euroALEGERI – Anulati voturile!

Maine au loc alegerile pentru reprezentantii Romaniei in Parlamentul European. Indemnam pe toti sa mearga la vot si sa anuleze votul lor prin aplicarea pe buletinul de vot a mai multor stampile la intamplare si sa scrieti :
1_EuroVotingREFUZ CIPUL!
REFUZ DICTATURA!
REFUZ HOMOSEXUALITATEA!
REFUZ UE!

Nu avem nici un parlamentar care sa ne reprezinte interesele si sa ne apere tara de toate faradelegile ce ne invadeaza din apus. Nu a fost nici unul dintre acesti candidati care sa lupte impotriva introducerii actelor cu cip, impotriva paradelor gay sau a celorlalte obligatii ce aduc atingere traditiei si moralitatii noastre crestine. Trebuie sa fim UNITI si sa tragem astfel un semnal de alarma, ca o mare parte din voturi sa fie anulate si pe care sa scrim REFUZUL nostru fata de libertinajul si dictatura adusa de Uniunea Europeana. Nu trebuie sa fim impasibili si sa nadajduim ca macar o parte din politicieni vor lua in serios problemele cu care ne confruntam.

MERGETI LA VOT PE 7 IUNIE SI ANULATI-L!

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=AlAgV4Gg-xQ]

83 comments

  1. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nu cred ca anularea votului este o vrianta inspirata.
    Vedeti si alte pareri:
    http://victor-roncea.blogspot.com/2009/06/voteaza-romane-voteaza-sfatul-unui.html

  2. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SI TOTUSI.......
    Vezi: http://victor-roncea.blogspot.com

  3. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Si daca motivele prezentate de fratii de la Apologeticum nu sunt suficiente, cititi va rog si altele:

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/06/05/nu-votati-la-actualele-alegeri-europarlamentare-2009/

  4. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    orice vot dat blestematilor de politicieni e o sustinere a acestui imperiu antihristic, numit UE.
    sa ne spuneti cu cine sa votam! cu Baseasca? cu severin? cu milut?
    sa ne facem partasi celor ce vor face parte maine, poimaine din guvernul mondial?
    va e frica de unguri? ce-au facut acesti candidati impotriva bozgorilor ce vor tinutul secuiesc?
    NU AVEM PE CINE VOTA! Nu putem alege intre doua curve!
    sa se faca cine vrea frate cu astfel de lichele, ca sa scape de unguri.
    daca ungurii vor fi uniti si vor vota toti, rusine noua ca nu suntem uniti sa ANULAM IN MASA aceste alegeri! Nu va trece neobservata aceasta situatie, daca vor avea un procent insemnat de voturi anulate.
    Insa cel putin sa nu ne facem partasi la alegerea slujitorilor acestui sistem satanic !!!

  5. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin,
    Ce intrebare e asta????? "va e frica de unguri? ce-au facut acesti candidati impotriva bozgorilor ce vor tinutul secuiesc?"
    draga adimin uite definitia la ce inseamna SECÚI, secui, s.m. Persoană care face parte dintr-o populaţie de limbă turcică asimilată de triburile maghiare pe care le-a însoţit în migraţiunea lor spre Europa şi care s-a aşezat ALATURI de populaţia românească în partea de sud-est a Transilvaniei. – Din magh. székely. Ce treaba avem noi cu tinutul secuiesc???? Faci confuzii grave admin-e!!!!! Unul e tinutul secuiesc si altul e tinutul de centru-vest al ROMANIEI!!!!! Sunt intru totul de acord sa fim uniti, dar va rog nu mai faceti confuzii atat de grave, ca asa au facut si minoritatea ungureasca si uite ca amaratii de ei chiar au ajuns sa creada! Va rog, fiti mai responsabil cu afirmatiile!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Mirela
      ma refeream intocmai la denumirea ce o dau chiar ungurii celor trei judete : Mures, Covasna si Harghita.
      http://4.bp.blogspot.com/_0fRzyX-JoL4/SRx-BOFRTmI/AAAAAAAAFWE/BV6pNJTc_mc/s320/harta+romaniei+tinutul+secuiesc.jpg
      http://khojo.files.wordpress.com/2007/08/panou.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/_0fRzyX-JoL4/R72AOm4RiaI/AAAAAAAAAS8/YUWV7qvDpPY/s400/Marko+Bela+Tinutul+Secuiesc.jpg

      si intrebarea "va e frica de unguri?" era adresata celor care se tem ca ne vor castiga ungurii mai multe locuri in parlamentul european.. fiecare merge la locul dorit

  6. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Diversiunea cu ungurii e pe post de sperietoare!
    6-7 parlamentari (?) pro-autonomia Transilvaniei si anti-Romania in Parlamentul European ?
    In privinta autonomiei Transilvaniei nu pot face mare lucru in PE. N-o sa-i asculte nimeni. Dece? Pt ca cei care si-ar dori asta ar putea-o initia si fara ei. Insa dezbinarile si faramitarile ingreuneaza politica europeana de unire sub acelasi bocanc. Si apoi in definitiv, acesta e un subiect de interes national, la care romanul nu o sa stea cu mana in san, chiar si sa i se dicteze din PE.
    6-7 parlamentari unguri anti-Romania in PE? Dar cei de pana acum au fost pro-Romania? de au lasat sa vina atatea urgii antinationale si anticrestine peste neam si tara... Sa fim realisti !
    Si apoi ce interes au ungurii sa-si voteze candidatii, netinand cond de primejdia/dusmanul cel mai mare - Sistemul Diabolic care ii va inrobi la fel de bine si usor si pe ei,...daca nu se unesc cu romanii.

  7. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Maine e sarbatoare mare, Pogararea Sfantului Duh! Sa ne rugam impreuna sa ne lumineze mintea Sfantul Duh si ne ajute!

  8. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Stati linistiti! Oamenii de buna credinta nu voteaza cu slujitorii satanei !

  9. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    admin, eu sunt nascuta si credcuta in inima tarii si pot spune ca simt ce spuneti din plin, dar ma deranjeaza la culme cum interpreteaza unii oameni granitele tarii noastre ROMANIA. Tinuturile secuiesti dunt cu totul altele fata de cele ale ROMANIEI! As vrea sa fie clar pentru toti!
    Prin ,,legile de maghiarizare" de dupa 1867, indeosebi prin aceea din decembrie 1871, ei au dezgropat numele de ,,maghiar" si au proclamat ca in Ungaria dualista nu mai existau unguri, slovaci, germani, croati, sloveni, romani, evrei, tigani ci ...maghiari, maghiarii fiind ,,fii patriei", unguri, slavi, romani etc, care acceptau sa invete limba, sa-si schimbe numele si credinta si recunosteau hotarele asa zise ale lui Szent Istvan. Ar fi ca si cum noi, romanii, am fi proclamat pe 2 decembrie 1918 ca in Romania Mare nu mai existau romani, unguri, tigani, secui si altii ci TRACI, tracii fiind fii patriei care vorbeau limba traca, adica romana si recunosteau hotarele lui Burebista. Bizar este faptul ca, in deceniul pregatitor al revolutiilor ,,spontane" din Est, au aparut si la bulgari si la ucraineni si la noi astfel de teorii aberante, ba chiar prolifereaza masa de manevra a amatorilor de istorie, care echivaleaza romanii cu dacii, care vad ,,daci adica romani" de la Urali la Atlantic in preistorie si maimute sarind din craca in craca si recitand ,,Luceafarul" in limba lui Eminescu, pe vremea cand nu se nascuse inca Homo Sapiens.La noi sunt insa doar curente care, oferind celor slabi de inger evadarea din prezentul apocaliptic, intr-un glorios trecut himeric, starnesc haz de necazul specialistilor, in timp ce in Ungaria dualista si horthysta, ca rezultat al unei politici de stat, astfel de idei si termenii "implementati" atunci au prins si continua sa provoace confuzie pentru ca este greu sa te dezbari, nu-i asa, de ... ,,dezastruoasa mostenire a trecutului". Dovada ca, astazi, ungurii isi spun ,,maghiari", in timp ce secuii si ceilalti deznationalizati care n-au fost niciodata unguri, doar ,,maghiari". Iar numele de ,,ungur" ,,Ungaria" si ,,maghiar" se amesteca intr-un carusel ametitor pana si in noua lege de maghiarizare care se vrea o ,,lege a statului maghiarlor din tarile vecine", mai putin cele apte de riposta, ca Austria. Citam din articolul 6 al Proiectului care afirma ca scopul noii gaselnite a Budapestei este ,,asigurarea apartenetei maghiari lor de dincolo de hotare la natiunea ungara pentru propasirea lor pe pamantul natal, precum si pentru asigurarea constiintei lor identitare". De unde putem intelege ca ungurii din Ungaria dau unora din "afara cetatii" numele de ..maghiar" si ,,constiinta identitara" corespunzatoare cu, evident, conditia sa ramana pe pamantul strain respectiv, care, astfel, devine ca ,,natal" si el parte a natiunii si patriei... ungare.
    Dar cadourile nu li se fac respectivilor doritori oricum, ci doar daca sunt buni propagandisti, ,,in semn de recunoastere a activitatii lor exemplare, deosebite, destasurate in slujba maghiarimii, in sporirea valorilor umane maghiare".

    In concluzie ca sa fii" maghiar", poti sa nu fii ....ungur. Datorita ,,criteriilor complementare", poti sa te declari ,,maghiar", turc sau japonez fiind, daca ai copilul, de exemplu, la o gradinita ,,maghiara". II faci maghiar intai pe ala micu', pe urma ceri reintregirea familiei! Si daca nu pricepi ca din cecen ajungi sovietic, adica rus, domnul Gyula Kestely, reporter BBC, este in masura sa-ti explice la o adica, asa cum a facut-o pe 28 mai a.c. la ora 08:00 ora Romaniei, ca legitimatia in cauza este o ,,anumita forma de identificare, mai putin decat un pasaport si mai degraba, UN SOI DE LEGITIMATIE ETNICA". Adica, vorba Lapusneanului, ma vreti, nu ma vreti, eu tot va voi, ca ponoasele le va trage, ca de obicei, acarul Motoc!
    Si aceste lucruri nu le spun eu, ci un mare istoric roman, cu care rezonez in gandire. Presupun ca si d-voastra...

