20 (mai mulți) „Una e clădirea și alta e comunitatea!”

    min.46:38 Hariton: Știi ce le-a zis Mitropolitul Teofan: Biserica Catolică este pregătită în momentul de față să renunțe la Filioque, renunță la azimele…La un singur lucru nu renunță, la primatul papal. Primatul papal să rămână. Nu știu dacă ăsta, primatul papal este sau nu este erezie?

    Min. 47:32 (monah Petru Vodă): Hristos este Capul și El este primul.

    Min.50:20 Hariton: „Gata! Gata! Că trece timpul. Vă mai dau un articol și gata. Ce înseamnă mișcarea ecumenică?”

    Min. 50:42 (răspuns sală): ”Erezie!”

    Min. 50:47 Hariton: ”Să vă citesc. Deci este relația dintre Biserica Ortodoxă cu eterodocșii ca să-i facă pe aceștia să vină la ortodoxie. Asta înseamnă mișcarea ecumenică.”

    Min.51:06 …. [râsete]

    Min.53:00 (m.Filotheu) Patriarhia Rusă l-a primit la Ortodoxie pe Gabriel (neinteligibil, din text un preot catolic) fără botez, fără mirungere, fără nimic, și i-au recunoscut și preoția și botezul și tot. L-au îmbrăcat în haine ortodoxe și i-au spus ”acum apucă-te de treabă!”

    (Min.54) Hariton:”Stați, stați. Urmează ultimul subiect. Referință la CMB. Știți ce-nseamnă CMB? Haideți să vă spun: Consiliul Național al Bisericilor... Cum? Mondial, mă scuzați, Mondial, așa. A zis Mitropolitul: în cadrul CMB nu se semnează niciun fel de document. Acolo nu se discută doctrină, nu se discută despre canoane. Un moment… Deci, a zis Înaltul: nu este o suprabiserică… Nu are un plan doctrinar, ci doar scop social. Stați puțin…

    Min.57:30 (Hariton)”Înatul Teofan a zis așa: România a intrat în CMB în perioada comunistă. Prin CMB s-a reușit să se mai influențeze anumite probleme care erau la noi în țară, cu persecuțiile…De ex. Părintele Gheorghe Calciu, datorită acestui for a fost eliberat și dus în SUA. În momentul de față, acest CMB a eliberat creștini ostatici din Orientul Mijlociu cu aceste fonduri din interior. Adică, bisericile naționale nu au avut atâția bani ca să facă aceste lucruri.”

    Min. 58:00 (monah Petru Vodă): Sfântul Mina și Sfântul Gheorghe au ajuns mucenici fără fonduri…

    Min.58:50 (Hariton) „Domnule, eu știu că de aici din țară este foarte ușor să vorbești despre sfinții mucenici din țările…Dacă ai fii acolo nu știu cum ai putea să mai vorbești. Ce spune aici Înaltul Teofan: anul ăsta, Biserica Ortodoxă Greacă a pus la vot dacă mai rămân sau nu. Și au fost doar două voturi pentru, pentru că s-au gândit și ei că și eu au primit la rândul lor niște fonduri, și au zis domne să nu fim neserioși față de aceștia…”

    Min.59:58 (monah Petru Vodă) ”Din motive sociale sau financiare să acceptăm niște erezii…”

    Min. 60:00 (Hariton)”Nu știu dacă CMB-ul ăsta a venit până în prezent cu ceva doctrinar să ne ceară nouă românilor ceva de la ei. Acolo se trimite un singur om, așa din bun simț, că au dat niște ajutoare și atunci..”