  10. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    anti UE,
    La asta ma gandeam si io! Ma mai gandesc ca bozgorii fac nu stiu ce si ajung nu stiu unde cand cei de acum ne dau gratis cu multumire satanei???? Parerea mea e ca NU trebuie sa votam sau daca votam sa punem cateva stampilute in forma de floricica si sa le scriem si cate un mesaj, care ce considera ca are de spus. Propusesem un mesaj, daca ti se potriveste poti sa il scrii si tu: “Sunt crestin ortodox si ma opun cip-ului si tuturor documentelor cu cip, homosexualitatii si avorturilor! Voi nu ne reprezentati!”

  11. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fie ca sunt ungurii, fie ca sunt romanii cei care ne vor reprezenta in parlamentul european , tot ne vor vinde! Trebuie sa fim realisti !..Daca stau bine si ma gandesc.. deja ne-au vandut si tara si neamul si credinta.(vezi FMI , colapsul Argentinei ).Doar o minune ne mai poate salva !

  12. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    cat de naiv poate fi acel matematician postat pe blogul lui Victor Roncea. Dar daca votam niste nemernici nu este tradare de tara? Sa ne spuna acel matematician cu cine sa votam. Sa castige asa oricine, numai ungurii sa castige mai putin? Aici nu-l mai inteleg pe d-l Roncea, care consider ca impartaseste parerea acelui matematician. Nu trebuie sa pactizam deloc cu sistemul! Trebuie delimitare fata de orice grupare politica si oficiala. Toate sunt controlate de cei ce ne vor sclavi antihristului.

  13. monica suslanescu

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    mai dragilor unii spun anulati voturile altii spun ca daca nu va duceti iau voturi maghiarii-ce ne tot aburiti -ba faceti asa ba asa -ce si cine face jocurile .maine este pogorarea sSF DUH-rugati pe Dumnezeu sa ne lumineze mintile si sa ne facem datoria fata de tara-dati cezarului ce e al cezarului! Doamne ajuta!

  14. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mirela,
    nu-i da idei satanei, care este prost si nu are idei, de-aia ne invrajbeste pe noi, ca sa le spunem si el sa le afle ! Voteaza cum vrei cu shtampilutza: in forma de floricica, de deget mijlociu ridicat, vezi tu cum, dar nu scrie nimic, ca sa nu le afle pe toate. Sa-l lasam pe diavol sa se parjoleasca in nestire, si sa alerge ...diavoleste, in largul si lungul pamantului, pana le va afla pe toate, ca si asa nu le va afla niciodata pe toate, ca de-aia este asa de turbat ! Haideti sa-i mai incurcam si noi pe draci, nu numai ei pe noi !

  15. george mitru

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Daca voi merge la vot inseamna ca voi imputernici un incompetent sa aprobe legi in numele meu in parlametul european, legi care nu imi vor fi de folos la mantuirea sufletului. Asa ca nu am sa merg la vot.
    Sunt sigur ca pe viitor vom primi ceea ce meritam...
    Rugati-va la Dumnezeu sa ne tina sanatoase doua lucruri: credinta in Ortodoxie si mintea.

  16. mos gheorghe

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa anulati Votul ! Anti U.E., Admin, Mirela au dreptate. Sa faceti cum spun ei !
    Maine sunt Sf.Rusalii - Coborarea Duhului Sfant - sa ne rugam in Sf.Biserici si dupa aceea sa mergem sa anulam votul !

    "Nimic in lume nu-i mai sfant
    Si mai frumos pe acest pamant,
    Decat sa mori ca luptator
    Infasurat in tricolor"
    ..............................
    Traiasca Romania Crestina Libera !
    Jos cu dusmanii lui HRISTOS !

  17. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    un mesaj cules de pe aiurea....
    poate ca optiune pt cei care nu sunt de accord sa-si anuleze votul !!
    ...macar sa-l voteze pe becali...

    "Nationalismul castiga teren (mai in toate alegerile europene)
    Lumea a inceput sa se trezeasca, s-au lamurit de minciunile uniunii distrugatoare de natiuni si valori morale, e timpul ca nationalismul sa invinga.
    Romani, votati cu tara, votati doar pe cei care fac ceva pentru tara. Becali chiar daca nu stie sa vorbeasca si e badaran de multe ori, el face totusi ceva pentru tara, a dovedit-o asta de mii de ori pana acum. Va amintesc ca el este singurul om bogat din tara care a ajutat cu sume imense multa lume defavorizata, a construit peste 350 de case noi celor care si-au pierdut casele in inundatii, a construit sau reparat multe biserici si manastiri, deci a dovedit ca tine la poporul roman. Cei care sunt in PE acum, numai romani nu sunt, majoritatea au alte natii decat cea romana. Romani treziti-va."

  18. Victor Roncea

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Fratilor,
    Disputa fara logica nu foloseste nimanui. Si eu am fost la inceput de aceeasi parere cu majoritatea celor de aici. Dar mesajele prietenilor mei din Harghita si Covasna m-au convins. E usor sa stai in mijlocul fratilor tai si sa spui "va e frica de unguri?". Recomand tuturor celor ce se exprima atat de usor sa faca cate o vizita la fratii nostri romani aflati sub o adevarata operatiune de purificare etnica doar la cativa pasi de noi. Stiti ca saptamana trecuta a fost inchisa ultima librarie romaneasca din Covasna? Cum vi se pare asta?
    Probabil ca multi nu inteleg ce inseamna sistemul in care traim si cred ca poate exista o evadare, ipotetica, chiar traind in el. E imposibil. Poate doar fugind in munti... Fie ca vrem, fie ca nu vrem, suntem deja in UE. Care are un Parlament. In care, uneori, ca si la Bucuresti, un singur vot poate conta. Cu acel singur vot ni se poate baga pe gat casatoria homosexualilor sau, in cazul ungurilor, "autonomia largita" a asa-zisului '"Tinut Secuiesc", practic desavarsirea etnocidului la adresa romanilor.
    In acelasi timp, un europarlamentar nu inseamna numai un vot, ci o armata de consilieri si de oportunitati, sfori si relatii. Totodata, suma aflata la dispozitia unui europarlamentar, lunar, se ridica la peste 30.000 de euro. Aveti idee cate se pot face, lunar, cu un asemenea buget?! Vreti sa il faceti cadou ungurilor?!
    Pe fond, discutia este ilogica pentru ca, de la perioada interbelica pana astazi niciodata romanul nu a mai putut alege liber pe cine a vrut el si niciodata cei alesi nu au reprezentat binele in Romania. Dupa 1989, pana recent, s-a votat pe liste. Deci, automat, chiar daca aveai un om de suflet si simtire romaneasca intr-un partid, daca vroiai sa iasa, trebuia sa votezi, implicit, si restul muraturilor. Intotdeauna, dupa alegerile din 1937 incoace, romanul a fost obligat sa aleaga raul cel mai mic. Ati descoperit acum democratia?
    La fel si acum. Se voteaza pe liste si trebuie sa alegem raul cel mai mic. Din acest punct de vedere imi este la fel de greu. Nu o sa aleg o lista - chiar recomandata inconstient de asociatie ca AFR - pe care gasesc homosexuali si sustinatori ai lor, cum este PDL, prin asa zisul "grup civil" introdus de Soros si GDS. Nu o sa votez masoni, ca cei de pe lista PNT. Nu o sa votez PNL in veci, dupa ce Guvernul Tariceanu a vrut sa dea cadou Ungariei uriasa mostenire a Fundatiei Gojdu, de drept a ortodocsilor saraci din Transilvania. Nu o sa votez PSD, din milioane de motive, dar mai ales ca pe lista lui se afla si cel care a militat si semnat pentru rusinosul Tratat cu Ucraina, prin care recunosteam pierderea teritoriilor strabune romanesti. Evident, nu au mai ramas multe optiuni. Eu unul o sa votez pe cine cred ca ar fi mai putin corupt sau coruptibil si care poate fi de folos Romaniei in PE, si ca sa le dea in cap ungurilor.
    Este o copilarie sa anulam votul. Cui foloseste? Securistilor care vor numara cati sunt cei care se opun ca sa-si poata face ei calculele mai bine? Pentru ca este evident ca cei care sustin Apelul Parintelui si lupta anti-cip s-au exprimat la Petru Voda: peste 700.000. Intre acestia insa sunt destui, ca si mine, carora nu le arde de refulari cu pixul pe hartie si satisfactii minore. Daca suntem asa de viteji mai bine luam un spray si umplem orasele in care suntem cu "REFUZ CIPUL". Ar fi de mai mare efect, devenind vizibil pentru toata lumea, nu numai pentru niste numaratori amarati de voturi. De ce nu o facem?!
    Dupa parerea mea este nepotrivit sa spunem ca, prin anularea votului, "nu acceptam imperiul" in care - Doamne, iarta-ma! - suntem deja. Pai atunci haideti sa anulam si banii; sa-i aruncam la cos, ca sunt ai sistemului masonic. Iar de maine vom avea Euro, banul "Imperiului". Sau poate sunt unii care l-ar prefera pe cel rosu, din Est? Mai ortodocsi dupa gustului slavului criminal si asupritor de romani de la Stalin la Voronin si inca.
    Haideti sa fim seriosi: ce tara a lumii mai e libera astazi? Nici una, fratilor. Treziti-va! Singura noastra misiune, care ne-a mai ramas si o putem duce, dupa slabele noastre puteri, este de REZISTENTA. Si aceasta se poate indeplini si printr-un simplu vot. Nu uitati de Ip si Traznea, de martirii neamului ucisi de unguri! Urmasii acelor romani rezista, inca, sub noua ocupatie maghiara. Nu ii lasati singuri! Nu le dati ungurilor inca o arma sa le-o puna la tampla! Daca nu va pasa, stati in casa! Sfantul Duh sa ne lumineze!
    Doamne ajuta!

  19. CRISTI Ploiesti

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Filmuletul trebuia postat cu citeva saptamini mai devreme ptr. a avea efecte.Discutia despre maghiari nu-si are rostul acum .

  20. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Vi se adreseaza un roman din Harghita:patriotismul multora se manifesta doar la circiuma cind sunt beti si le cinta Furdui Iancu !!! Cum caracterizati lipsa de reactie a autoritatilor la manifestatia antiromaneasca din ziua de joi,4 iunie 2009 desfasurata in fata Prefecturii Harghita, cind pe pancartele afisate se putea citi sloganul"AFARA CU OCUPANTII ROMANI' ?

  21. marius liviu

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    APLAUZE LA SCENA DESCHISA PENTRU FRATELE VICTOR RONCEA!!! AM VOTAT VADIM - ROMANIA MARE SI SUNT BUCUROS SI LINISTIT SUFLETESTE! LA FEL, SOTIA MEA, MAMA, SOCRII SI UNCHIUL MEU! TRAIASCA ROMANIA ORTODOXA SI LUPTATOARE!!!

  22. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa inteleg ca pana la urma romanii se vor supune dictaturii mondiale din cauza ungurilor?
    O fi vreun motiv bun? Se vor rezolva astfel toate problemele? (intrebari retorice, desigur...).
    Daca maine va va spune ca numai acceptarea implantului cu cip va va garanta dreptul de vot si daca nu-l acceptati voi il vor accepta ungurii si vor hotara ei soarta tarii? Veti accepta si semnul fiarei din cauza ungurilor? Voi vedeti in ce hal sunteti manipulati?
    Daca nimic, cu nici un chip nu va poate opri sa va exprimati "dreptul de vot" macar ANULATI-L.

  23. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu am votat cum ati zis. Am anulat votul si am scris pe buletin, REFUZ CIPUL, REFUZ DICTATURA! N-am mai scris si de UE si homalai. Doamne Ajuta!

  24. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nelutu draga,
    In zona din centrul si vestul tarii situatia e grava, iar romanii traiesc un fel de "civilizatie" artificiala si de suprafata, din pacate! Te rog sa ma ierti si sa nu incerci sa crezi o secunda macar ca judec oamenii, ci scriu ceea ce gandesc si am constat. E o atmosfera in care fiecare vrea sa para civilizat, dar situatia e atat de grava incat ma doare sufletul cand vad "linistea" care domneste peste toti. Fiecare isi vede doar de "ciorba" lui si nu se mai uita in stanga si-n dreapta sa vada daca fratele ( din judetul sau din oraselul alaturat) mai traieste sau cum o duce. Din zona in care locuiesti , multi nu mai au puterea de-a rabda prigonirea minoritatii maghiare si recug ca act final sa se autoexileze, sa plece in alta zona, sa paraseasca glia stramoseasca. Trist, dar adevarat! Nu exista unitate! Intreb si eu unde e barbatia romanilor de alta data, unde e dornta de unitate, sacrificiul de care au dat dovada stramosii nostrii, UNDE...ESTI TU, ROMANE?
    "Vrem liniste-n tara si pace in lume
    Dar daca-r veni vreun blestem
    Carpatii si fratii sari-vor ca unul
    Urmind comandantul suprem."
    Saracu' autor care a scris versurile astea se rasuceste in mormant vazand ce se intampla acum!
    Pantru cine isi iubeste tara si originile ei am sa va recomand un site in care veti descoperi ceva, inedit despre originea romanilor http://www.lucianmilea.ro/articole/istorie/originea-romanilor.html
    Sfantul Duh sa ne lumineze inimile si mintile si sa ne dea toate cele de folos sufletului pentru mantuirea noastra! Amin!

  25. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Nelutu, da tonul si sa cantam impreuna toti romanii!
    http://www.youtube.com/watch?v=HjVCfNwpAAk

  26. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eu nu inteleg aversiunea aceasta fata de actiunea in sine de a merge la vot.

    Sa nu votezi un anume candidat, pentru ca nu esti de acord cu ceea ce el sustine, este un lucru. Poti insa alege sa dai votul celui care te satisface.
    Mi-e greu sa cred ca TOTI cei care si-au depus candidaturile pentru a ne reprezenta in Parlamentul Europen, sustin anumite idei punctate in comentariile de mai sus, sau ca ceea ce se prezinta sunt singurele lucruri pentru care cei alesi ne-ar putea reprezenta sau sustine in Europa.

    Nu uitati ca obiectivele si programele Uniunii Europene sunt mult mai numeroase, mai ample si mai vaste si nu se rezuma numai la cip, homosexuali sau avorturi.

    Vad ca se fac referiri la reprezentanii ce apartin unei anumite minoritati din Romania. Foarte bine. Nu doriti sa aveti reprezentanti in Europa dintre cei mentionati, parca totusi e mai normal sa mergeti la vot in numar cat mai mare si sa sustineti persoanele (formatiunile politice) pe care le doriti. Neprezentarea la vot nu ajuta cu nimic.

    @george mitru: ''Daca voi merge la vot inseamna ca voi imputernici un incompetent sa aprobe legi in numele meu in parlametul european, legi care nu imi vor fi de folos la mantuirea sufletului. Asa ca nu am sa merg la vot.''
    Oare toti cei care si-au depus candidaturile, pot fi catalogati drept ''incompetenti''? Mie unul mi-e greu sa cred ca o persoana caracterizata de incompetenta poate ajunge in postura de a candida sa reprezinte o tara (Romania) in grupul format din cele mai dezvoltate tari, care la nivel economic si la capitolul civilizatie sunt cu mult peste noi.

    La mantuirea sufletului nu te ajuta nimic din ce e in jurul tau.
    La mantuirea sufletului te ajuta doar sa fii impacat tu cu tine, sa stii sa ierti si sa accepti si prieteni si dusmani, sa stii sa accepti si bine si raul care te inconjoara, sa constientizezi ca toate vin ''de undeva, de acolo de sus''. Sa iubesti viata (viata, la sensul propriu), pentru ca si maghiarul si homosexualul sunt o forma de viata, e problema lor cum se manifesta. Fiecare isi primeste pedeapsa de sus pentru ce face.

    Odata, intr-o emisiune televizata, am vazut (treaba asta mi-a ramas pe creier) un preot cunoscut care a spus: ''Nu este neaparata nevoie sa te inchini cand treci prin fata bisericii, nu este nevoie sa mergi la slujbe sau sa iti strigi credinta in gura mare, sa te afisezi. Daca tu in sufletul tau crezi cu adevarat si te simti impacat tu cu tine, este de ajuns''.

    Este adevarat sunt manifestari impotriva firii si crestinitatii, nu as vrea sa fiu inteles gresit. Nici nu sunt contra, dar nici nu le sustin. Insa manifestarea impotriva lor, dusa parca pana la momentul in care (asa cel putin imi apare mie de aici) sa fie pusi in fata zidului alb si executati, impuscati de preoti sau de alti credinciosi, nu sunt de acord cu ea. Pedeapsa pentru ce fac trebuie sa vina ''de sus'', nu de la panamteni. Oare acest gen de manifestare impotriva lor, nu este impotriva crestinitatii?

    Ce lozinca se afla pe bancnotele americane? ''In GOD we trust!'', nu? Oare americanii sunt asa de porniti in aversiunea asta impotriva homosexualilor, minunilor tehnicii (aici ma refer la cip-capitol la care NU sunt nici eu de acord, totusi), sau minoritatilor?
    Nu sunt americanii o natiune credincioasa? Din cate stiu eu, se roaga inainte de fiecare masa, cu mare si cu mic. Se intampla asa ceva in Romania? Cati romani fac asta? Cati ani o sa mai treaca oare sa ajungem la nivelul lor, la modul lor de gandire si civilizatie? Cati ani o sa mai treaca pana sa invatam sa il intelegem pe cel de langa noi si sa il acceptam asa si cu bune si cu rele? Cat o sa ne mai trebuiasca sa constientizam ca nu avem decat o viata si ca toti am venit pe pamant din acelasi loc, si toti o sa ajungem mai devreme sau mai tarziu tot in acelasi loc?

    Eu nu inteleg aversiunea aceasta fata de actiunea in sine de a merge la vot.
    Bine zis: ''Romani, treziti-va!''

  27. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    UITE DE CE CASTIGA EBA, PENTRU CA NU IESIM LA VOT!

  28. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Ptr Mirela
    Multumesc! Extraordinar cantec!!!

  29. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Imi pare rau sa va dezamagesc dar rezolvarea problemelor din vestul tarii nu va veni niciodata de acolo de unde o asteptati voi. Si nici de la politicienii pe care i-ati votat pentru noul babilon.

    @MikeyCQ
    Nu neaparat "aversiune fata de actiunea in sine de a merge la vot" ci aversiune fata de cei care ne-au mintit, ne-au furat, ne-au tradat, ne-au umilit de DOUAZECI DE ANI! Si in al doilea rand aversiune fata de aceasta uniune europeana care intentioneaza sa ne demoleze cu totul ca natiune si ca religie.
    Daca nu ai de unde alege n-ai de ce sa alegi.
    Cat despre vot "in sine" si democratie am explicat cum stau lucrurile aici:
    http://apologeticum.ro/2009/05/30/nu-votati-pe-vanzatorii-tarii-spuneti-nu-desfrantei-europa/
    Sper ca ati ales "bine"... ca de "trait bine"...