    Min.60:56 (monah Petru Vodă) ”Pe cine reprezintă acel om? Pe el însuși…Pe cine? Ce autoritate? Masoneria…”

    Min. 63:43 (Hariton)”Ce vroiam să vă mai spun…Înaltul Teofan a zis așa: nu dă voie la rugăciuni ecumenice. A desființat lucrul acesta. Apoi, a zis așa: voi trebuie să mă înțelegeți pe mine, că fiind în Iași sunt evenimente comandate de președenție, de prim miniștrii, care înseamnă așa…24 ianuarie care înseamnă unirea principatelor, 1 decembrie. Asta e ordinul împăratului. Vin și catolicii, vin și ortodocșii. Trebuie să mă înțelegeți că sunt chemat acolo obligat, forțat. Păstrez distanța între persoane. Cei care doresc răul, pot să fotografieze în așa fel încât noi să apărem unii lângă alții, dar noi nu am stat unii lângă alții…Au fost cel puțin 10 metri distanță. Că atunci când s-a spus în cor Tatăl nostru am zis-o și noi, și ei, și toți de acolo care erau prezenți, asta e…Sunt evenimente naționale. Nu că se duce acolo să se roage cu ereticii.
    ”Sunt niște referate care s-au strâns acolo că trebuia să se facă ceva până la urma urmei. Nu sunt obligatorii. Mi-a spus Mitropolitul in felul următor: dacă cumva mitropoliții care au semnat nu-și mai pomenesc ierarhul lor la slujbă și dacă chinotita Sf Munte Athos nu mai pomenește pe Patriarhul Ecumenic, el (Mitrop.Teofan) se va retrage de la acest sinod. Public. Vreau să fiți atenți, să nu vă ia mirajul să faceți rupere de Biserică, pentru că acești mitropoliți care s-au retras își pomenesc ierarhii lor acolo, toți îi pomenesc. Dacă nu cred, eu le dau bani la fiecare părinte în parte și îi trimit și la Ieroteos Vlachos și la Atanasie și la Cipru să vadă că ei își pomenesc ierarhul lor.Noi suntem așa cei mai agitați. Unii ne ia de nebuni, alți ne ia de proști, credeți-mă că doar noi între noi ne înțelegem aici. Sihăstria, Sihla, n-au nicio treabă…”

    Min.69:28 (m.Filotheu) ”Să nu încetăm pomenirea lui…câtă vreme ei nu se împărtășesc cu ereticii, să fie pomeniți in biserică.”

    Min.70:19 (monah Petru Vodă) ”Părinte, mă iertați…Uite ce scrie Sfânta Biblie. Există un botez, un Domn… [este intrerupt]”

    Min. 74:18 (Hariton) „Problema căsătoriei: pentru cei care sunt unul așa și altul așa [ortodox și catolic, n.ed] să fie cu dezlegarea episcopului.”

    Min.74:50 (altcineva) „S-a dat un comunicat protopopiatelor și mai departe preoților că, căsătoriile mixte, se pot face.”

    Min. 75:12 (Hariton) „Și o altă chestiune în încheiere. Înaltul Teofan trece în momentul de față printr-o situație. Dintre toți arhiereii din Moldova este singurul arhiereu care este dispus să vorbească cu orice călugăr sau călugăriță care are o îndoială față de acest sinod și față de persoana lui. Că și el a fost prin 90 pe la nu știu ce întâlniri, și el vrea să se explice, să își ceară iertare în privința asta și este dispus să colaboreze… Are 7000 de semnături care vin să îi radă Mitropolia. In lumea asta alegerile nu le câștigă cei care votează ci cei care numără voturile.În cazul acesta, nu adevărul va da verdicul, ci cine va judeca dosarele.

    Le-a spus la toți stareții: eu am încredere in voi, știu că vă rugați pentru mine, eu cât voi fi, voi trage de Mitropolia aceasta. Nu cred că Mitropolitul Teofan mi-ar spune vreo erezie să o indeplinesc. Nu cred că mi-ar spune așa ceva, și am încredere că Dumnezeu nu o să ne schimbe ierarhul. Dacă ne schimbă ierarhul…