  30. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MikeyCQ,
    Sunt de acord cu tine ca "obiectivele si programele Uniunii Europene sunt mult mai numeroase, mai ample si mai vaste si nu se rezuma numai la cip, homosexuali sau avorturi". Ei vor sa ne duca pana la inrobire totala! Ai dreptate!
    Care ti se pare ca ar fi potrivit de votat la Europarlamentare, ca poate sunt eu prea sceptica sau poate prea nepriceputa in ale politicii?!
    "Mie unul mi-e greu sa cred ca o persoana caracterizata de incompetenta poate ajunge in postura de a candida sa reprezinte o tara (Romania) in grupul format din cele mai dezvoltate tari, care la nivel economic si la capitolul civilizatie sunt cu mult peste noi." Explica-mi, te rog, fa-ma sa inteleg ce competenta are "EBA"? Dupa cate inteleg de la tine cei care au candidat au ceva "succesuri" ca sa ne reprezinte, nu? Si mai spune-mi, te rog ce intelegi prin civilizatie, ca toata lumea vb. de ea si nimeni nu o defineste clar.
    "Sa iubesti viata (viata, la sensul propriu), pentru ca si maghiarul si homosexualul sunt o forma de viata, e problema lor cum se manifesta. Fiecare isi primeste pedeapsa de sus pentru ce face." Corect!, dar una e sa ii accepti si alta sa votezi ca sa fie legiferat acest pacat urat inaintea lui Dumnezeu sau sa votezi pe cineva care dereste sa iti faramiteze tara si sa distruga chiar poporul roman! Mai gandeste-te...
    "Nu sunt americanii o natiune credincioasa? Din cate stiu eu, se roaga inainte de fiecare masa, cu mare si cu mic. Se intampla asa ceva in Romania? Cati romani fac asta?" Americanii...natiune credincioasa??? Gresesti! Ai vazut multe filme americane, probabil si ti-ai facut o imagine eronata! Despre romani, te asigur ca sunt foarte multe familii care se roaga la masa, care inchina painea inainte de a o taia sau macar isi fac sfanta cruce si apoi mananca!
    "Cati ani o sa mai treaca oare sa ajungem la nivelul lor, la modul lor de gandire si civilizatie? " Sa ne fereasca Dumnezeu sa ajungem la modul lor de a gandi! Atunci chiar ca se termina totul! Chiar si speranta...
    Dupa opinia mea lucrurile sunt mai profunde si mai apasatoare, dar am sa te parafrazez si am sa spun si eu ”Romani, treziti-va!”

  31. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Apologeticum,
    Acum banuiesc ca esti multumit ca au intrat atatia unguri in parlamentul european.UDMR a obtinut f mult! 18 oameni vor trimite!
    Victor Roncea a avut dreptate...Chiar asa...Ce satisfactie avem daca am scris ceva acolo cu pixul impotriva lor?Pe cine de fapt ne razbunam?Tot pe noi!
    http://victor-roncea.blogspot.com/2009/06/anti-romanii-din-extrema-dreapta-ungara.html
    Nu trebuia amestecat referendumul national pe problema cipurilor cu alegerile europarlamentare.Acolo era normal sa ne manifestam nemultumirea...

  32. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Inesss : Invata sa citesti : UDMR va trimite vro 3-4 oameni
    @Restu: Sa va fie rusine! La toti cei care se plang de situatii tarii si nu fac nimic in acest sens. Daca nu votezi inseamna ca nu te intereseaza cine te conduce.. Pe scurt : VA MERITATI SOARTA!

  33. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MikeyCQ ,
    Suna a "discurs politic " ceea ce spui tu.Esti ,probabil ,membru al vreunui partid, pentru ca prea se "degajeaza " un limbaj specific .
    Vreau sa-ti spun ca m-am gandit mult inainte de a lua decizia sa-mi anulez votul. Pentru unguri exista o contrareactie destul de viguroasa a PRM.
    In rest, NICI UNUL dintre politicienii propusi nu m-a convins.Iar capacul l-a pus EBA , cu sustinerea legalizarii drogurilor "usoare".
    Dupa cum vezi, cu sau fara votul; meu, ea a avut destui sustinatori, asa cum au avut si pedelistii,pesedistii sau liberalii.Parerea mea este ca ,pe undeva , votul este influentat oricum , prin mijloace mai putin "ortodoxe".
    Iti spun clar, ca nu voi mai vota niciodata liste,unde se ascund toate aranjamentele pamantului.
    Cat despre credinciosenia americanilor, HAI SA FIM SERIOSI!!!! FORMA FARA FOND!!!!!
    Sunt foarte departe de spiritul credintei profunde,si foarte aproape de credinta de fatada.
    O alta intrebare :ce are Dumnezeu cu banul?In care "God " cred americaniicare si-au "plantat" pe dolari credinta ?In dumnezeul banului ?
    La alta problema ridicata de tine eu iti raspund astfel:
    La mantuirea sufletului contribuie faptele tale , care au ca "amprenta "modul in care te raportezi la Invataturile Bibliei si ale Sfintilor Parinti ,acestia din urma clarificandu-ti multe nelamuriri. NU, homosexualul nu se poate mantui ca si un adevarat crestin ,asa cum si la un ungur depinde foarte mult modul in care el se raporteaza la Scriptura.
    Te inseli amarnic ca ,la mantuirea sufletului trebuie sa fii doar tu impacat cu tine,fara sa dai socoteala pentru pacatele tale ;cum adica"sa ACCEPTI RAUL"? .
    Cat despre textul tau:"Oare toti cei care si-au depus candidaturile, pot fi catalogati drept ”incompetenti”? Mie unul mi-e greu sa cred ca o persoana caracterizata de incompetenta poate ajunge in postura de a candida sa reprezinte o tara (Romania) in grupul format din cele mai dezvoltate tari, care la nivel economic si la capitolul civilizatie sunt cu mult peste noi.".
    ....eu spun ca NUMAI PLEAVA S-A BAGAT IN POLITICA,si face aceasta politica in DETRIMENTUL ACESTEI TARI, FARA CONSTIINTA SI FARA REMUSCARI PENTRU RAUL IN CARE NE AFUNDA ZI DE ZI.
    Cat despre crucea pe care mi-o fac in fata bisericii ,in fata tuturor, ea face parte din mine, si este,da, un semn distinctiv pentru mine ca crestin ortodox.
    Ai o interventie destul de fatarnica.

  34. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Inesss ,
    Pe cine ai gasit vrednic de-a fi ales?
    Nu cumva cine ne-a reprezentata in Guvern, Senat, Cam. Deputatiilor i-am ales si ne-au reprezentat? Nu cumva si acestia de la Parlamentul European vor fi reprezentantii nostrii?
    Ce-au facut unii, dar ceilalti ce crezi ca vor face?
    Cine sunt cei care au candidat ieri la europarlamentare? Din ce grupuri politice fac parte? Nu cumva sunt ei tot cu ei? Sau ai lor dintre ai lor?
    Fiecare a propus ce considera ca e mai bine, dar daca tu nu erai de acord inca de la inceput de ce n-ai actionat? Trebuia sa-ti fi spus punctul de vedere si sa il argumentezi! Acum dupa razboi mult viteji se arata! Daca erai tu care argumenta, era un altul , altul....poate ca acum nu mai erai nemultumita! Ei, dar vezi cum sta traba ca nimeni nu are curajul raspunderii....De pe margine e usor sa joci hora...Haideti fratilor sa fim uniti si sa facem ceva concret!
    Dar ca sa fi linistita (daca mai poti), am sa-ti spun ca Consiliul Uniunii Europene sunt cei care stapanesc acum legile romanesti, inca din 2004 cand noi Statul roman si-a pierdut suveranitatea! Aici este articolul de lege din CONSTITUŢIA ROMÂNIEI:

    "TITLUL VI – Integrarea euroatlantică
    ARTICOLUL 148: Integrarea în Uniunea Europeană
    (2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, AU P RIO RITATE faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare.”
    Deci cei care ne reprezinta acolo(nu e cazul sa mintim, ca ei chiar NU ne reprezinta), sunt doar niste marionete! Suntem slugile UE, asta e adevarul, din pacate! Crezi ca celor de la Apologeticum sau mie sau lui....chiar ne era indiferent cate locuri au ungurii? Nu, nu ne e deloc indiferent! Repet, daca am fi fost uniti, am fi putut face mai multe. Sau poate ca asta e voia Domnului si parintele Arsenie Boca stia el ce stia cand a prorocit el ce a prorocit....Ce te rog pe tine , e sa ne pomenesti in rugaciune si pe cei de la Apologeticum si pe mine. iti multumesc si imi cer iertare daca te-am suparat, dar asta gandesc (de-o fi bine sau nu, numai Dumnezeu stie si el va judeca).
    Repet: Unitate romanilor!

    eurovot,
    Tu pe cine ai votat?

  35. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Felicitari, romani buni de nimic! Din cauza VOASTRA, trimitem in parlamentul european un Vadim, un Becali si o Elena Basescu. Va felicit. Daca ar fi dupa mine, as trimite NUMAI unguri, pt. ca-s cu muuulte clase peste noi. Macar au coloana vertebrala, si sunt uniti atunci cand trebuie. Nu se constituie in mici secte extremiste ce se plang pe bloguri de 2 lei. Sa va fie rusine! Mi-e RUSINE ca m-am nascut in aceeasi tara cu VOI! Si DA, sunt ortodox, ca sa anticipez intrebarea puerila ce urmeaza. Si din cauza ca suntem toti ortodocsi, suntem cu 40 de ani in urma unei lumi intregi. Felicitari si pt. asta! Noi, tinerii, va multumim ca traim intr-o tara din care abia asteptam sa fugim. Gata, sariti inapoi pe Otv cu telecomanda, ca mai multe nu stiti. 😐

  36. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dorel ,
    Voi, tinerii, sunteti produsul unor parinti, care aveau datoria (si o au ) de a va educa si de a va invata sa cinstiti memoria acestui neam . Din pacate,puneti egalitate intre bani si progres... si atat.
    Ca sa afli de ce suntem cu 40 de ani ,sau mai mult in urma ,citeste istoria ADEVARATA a acestui neam,care a fost si este vandut la masa negocierilor murdare.
    Noi existam acum DATORITA ortodoxiei pe care o dispretuiesti tu.
    Argumenteaza ,te rog,de ce consideri tu ca credinta noastra ne aseaza in urma "civilizatei" lumi? Te inseli amarnic ,asa cum te inseli ca "restul lumii "ne este superior.
    Oamenilor le este lehamite atat de tariceanu, cat si de nastase, cat si de vadim sau eba, su cum s-or mai numi;asa ca voturile sunt complet bizare si nepotrivite ,precum si "oferta " electorala.Oricum ,Mirela a pus punctul pe "i": odata cu intratra in ue,NU mai suntem un stat suveran,ci orice recomandare de la bruxelles este cu titlu de lege.
    Pentru a se putea schimba ceva, ne trebuie politicieni JERTFELNICI ,care sa-si sacrifice viata pentru tara !!! Iar dintre acestia nu se nasc decat odata la cateva sute de ani.
    Nu inteleg de ce astepti sa fugi din tara, poti pleca oricand linistit acum.

  37. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dorel , doar ai vazut ca alegerile au fost fraudate , pt ce va stresati ? mai bine rugati-va sa nu ardem in iad , de restul problemelor cotidiene chiar nu ma mai intereseaza .
    Chiar crezi ca oamenii au mers in proportia mentionata de mass - media , la vot ?
    Sunt doar glume proaste la care nu poti rade .

  38. Donkeypapuas

    Traiasca Legiunea si Capitanul!

    După câte ştiu Sfinţii Apostoli n-au spus "Să ne apărăm de păgâni!". Ei i-au creştinat pe păgâni! Şi misiunea Românilor este să-i RECREŞTINEZE pe europeni!

  39. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    macar VADIM o fi ortodox?

  40. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Donkeypapuas,
    adevar graiesti, asa a spus si parintele Arseanie Boca despre misiunea noastra a romanilor! Haideti fratilor sa fim crestini adevarati si sa dam dovada la lume, ca sa ajunga sa Il slaveasca pe Dumnezeu pana si paganii!

  41. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @mihaela Dar n-ar fi oare mai bine sa pleci tu, si cu toti fanaticii din cercul tau de amici? Sa ne lasati pe noi sa avem vietile pe care ni le dorim...chiar nu ne plac oamenii ce se diferentiaza de musulmani exclusiv prin lipsa bombelor in jurul braului...inca... 🙁 M-am nascut in EUROPA, nu in Kazahstan! Sunt un cetatean al Europei, draga mea. Si n-am cazut in cap sa ma "delectez" cu tampenii despre cip-uri, 666 si alte ineptii a la Pavel Corut. A, si iti garantez, apropos de ce ai scris, ca majoritatea celor de pe blog-uri de genul acestuia au votat cu Vadim+Becali. "Romanii adevarati". Da, intr-adevar. Mi-e sila. Bine ca au MURIT oameni in '89 pt. ca acum, in 2009 sa ne batem joc de unul din drepturile castigate atunci:VOTUL! Frumos. Romanesc, de-a dreptul. :-(((

  42. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @dorian&co/faptul ca te'ai nascut in"ieuropa"e o intamplare mai, daca te nasteai in Iran sau Coreea de Nord, nu comentai pe blogu asta, evoluatule, europeanule, modernule etc etc.

  43. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Dorian,
    Inseamna ca uiti ceea ce spui :"Noi, tinerii, va multumim ca traim intr-o tara din care abia asteptam sa fugim."
    Ceea ce constat din ce scrii este ca esti DEOSEBIT de confuz ,si ,in acelasi timp, EXTEREM de ingamfat.Constat confuzia ta pentru ca te referi la Pavel Corut ,despre care constat ca NU STII absolut nimic pentru altfel ti-ai fi dat seama face parte din cu totul alta zona, care nu are nimic de-a face cu crestinismul .
    In al doilea rand:
    -daca te-ai nascut in Europa, ,ai si niste "radacini",pe care ,chiar daca le renegi, tot ala esti, si trebuie sa iti cunosti trecutul si prezentul mai bine ,ceea ce nu demonstrezi
    In al treilea rand :
    Eu "va las" pe voi, dar nu-mi este clar ce intelegi tu prin "extremist";arunci cuvinte al caror sens nu-l intelegi;NIMIC din ceea ce inseamna crestinismul nu are legatura cu extremismul;iar voi (nu ai definit care "voi"),prefertati "salatele "de idei,in care plasati cuvinte "sonore " in discursul vostru, amestecati notiuni, etc.
    In al patrulea rand :
    -am si scris mai sus(dar probabil nu ai citit )ca mi-am anulat votul, stampilandu-l de mai multe ori,dupa ce am vazut candidatii.
    Mentionez ca nu-mi place nici vadim ,nici becali,dar nici eba,sau alti "europeni "de-ai tai.

  44. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Daca a fi crestin inseamna sa traiesti respectand tot ce este in biblie, atunci ma astept de la voi (cel putin) sa :
    - omorati cei ce comit adulterul
    - sa va omorati copilul daca isi schimba religia

    ambele conform vechiului testament - care nu este invalidat de noul testament si Iisus, ultimul zicand ca ar fi venit sa implineasca legea vechiului testament. Si ca legea nu ai cum sa o schimbi

  45. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @igor tu esti ala cu spamul"crestinismul originar un cult demonic" de pe zeci de situri??

  46. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor ,
    Tu dupa ce precepte traiesti ? Trebuie sa ai niste repere,nu ?
    Bineinteles ca fiecare crestin incearca sa respecte invataturile biblice, dupa puterea lui;
    Bineinteles ca ,eu personal, nu sunt de acord nici cu adulterul,si nu as fi deloc fericita sa vad ca copiii nostri ar dori sa-si schimbe religia;pentru asta am incercat mai intai sa inteleg eu personal CE face diferenta intre religii,si ce am inteles a fost ca ORTODOXIA ESTE CALEA. Eu sper ca tot tineretul de astazi sa poata avea maturitatea de a DISCERNE intre ce este rau si ce este bine.
    Am mai inteles ca , pentru ca ,aceia care ne sunt cei mai dragi , sa nu apuce pe cai gresite, cel mai important lucru este prietenia intre parinti si copii, precum si increderea si IUBIREA care se cladeste intre ei.Iar Hristos a venit in lume ca sa propovaduiasca IUBIREA.

  47. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor,

    Eu nu il apar pe Dumnezeu ca nu are nevoie sa il apar eu, o pacatoasa, El singur se vede prin toate maretiile pe care Le-a facut!Ori ca privesti o floare, o pasare, un copil sau cerul sau oriunde ai privi Dumnezeu a facut toate ( Facerea, cap.1-2). Am sa-ti spun o povestioara:
    Pe un drum de munte, s-au intalnit doi tarani. Unul dintre ei, mai rautacios, l-a intrebat pe celalalt:
    - Am auzit ca mergi des la Biserica si ca te rogi mult. Dar de unde stii tu ca exista Dumnezeu ?
    Ca si cand nu l-ar fi auzit, celalalt taran l-a intrebat la randul sau:
    - Spune-mi, crezi ca vitele noastre au fost astazi la pasune ?
    - Da, cu siguranta, priveste pamantul moale, este plin de urmele lor!
    - E, acum priveste si tu soarele ce tocmai a rasarit peste dealuri, priveste padurea inverzita din fata noastra, priveste-te pe tine si pe oamenii din jurul tau! Toate acestea sunt urmele mainilor lui Dumnezeu Atotputernicul si Atotstiitorul. Cum sa fi fost facute toate acestea, daca nu din iubirea lui Dumnezeu, si pentru ce sa le fi facut El asa cum sunt daca nu tot pentru iubire ? Mai incape indoiala ?
    "Unicul adevar este iubirea.
    Iubirea este aceea care da viata si caldura, care inspira si calauzeste.
    Iubirea este sigiliul pus creatiei, semnatura Creatorului.
    Iubirea explica lucrul mainilor Sale."
    Asta ca sa intelegi de unde trebuie sa pornesti, de la inceput, de la capitolul Facerea. Apoi, oponenta dintre Vechiul Testament si Noul Testament este falsa. Nu exista nici o dusmanie in cadrele Sfintelor Scripturi, fie ca apartin Vechiului Testament, fie ca apartin Noului Testament. Este numai o evolutie de la imprecisul doctrinar spre precisul doctrinar. Este vorba de o dezvoltare a Revelatiei divine si de o implinire a sa in timpul mesianic.
    Disensiunile si oponentele sunt cautate de cei care nu cunosc sau nu vor sa cunoasca dezvoltarea doctrinara a religiei crestine. O religie nu poate ramane pe loc, desprinzandu-se de viata. Religia adevarata merge impreuna cu credinciosii si corespunde nevoilor lor duhovnicesti, altcum nu-si indeplineste misiunea sa. A ramane fidel unui trecut glorios, dar depasit, pastrat ca in chihlimbar, nu este un semn de bun augur pentru o religie care mai vrea sa faca o etalare de valori fata de crestinism. Urmeaza insa si alte dovezi si valori crestine care autentifica noutatea doctrinara a Noului Testament.