    Min 82: Hariton avut incidente cu Părintele Teodot, că după ce a venit și a țipat acolo eu l-am scos afară din sala aceea unde a venit el și a strigat. Dar Mitropolitul Teofan l-a primit și a zis: uite părintele Teodot vrea să ne spună ceva. După ce a țipat [m.Teodot] (il imită, ironizându-l), i-a zis: uite ce se intâmplă, noi avem ședință, tu nu ești stareț, dacă vrei așteaptă până la sfârșit. Nu te mai puteai ințelege cu el, am zis: părinte stareț, ia-l, uite e al tău de la Petru Vodă… L-am scos afară. Nu ii port dușmănie, dar credeți-mă că o să mă interesez de toată cariera lui mentală, să vedem care este problema. Dacă el arată că are o chestie. M-a deranjat o dată cu nu știu ce, a bătut în geam…Nu dați semne de lașitate și de indifență: deci Teodot, aici e mănăstirea mea, aici mănânc, aici slujesc aici mă inmormântez, deci imi protejez mănăstirea mea…Părinților, eu nu zic să il exclud din societate pe Părintele Teodot, dar dacă omu ăsta are o reacție, că il vedeți că bate în geam că predică Filotheu, il iei frumos de mână și-i spui: Teodot ai venit să te rogi, păi stai aici și te roagă. Eu vreau să il las aici la umbra bisericii măcar, că poate rugându-se și pocăindu-se ne mântuim cu toții. Eu nu vreau să se piardă. Dar să mă lase și pe mine în pace. Că dacă lucrurile degenerează, eu ii fac raport la poliție, și până la urma urmei, aduc poliția aici… Pot să ii fac răul ăsta, și mă duc și-i dau interdicție pe nu știu câtă zonă și nu mai intră aici niciodată. Nu-ți convine, pleci! Avem suficienți oameni care pot să-și dea seama când o problemă este eretică, când o problemă este dreaptă, când este canonică…”

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Bun art.apologeticum,Doamne aj.

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Doamne, ajuta!

    Noi mirenii, ce putem sa facem? Cum putem ajuta impotriva ereziilor? Toti sunt impartiti unde ma uit; pana si la mine in casa: unul sunt eu, alta merge la ecumenisti (M-rea Casin) si altul se da ateu.
    Ma tot gandesc sa duc o scrisoare la patriarhie de ceva timp si as vrea sa o duc de Sf. Nicolaie in care sa scriu sa fie mustrati de Sfantul pentru ereziile lor la care ne supun. As face bine?
    Si alta intrebare: exista un acatistier al mucenicilor si sfintilor de la Corneliu Zelea incoace?
    Iar ultima: fratela Sergiu mai este la manastire? Slabut, cu parul alb, de obicei fiind la cartofi.

    Iertare de deranj.
    Sa ne dea Domnul frica fata de El tuturor!

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Interesanta filoxera mai sus prezentată, este una mai altoita, clanul giosanu pe o parte, si clanul mai sus prezentat pe de altă parte

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    http://fymaaa.blogspot.ro/2016/10/de-la-persoane-la-fiinte-suverane.html?m=1

    Citind această postare mi-am dat seama care e lupta adevărată! Trezrste-te române din somnul cel de moarte!
    Doamne, Iisuse Hristoase ai milă de țara mea!

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Vai de mine! Unde il pot gasi pe Parintele Spiridon? Va rog frumos sa ma indrumati. E foarte important pentru mine. Daca se poate nu imi aprobati comentariul si sa-l stergeti si pe cel de aseara. Intrebasem de fratele Sergiu pt ca Paruntele Spiridon este si duhovnicul sau. Domnul sa ne intareasca in lupta pe care o ducem, mai ales pe voi cei din linia intai.