    Nu stiu cat ai inteles tu din Vechiul Testament, dar se pare ca ori nu la-i citit ori l-ai citit superficial! Am sa-ti dau un exemplu pe care ar trebui sa iei in considerare.Este explicat de parintele Savatie Bastovoi in cartea sa " Dragostea care ne sminteste".
    "Dumnezeul dragoste nu e altul decît cel al Vechiului Testament. Potopul care te înfrigureaza nu este un semn al mîniei lui Dumnezeu. Dimpotriva, acesta este o marturie a nemasuratei lui iubiri, as spune chiar a neputintei lui Dumnezeu de a rezista în fata omului, e unul din momentele de „slabiciune” ale lui Dumnezeu. Deschide Scriptura si vezi acest pasaj plin cumplit de duios, acolo unde se vorbeste despre potop: „Si a vazut Dumnezeu ca rautatea oamenilor s-a marit pe pamînt si ca toate cugetele si dorintele lor sînt îndreptate la rau în toate zilele. Si i-a parut rau si s-a cait Dumnezeu ca l-a facut pe om...” (Facere 6, 5-7).
    Fii atent la ceea ce a gîndit Dumnezeu si la felul cum sînt spuse aceste cuvinte de Moise, pentru ca rar vei gasi o poveste de dragoste mai duioasa decît potopul. Moise spune ca Dumnezeu „s-a cait ca l-a facut pe om”! Acest cuvînt este îngrozitor, este îngrozitor de dureros, dar în acelasi timp este si foarte duios. Dupa aceea Dumnezeu a zis: „Pierde-voi de pe fata pamîntului pe omul pe care l-am facut”. Aceasta a fost hotarîrea initiala a lui Dumnezeu, Dumnezeu, de durere, a vrut sa piarda tot, Dumnezeu, am putea spune, a fost gata sa se anuleze pe Sine prin acest gest, pentru ca a fost gata sa distruga ceea ce „El a facut”.
    Totusi Dumnezeu s-a razgîndit. Nu-ti pare cutremurator faptul ca Dumnezeu se razgîndeste? El se razgîndeste din dragoste pentru om. El hotaraste sa-l lase pe Noe si familia sa, ca neamul omenesc sa nu se piarda. Dumnezeu trece peste Sine, peste dreptatea Sa, El renunta la tot ce a zis si a gîndit, numai pentru a-l cîstiga pe om, pentru a salva aceasta dragoste nebuna si neînteleasa dintre El si om.
    Scriptura nu a lasat nici o clipa sa credem ca potopul trebuie înteles altfel, înteles asa cum îl înteleg ateii si catehismele inchizitoriale din care se preda religia în seminarele teologice. Se poate reprosa: „Da, Noe a scapat, dar ceilalti oameni au murit! Ei nu au fost pedepsiti?” Dar si Noe a murit, e adevarat, putin mai tîrziu, dar a murit. Si Noe a murit si s-a dus în acelasi loc unde s-au dus si cei morti în timpul potopului. Toti dreptii Vechiului Testament s-au dus în locul acela (numit sheol) unde aveau sa astepte pe Mesia. Asa ne spune Scriptura si a asa a fost.
    Acum sa vedem de ce oamenii morti în tipul potopului nu au fost mai nedreptatiti decît Noe. Sfîntul Ioan Gura de Aur socoteste ca moartea prin încecare, care este o moarte înceata si groaznica, a fost lasata de catre Dumnezeu cu multa întelepciune. Este groaznic sa vezi cum apa se ridica încet vreme de 40 de zile înghitind oameni si dobitoace, sa vezi oameni alergînd pe dealuri, urcîndu-se în copaci, pe case si în cele din urma murind, este îngrozitor sa vezi aceasta si sa fii convins ca si tu vei muri în acelasi fel. În acele clipe, în acele zile, multe zile, oamenii aceia si-au amintit toate pacatele lor, ei au strigat catre Dumnezeu, ei si-au frînt inimile, si-au revenit mai bine zis, si-au venit în fire. În aceasta stare de luciditate desavîrsita ei au murit. Sfîntul Ioan zice ca Dumnezeu ar fi putut omorî toti oamenii într-o singura clipa, dar n-a facut aceasta, tocmai pentru a le da ocazia sa se trezeasca, sa-si revina. Plecînd în aceasta stare în tarîmul mortilor, ei au putut sa-L recunoasca si sa-L primeasca pe Hristos, atunci cînd Hristos, în cele trei zile ale mortii Sale, a propovaduit celor tinuti în închisoare. Acestia sînt crestinii de pîna la noi, acestia sînt, poate, si sfintii despre care Evanghelistul Ioan zice ca au deschis mormintele si s-au ridicat la ceruri în ceasurile cînd Hristos era mort pe cruce.
    Sfîntul Apostol Petru ne vorbeste în prima sa epistola soborniceasca despre cele întîmplate cu oamenii morti la potop. Petru zice ca Domnul „s-a pogorît si a propovaduit si duhurilor tinute în închisoare, care fusesera neascultatoare altadata, cînd îndelunga rabdare a lui Dumnezeu astepta, în zilele lui Noe” (I Petru 3, 19-20). Petru crede ca potopul a preînchipuit Botezul si ca apa aceea a fost curatitoare. Toate acestea tradeaza nu mînia, ci dragostea lui Dumnezeu, chiar neputinta Lui de a ne pedepsi, deoarece El a calcat peste dreptatea Sa, peste hotarîrea Sa de a nimici toti oamenii, umilindu-se iar si iar pentru a-i cîstiga.
    Pe de alta parte, nu toti cei care au scapat de potop au fost mîntuiti. Unul din fiii lui Lot era atît de pacatos încît a pacatuit trupeste în corabie chiar în timpul potopului. Si el era unul din cei care ar fi trebuit sa fie omorît de apele revarsate de Dumnezeu, caci el nu era drept ca Noe, desi facea parte din familia sa. Asa ca, acestui om nu i-a folosit la nimic faptul ca nu a fost înecat de ape, chiar as spune ca l-a lipsit de sansa unei pocainte ca a celor ucisi de valuri."
    Ti-am scris acest pasaj foarte edificator ca sa intelegi ce inseamna iubirea lui Dumnezeu. DUMNEZEU ESTE IUBIRE! Cel care il iubeste pe Dumnezeu are in inima lui IUBIRE! Crestinul ortodox e botezat in numele Sfintei Treimi : Tatal, Fiul si Sfantul Duh si prin acest botez se uneste cu Hristos, se imbraca in Hristos! Acesta este un crestin, dar nu orice fel de crestin, ci crestin ortodox! Cel de care tu vb. poate o fi vreun penticostal sau mai stiu eu de care o fi...
    Igor, ma rog Domnului sa te ajute sa iti deschizi usa inimi tale si sa simti Iubirea! Vei vedea altfel lucrurile.
    Domnul sa te miluiasca!

  48. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @tais .. Nu.. nu sunt respectivul
    @restu : Sa inteleg ca biblia, cartea sfanta, unde zice clar anumite lucruri, nu mai este valabila??
    Citand Deuteronomul 21 : 18-21 :
    18. De va avea cineva fecior rău şi nesupus, care nu ascultă de vorba tatălui său şi de vorba mamei sale şi aceştia l-au pedepsit, dar el tot nu-i ascultă,
    19. Să-l ia tatăl lui şi mama lui şi să-l ducă la bătrânii cetăţii lor şi la poarta acelei cetăţi şi către preoţii cetăţii lor să zică:
    20. Acest fiu al nostru este rău şi neascultător, nu ascultă de Cuvântul nostru şi este lacom şi beţiv".
    21. Atunci toţi oamenii cetăţii lui să-l ucidă cu pietre şi să-l omoare. Şi aşa să stârpeşti răul din mijlocul tău şi toţi Israeliţii vor auzi şi se vor teme.

    Deuteronomul 22 : 22. De se va găsi cineva dormind cu femeie măritată, pe amândoi să-i daţi morţii: şi bărbatul, care a dormit cu femeia şi femeia. Şi aşa să stârpeşti răul din Israel.

    Nu ar trebui sa facem dupa cum zice cartea sfanta ??

  49. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    vrem sa multumim tuturor celor care ne ajutati si contribuiti cu dragoste raspunzand celor care pun intrebari si speram ca vor raspunsuri cu inima curata si nu sa ispiteasca pe nimeni. Sa ne ferim de la injurii, chiar daca uneori intrebarile sau remarcile acestora par mai nelalocul lor.

  50. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sa inteleg ca luam creatia ca fiind fapt dovedit?
    Mda...

    Noapte buna

  51. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Mihaela; @Mirela:
    -nu sunt membru in nici un partid. Prefer sa stau pe margine, sa observ si sa comentez. Asa cum am mai punctat si in alte parti, consider ca pot gasi si bune si rele la fiecare formatiune politica.
    -imi prezint opinia mea, asa cum vad eu. Accept comentariile contra pentru ca sunt constient ca pot gresi si ca e normal sa existe si persoane care sa nu fie in asentiment cu parerile mele.
    -EBA, poate ca nu are experienta sau competenta politica, insa poate avea consilieri care sa ii ofere un ajutor (este un exemplu izolat, nu ma asociati cu ea), lucru perfect valabil pentru oricare din cei alesi. Ea este reprezentantul, fata, eticheta... nu stiu cum sa spun. Eu cred ca daca i se acorda putina incredere si sustinere, poate face fata cu brio. Am mari retineri privind un alt personaj, prefer sa ma abtin aici de la comentarii. 😐 Persoana care in ciuda admiratiei pe care o am pentru el, in ciuda showman-ului, omului cu suflet mare care este si popularitatii pe care o are aici in tara, in sala de sedinte a Parlamentului European, s-ar preschimba poate intr-o mica furnicuta, pitindu-se eventual sub talpa lui Vadim.
    -sunt de acord ca poate NU a fost ales cine trebuie, insa ce am dorit eu sa punctez a fost ca, absolut nimeni nu are de ce sa comenteze.
    O prezenta slaba la vot a dus la un rezultat, dorit de numai un procent de 33% sau cat a fost... ceea ce este foarte putin.
    Cine a tinut pe ceilalti multi, care vor binele, sa merga sa voteze si astfel sa-i surclaseze pe cei rai? Le-a interzis cineva?
    ..."eurovot" a zis: UITE DE CE CASTIGA EBA, PENTRU CA NU IESIM LA VOT!
    Pai, iesiti fratilor si votati pe cine e bine.
    @Mirela: "Ei vor sa ne duca pana la inrobire totala! Ai dreptate!".
    Nu sunt de acord cu asa ceva. Poate ca nu s-a inteles asa cum trebuie, in totalitate sau cu adevarat ce inseamna Uniunea Europeana.
    Ehh, asta e... zile bune sa aveti si sa ne ajute Dumnezeu. Sper sa fie bine. Toate bune.

  52. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor,

    Nu putem citi doar Vechiul Testament ,pentru ca Iisus a venit pe pamant ca sa completeze, sa implineasca vechea lege.
    Intr-adevar, exista un mod total diferit de a aborda problematica pacatului in Noul Testament, unde Iisus iarta pacatoasa in care fariseii doreau sa arunce cu pietre, dar ii spune :"Nu mai pacatui".
    Nu sunt teolog, dar eu cred ca , modul acesta violent de a pedepsi, care reiese din vechea lege, are ca explicatie vremurile acelea ,in care religia monoteista trebuia sa faca fata celorlalte influente politeiste,deci trbuia sa fie ceva drastic si extrem. Totul se schimba cand Iisus aduce iertarea pacatosului, DAR nu a pacatului,iertarea fiind "conditionata " de "a nu mai pacatui".
    Poate ca ,persoane cu pregatire mult mai adecvata pe aceasta tema, ar putea sa intervina si sa clarifice aceste lucruri.
    Doamne ajuta!

  53. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MikeyCQ ,
    Poate as fi putut fi de acord cu tine,dar pana la afirmatia "ebei",si anume aceea ca ea este de acord cu legalizarea "drogurilor usoare", DACA ue recomanda asta(!!!!!).Aceasta afirmatie arata clar ca tanara politiciana a invatat bine lectia,dar ea nu intelege cat de usor este manipulata,daca afirma asa ceva cu atata liniste si dezinvoltura.Deci,daca ue recomanda orice porcarie, noi trebuie sa ne-o insusim,ca asa gandesc liderii nostri de opinie. ( !!!)
    Iar ea da "trendul " pentru tanara generatie!!
    Oricum ,iti respect opinia.
    Doamne ajuta!

  54. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor,

    uite care ar fi explicatia: din iubirea lui Dumnezeu pentru noi a spus toate acestea! Numai din iubire...prin iubire poti sa vezi!
    Trebuie sa intelegem in primul rand ca in perioada aceasta din VT, oamenii erau traiau in dezordine, intr-o oarecare imoralitate, de aceea sunt date aceste exemple spre PILDA celorlalti. Dumnezeu vazand in ce stare erau copiii ca nu isi mai ascultau parintii, ca adulterele erau la ordinea zilei, ca existau barbati care aveau nenumarate femei, ca sa nu se ajunga la pacate mult mai mari, ca sa mai ramana macar o farama pentru a putea fi salvati, da aceasta porunca. Stim cu totii ca frica era prioritara in VT, ca oamenii ascultau mai mult din frica si prea putin din iubire. De aceea Dumnezeu, vazand, porunceste sa fie usis copilul neascultator (subliniez, trebuie sa tinem cont de vremea respectiva), sa fie ucisi cei care savarsesc adulter, ca "sa starpesti raul din mijlocul tau"..."vor auzi si se vor teme"(pilda de care vorbeam) . Este cam aceasi situatie ca la potopul lui Noe si explicatia e asemanatoare, are aceazi baza: Iubirea lui Dumnezeu pentru oameni! Ca atunci cand va fi Judecata si va pune in cantar faptele rele si de partea cealalta faptele bune, sa nu se ajunga a cantari faptele rele mai mult decat cele bune. Ca sa-ti dau un exemplu practic, aici e ca o tumora care daca o extirpi in timp util (pana cand nu se raspandeste in tot corpul), omul poate fi salvat! In cazul nostru tumora era acest copil neascultator, respectiv cei care savarseau adulterul....si pentru a nu se pierde intregul popor "strapesti raul din mijlocul tau". Mai poti vedea pe acesti parintii care isi dadeau copilul spre a fi ucis, chiar si pe cei care ii ucideau cu pietre, ca niste doctori sanitari care curatau padurea de uscaturi.
    Roaga-te lui Dumnezeu sa-ti lumineze mintea ca sa intelegi Sfanta Scriptura si am sa ma rog si eu pentru tine! Sfantul Duh sa-ti lumineze mintea!

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Igor
      Dumnezeu si-a sacrificat Unicul Fiu pentru omenire. Iata ca a desavarsit legea din Vechiul Testament, prin iubirea suprema a jertfei. Gandeste-te la cruzimea noastra si la pacatele noastre de am determinat pe Dumnezeu la astfel de "solutii".

  55. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    MikeyCQ ,

    Sunt datoare cu un raspuns!
    UE e mai goaznica decat iti imaginezi, din pacate! Ai dreptate ca poate nu s-a inteles "asa cum trebuie, in totalitate sau cu adevarat ce inseamna Uniunea Europeana." Noi suntem toti in aceasi oala si ma bucur ca sunt oameni care doresc sa se implice, fiecare dupa posibilitati. E bine! Cu ajutorul Domnului vom reusi!

  56. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Cum ar fi daca am trata BIBLIA ca pe telefoanele mobile? oare am purta-o cu noi mereu in posete sau in buzunare? ne-am intoarce dupa ea daca am uita-o ?am umbla prin ea de cateva ori pe zi? am folosi-o ca sa primim mesaje din textul biblic?? am trata-o ca si cum n-am putea trai fara ea?oare am darui-o ca si cadou copiilor nostrii? am folosi-o cand calatorim?? am folosi-o in caz de urgenta?si inca ceva; spre deosebire de telefoanele mobile nu trebuie sa ne facem griji ca vom fi deconectati. IISUS a platit deja factura... in avans!!! unde e BIBLIA ta?

  57. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @admin : Dumnezeu si-a trimis unicul fiu (tot Dumnezeu) ca sa ierte 'pacatele' omenirii. Nu ar fi fost mai simplu doar sa le ierte pacatele direct.. Doar era Dumnezeu..

    Dar mai mult a iertat ceva ce nu trebuia : a iertat in numele restul oamenilor. Si asa toti sunt datori lui Iisus/Dumnezeu, fie ca vor sau nu.

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      @Igor
      ar fi putut sa ierte, dar a fost nevoie sa ne dea dovada iubirii Sale supreme pentru noi si care este calea de urmat, caci fara jertfa din iubire, nu poti indupleca firea aceasta decazuta a omului. Asta am devenit dupa caderea din Rai. Incearca sa renunte la ceva ce-ti place, pentru un frate de-al tau si ai sa intelegi cat de cat cum e cu jertfa din iubire. Asteptam raspuns.

  58. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Sau ar fi putut sa faca o revelatie intregii lumi ca i'a iertat.

    O singura chestie.. cum se face ca numai poporu evreu era poporul lui d-zeu?

    Ceilalti oameni erau cei care au iesit din evolutie ? 😀

    • Traiasca Legiunea si Capitanul!

      Poporul lui Dumnezeu este acela care I se inchina Lui. Celelalte popoare se inchinau la idoli.

  59. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor, Igor....

  60. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Mda.. de fiecare data cand se uita d-zeu/moise/profet intr-o alta directie , hop si poporul ales sa-si mai faca alt idol

  61. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor, iti recomand o carticica..."despre infruntarea jidovilor", scrisa de un fost mare rabin, care a trecut la ortodoxie, si a vietuit in Romania, Neofit Cavsocalvitiul...

    el a fost mare rabin, iar tatal sau, dintre toti fiii avuti, lui i-a destainuit toate secretele murdare ale evreilor, dandu-si seama de potentialul lui intelectual si de faptul ca va putea deveni un mare rabin...ceea ce a si fost...

    in carticica asta, descrie foarte detaliat, cu citate din Biblie, practicile si comploturile evreilor asupra oamenilor de alte neamuri, asupra crestinilor! Limbajul e arhaic, pasajele din Biblie sunt oricum destul de greu de inteles, dar sunt sigur ca tu nu vei avea nici o problema in a intelege textul...

    nu vreau sa incep sa explic acum despre evrei, despre cele 12 neamuri, din care numai neamul lui Iuda, din care s-a nascut si Hristos, se va mantui...si chiar si din acest neam, nu toti...nu asta e problema aici...

    ideea e urmatoarea...pe langa multe alte invataturi luminate, explicate de cuviosul Neofit prin puterea Duhului Sfant, el mai spune si urmatorul lucru, foarte important: PRIN INTRUPAREA LUI HRISTOS, PRIN JERTFA LUI PE CRUCE PENTRU NOI OAMENII, A FOST ANULATA PRACTIC LEGEA CEA VECHE...adica din momentul nasterii lui Hristos, din momentul ce el a venit in lume invatand pe oameni Cuvantul lui Dumnezeu Tatal, valabile sunt invataturile lui, legea veche, cu toate sacrificiile si tot ce tinea de ea este invalidata!

    stiu ca e destul de greu de inteles, din moment ce insusi Iisus a zis ca a venit in lume sa implineasca legea cea veche, nu sa o anuleze...dar citeste cartea si te vei lamuri pe deplin...daca vei vrea, poate sa vina si Dumnezeu sa-ti spuna personal, tot nu vei crede...sa te lumineze Sfantul Duh.

    Doamne ajuta!

  62. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    aici e linkul unde poate fi gasita cartea: http://www.scribd.com/doc/14194917/Infruntarea-jidovilor-de-Neofit-Cavsocalvitiu-1803

  63. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    razvan ,
    Iti multumesc,este o completare extrem de importanta aceea pe care ai facut-o tu.Oare aceasta carte se poate gasi si in librarii?
    Doamne ajuta!