    Doamne Iisuse Hristoasr, Fiule si Cuvantul lui Dumnezeu, pentru rugaciunile Nascatoarei de Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Toate sunt impartite, ca imparte cunostem si imparte ..vorbim.....
    Dar când va veni ceea ce e desăvârşit, atunci ceea ce este în parte se va desfiinţa.
    Căci vedem acum ca prin oglindă, în ghicitură, iar atunci, faţă către faţă; acum cunosc în parte, dar atunci voi cunoaşte pe deplin, precum am fost cunoscut şi eu.
    Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
    nu se bucură de nedreptate, CI SE BUCURA DE ADEVAR.
    Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.Dragostea nu cade niciodată
    Şi acum rămân acestea trei: credinţa, nădejdea şi dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.
    Căci v-am dat, întâi de toate, ceea ce şi eu am primit, că Hristos a murit pentru păcatele noastre după Scripturi;
    Iar dacă nădăjduim în Hristos numai în viaţa aceasta, suntem mai de plâns decât toţi oamenii. Dar ACUM Hristos a înviat din morţi, fiind începătură (a învierii) celor adormiţi.
    Fiindcă ce vor face cei care se botează pentru morţi? Dacă morţii nu înviază nicidecum, pentru ce se mai botează pentru ei?
    De ce mai suntem şi noi în primejdie în tot ceasul?
    Mor în fiecare zi! V-o spun, fraţilor, pe lauda pe care o am pentru voi, în Hristos Iisus, Domnul nostru...
    Dacă morţii nu înviază, să bem şi să mâncăm, căci mâine vom muri!
    Nu vă lăsaţi înşelaţi. Tovărăşiile rele strică obiceiurile bune.
    Treziţi-vă cum se cuvine şi nu păcătuiţi. Căci unii nu au cunoştinţă de Dumnezeu; o spun spre ruşinea voastră.
    Dar va zice cineva: Cum înviază morţii? Şi cu ce trup au să vină?
    Nebun ce eşti! Tu ce semeni nu dă viaţă, dacă nu va fi murit.
    Aşa este şi învierea morţilor: Se seamănă (trupul) întru stricăciune, înviază întru nestricăciune;
    Se seamănă întru necinste, înviază întru slavă, se seamănă întru slăbiciune, înviază întru putere;....
    Aceasta însă zic, fraţilor: Carnea şi sângele nu pot să moştenească împărăţia lui Dumnezeu, nici stricăciunea nu moşteneşte nestricăciunea.
    Iată, taină vă spun vouă: Nu toţi vom muri, dar toţi ne vom schimba......

    A STIUT PARINTELE , CE A STIUT CAND A ZIS CE A ZIS.......

    Astfel, ’darurile spirituale’ pot fi numite ’har’ conform primului sens al cuvântului. În al cincilea Antieretikos împotriva lui Akindyn el vorbeşte de faptul că nu toate darurile spirituale sunt necreate (ου πάντα^ άκτιστα έστιν)[22]. Urmând Sfântului loan Gură de Aur, Palamas spune : «învierea Domnului este spirituală… dar nu necreată… Aşa sunt şi noua creaţie, omul nou şi inima nouă şi pură»[23]. În cartea sa, L’Esprit Répandu, teologul dominican Jacques Lison, numeşte acest pasaj «o importantă concesie făcută de către Palamas adversarilor săi» şi o discută în termeni de har ’creat-necreat’[24]. Totuşi, Lison menţionează şi faptul că Palamas (l’Hésychaste, cum îi place să îl numească), vorbind despre ’darurile spirituale’ menţionate mai înainte, face distincţia între ’un har al naturii’ (ή χάρις τής φύσεως) şi ’harul care îndumnezeieşte’ (ή χάρις ) θεοποιός). Conform acestei distincţii, harul care vine de la o natură creată se poate numi ’har (graţie) creat(ă)’. Astfel, Sfântul Grigore apără caracterul creat al învierii Domnului spunând că aceasta este regenerarea unei creaturi care a fost moartă; reînnoirea creaţiei, a omului şi a inimii lui «este o anume reînnoire şi restaurare a trăsăturilor χαρακτήρων) sufletului»[25]. Dat fiind acest înţeles, conceptul palamit de ‘’har creat’, scrie Părintele John Meyendorff, este diferit de o concepţie a ’supranaturalului creat’ în sens thomist[26]. În acest punct Lison este destul de prudent[27] şi, după analiza câtorva texte ale lui Palamas, concluzionează foarte nuanţat

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Pe de altă parte, Palamas afirmă că «această lumină spirituală nu este doar obiectul viziunii, ci şi puterea prin care vedem (όρώσα δύναμή)»[32]. Pentru a susţine aceasta el îl citează pe Sfântul Vasile cel Mare: «Ceea ce este pus în mişcare de către Duhul Sfânt devine o eternă mişcare, vie şi sfântă; când Duhul vine să se sălăşluiască în om, cei ce a fost înainte doar praf şi ţărână primeşte demnitatea de profet apostol şi înger al lui Dumnezeu»[33]. Acest text «poate fi considerat Geneză 6:3 a rebours unde Dumnezeu spune: «Nu va rămâne Duhul Meu pururea în oamenii aceştia, pentru că sunt numai trup (σάρκας)».

    Asa ca Parintele Justin Parvu nu a vorbit doar cu gura ..asa cum unii frati cred acest lucru. A grait in multe feluri si nu a avut doar un dar. Dragostea cu care te misca era Lumina ce tot timpul l-a insotit. Bunul si Milostivul Dumnezeu a lasat CEL MAI MARE DAR. Multe inca nu s-a grait legat de acest Parinte dar vine vremea cand o sa se vorbeasca cele ce inca sunt ascunse si tainute.

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    - Anti Semitism is Legitimate Self Defence
    http://henrymakow.com/000612.html

    carte importanta:
    - The Riddle of the Jew's Success (1927)
    http://www.solargeneral.org/wp-content/uploads/library/Jews/Riddle-Of-The-Jews-Success.pdf

    - The Historic Alliance of Jewish and Gentile Elites
    http://henrymakow.com/000258.html

    carte importanta:
    - Jewish History, Jewish Religion; The Weight of 3000 Years
    http://www.vho.org/aaargh/fran/livres5/SHAHAKJewrel.pdf

    - Everything you ever wanted to know about Jewish control of American society
    http://stateofthenation2012.com/?p=38718

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Va rugam sa ne tineti la curent cu situatia acestor parinti marturisitori din Manastirea Petru Voda, suntem alaturi de ei.

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    bun si pana la urma cum a ramas cu Radeniul si Varatecul? Chiar le dau afara sau au dat inapoi? Ce rol are pr. Hariton in toata povestea asta, de ce-l taraie astia dupa ei? Ca doar nu e exarh...

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Hristos a Inviat frati romani.

    Am o intrebare. Care stie ce atitudine are Inalt Preasfintitul Parinte Ierotheos Vlachos cu privire la nepomenirea ierarhului. Eu am vazut ca IPS Ierotheos a slujit impreuna cu IPS Teofan. Asta inseamna ca si IPS Ierotheos este cazut in erezia ecumenismului?

    Eu cred ca mai bine se pomenea ierarhul in contiunuare si se predau poporului criticile aduse de IPS Ierotheos Vlachos. In felul acesta poporul ar fi stiut argumentat cum anume a gresit sinodul din Creta. In ce puncte. In felul acesta poporul ar fi fost educat, constient de ce s-a intamplat acolo, nu s-ar fi lasat pacalit. Pe unii care dorm i-ar mai fi trezit din somn. Asa cred eu.

    Voi nu vedeti ca, in afara de cativa oameni care isi bat capul, restul dorm.

    Daca se facea asa, ecumenistii nu aveau ce sa zica. Nu putea sa ne numeasca schismatici. Ii puneam in fata textul unui ierarh participant la sinod si care nu a semnat doua documente ale sinodului. In felul acesta earam dupa scut.
    Eu zic ca trebuie urmarita atitudinea IPS Serafim de Pireau si a IPS Iertheos Vlachos. IPS Serafim nu a intrerupt pomenirea Arhiepiscopului Ieronim al Atenei si al episcopilor care au semnat documentele rele.

    Eu cred ca e vremea ca sa fim intelepti ca serpii si blanzi ca porumbeii.

    In rest eu urmez linia lui Ierotheos Vlachos. Eu ced ca este un om in Hrisos, precum Sofronie Saharov.
    Amin!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Aici e vorba de respectarea Canonului 15 I-II Constantinopol. Fiind vorba de erezie, iconomia nu mai poate fi invocata! Faptul ca ei invoca tendentios schisma, arata ca sunt in minciuna si nu au argumente teologice.

  13. privegheati si va rugati

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Penibil cum se justifica slugile lui Teofan. Habar n-au pe ce lume traiesc, ii imbrobodeste Teofan cu jongleriile lui teologice si experienta diplomatica...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*