  64. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @Igor,
    stii ce e simpatic?ca o atitudine ca a ta nu e deloc unica si nici originala. Nu te supara de ce zic. Pur si simplu trag o concluzie cat pot eu de nepartinitoare. Nu am cine stie ce varsta, dar intr-un fel sau altul, mi-a fost dat sa vad cat sa pot spune asta.

    Ca atitudinea asta au mai fost in istorie inca 'jdemii de milioane. Si care plecau de la fix aceleasi intrebari. Ti-ai imaginat vreodata asta?Nici nu pui inceput la vreo istorie noua, nici nu rastorni lumea de pe roate, nici nimic nou nu descopri. Nu ma refer la tine, personal, ci la genul de atitudine.

    Eu cred ca daca esti cu adevarat interesat si de raspunsuri(cu ”pericolul” sa ti se modifice si ideile din prezent), ai sa cauti sa asimilezi informatie de calitate. Lipsa informatiei e ”mortala”.

    In plus, gandeste-te ca Biblia nu e o jmekerie scoasa a la ”codul lu' da Vinci„, ca ”iepurul din palarie”, ieri. Europa, tara asta a noastra, legile, felul cum ne intemeiem o familie, toate au radacini. Omului modern nu-i prea plac radacinile, stim. El e de nicaieri si de niciunde. Asta il face universal.Dar fara radacini nu ajungeam pana la ...omul modern. Ne prapadeam pe drum. Istoria e o lupta, peste tot pe lume, pt pastrarea radacinilor, si oricat de moderne si universaliste au fost si altadata timpurile, in ochii celor de atunci, si oricat de universaliste le-au fost ideile, mai devreme sau mai tarziu, s-a revenit la radacini. De ”foame”, nu de alta.Noi, oamenii, avem fata de regnul vegetal, de pilda, o infinita libertate, mobilitate, fata de ”radacinile” noastre, dar aici e ascuns si pericolul iminent al dezintegrarii, mai intai spirituale, care apoi se concretizeaza in distrugeri in masa, calamitati provocate, tragedii umane la scara globala. Nu incerc sa fac, catusi de putin, prozelitism in vreo directie, cu tine. Ci doar atat. CULTURA. NU SE POATE TRAI FARA. CHIAR DACA IN APARENTA SE POATE, TREBUIE SA STII CA NU E ASA.DECAT DACA IDEALUL IN VIATA E SA FII LEGUMA.CULTURA NU E O OPTIUNE. E PT PERSONALITATE CA AERUL CURAT PT PLAMANI.

    Spunea cineva odata, parca asa: cultura e trupul credintei, iar credinta e sufletul culturii.

  65. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Din pacate cam gresesti Adriana.. Ca sa ai credinta, e de ajuns (prin definitie) sa crezi invataturile respectivei tale credinte..

    Daca pe de alta parte cauti cultura, o sa te informezi cu primire la mai multe lucruri. Abia dupa ce ai cautat toate posibilitatile, dupa ce ai cercetat tot ce se putea cerceta, abia apoi poti sa faci o optiune in sensul religiei.. Si daca ai ajuns in punctul asta si inca mai crezi, inseamna ca ori nu ai inteles tot ce ai citit, ori respingi restul. Si daca ai gasit 'raspunsuri' la intrebari de credinta, nu mai poti zice ca aia e credinta.. Caci a crede inseamna a avea incredere in ceva fara sa cercetezi

    In orice caz, voi sunteti 'atei' fata de o buna parte din 'zeii' pe care i'a avut omenirea pana acuma (zeus/jupiter/odin/etc).. Eu sunt cu un zeu in plus mai ateu.

    Si va rog sa nu incepeti cu idei de a ma 'salva' sau sa ziceti ca de vreme ce nu 'cred in nimic' nu pot avea morale bune . Pentru ca a fi ateu nu inseamna a nu crede in nimic..

  66. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    @adriana/ frumoasa demonstratie, dar ateii au alte"dogme"si"scripturi", de la darwin pana la marcuse, ingersoll, dawkins etc, nu poti convinge niciodata un"rational"de Adevarul Scripturii.

  67. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Singurul adevar pe care il au 'Sfintele' Scripturi si de altfel, toate religiile care au existat este ca au fost facute de om.............
    admin : e clara intentia ta, Igor.. asa ca daca mai continui in modul asta, de a blasfemia cele Sfinte, mesajele iti vor fi blocate. Gandeste-te de ce tu nu ai liniste sa-ti tii necredinta doar pt tine? Faci asta din bucurie?

  68. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Doar o chestie si va las : de unde stiti voi ca 'cele sfinte' sunt 'sfinte'?

  69. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor, iata ceva cu care sunt de acord cu tine "Ca sa ai credinta, e de ajuns (prin definitie) sa crezi invataturile respectivei tale credinte..". Cum ti-a mers astazi?

  70. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor ,
    Cred ca modul tau de a riposta si de a nu crede in nimic are dedesubt o suferinta;ceva s-a intamplat cu tine;parerea mea este ca totusi, te indoiesti mai ales de tine ,daca tot intri in dispute,desi anticipezi care va fi reactia celorlalti, si te miri in acelasi timp cum pot fi alti oameni atat de devotati si de atasati fata de ortodoxie .Pentru tine este incredibil!
    Poate ca prea am "tabarat" cu totii asupra ta; poate ai nevoie de un timp de reflectie.
    Parerea mea este ca ai fost sub influenta unor persoane care NU ti-au clarificat nimic, ba te-au bagat rau de tot in "ceata".Iti recomand cu prietenie o carte:"Ortodoxia si religia viitorului ", a parintelui Serafim Rose. Mie aceasta carte, care nu este stufoasa, sau plictisitoare de loc,mi-a clarificat enorm de multe lucruri;o gasesti la libraria "Sofia".
    Aici parintele Serafim explica cu o claritate imensa modul cum este denarturat crestinismul , precum si aparitia fenomenului "new age",cat si despre" planul "noii ere care vine peste noi.
    Cred ca fiecare tanar ,daca ar avea 3 zile rabdarea de a citi aceasta carte ,s-ar transforma mult spiritual, ar intelege mai bine pericolele la care este expus si s-ar putea apara mai bine de agresiunile zilnice la care este supus in societatea noastra "de consum".
    Doamne ajuta!

  71. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Eee.. cu examenele 🙂 Mai se pierde uneori coerenta cand transpui pe 'hartie' 😛

  72. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor este din vasta categoria "am si eu credinta mea". Simpatic tipul... Igor uite crezul:
    Cred Într-Unul Dumnezeu, Tatăl Atoţiitorul,
    Făcătorul cerului şi al pământului, văzutelor tuturor şi nevăzutelor.
    Şi întru Unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu,
    Unul-Născut, Care din Tătal S-a născut, mai înainte de toţi vecii.
    Lumină din Lumină, Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat,
    Născut, nu făcut, Cel de o fiinţă cu Tatăl, prin Care toate s-au făcut.
    Care pentru noi oamenii şi pentru a noastră mântuire
    S-a pogorât din ceruri
    Şi S-a întrupat de la Duhul Sfânt şi din Maria Fecioara
    Şi S-a făcut om.
    Şi S-a răstignit pentru noi în zilele lui Pilat din Pont,
    Şi a pătimit şi S-a îngropat.
    Şi a înviat a treia zi după Scripturi .
    Şi S-a suit la ceruri şi Şade de-a dreapta Tatălui.
    Şi iaraşi va să vină cu slavă, să judece viii şi morţii,
    A cărui Împărăţie nu va avea sfârşit.
    Şi întru Duhul Sfânt, Domnul de viaţă Făcătorul,
    Care din Tatăl purcede,
    Cela ce împreună cu Tatăl şi cu Fiul Este închinat şi slăvit,
    Care a grăit prin prooroci.
    Întru-una Sfântă Sobornicească şi apostolească Biserică,
    Mărturisesc un botez întru iertarea păcatelor,
    Aştept învierea morţilor şi viaţa veacului ce va să fie.
    Amin !
    Majoritatea celor care scriu pe acest blog cred asa. Aceste fapte s-au intamplat candva pe pamant. Nu ai cum sa le contesti faptic. Ceea ce se poate sa ti se intample este sa le intelegi sucit. Si pentru ca este atat de greu de inteles, eu te sfatuiesc sa iei direct sensurile din scrierile Sfintilor Parinti. Nu te osteni singur sa le pricepi. Ia-le de la Sfintii parinti si apoi testeaza-le, gusta-le. Totul este ca intr-o poveste cu zmei, cu eroi, cu zane, dar ce frumoasa poveste.... Singura problema (pentru tine) ca aceasta poveste este REALA si mai devreme sau mai tarziu o sa fi si tu personaj in ea. Daca vrei sa afli Adevarul, eu iti zic doar sa ai rabdare, o sa-L afli.

  73. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Zicea Sf Serafim Rose ca in spatele unui ateu convis, este un mare credincios, un mare cautator.

  74. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor, in afara de credinta iti lipseste si un pic de invatatura in teologie, acolo ai sa afli de unde stiti voi ca cele sfinte sunt sfinte. Iti lipseste si una si alta.

  75. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Svetlana iar esti acida... 🙂

  76. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    florin, tu ai inteles exact ce semnific "fericiti facatorii de pace"! Sa-ti ajute Dumnezeu!

  77. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Igor, cand termini sesiunea? Ai vreo boaba pe toamna? Succes! 😉

  78. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    Exista un singur mod de a-l ajuta pe Igor. Rugati-va pentru el, voi face si eu asta. Am fost candva si eu in situatia lui si credeti-ma, nu era fiinta umana pe fata pamantului care sa ma fi putut convinge ca Dumnezeu exista cu adevarat. Ba mai mult decat atat, am mers pana acolo incat am vrut sa demonstrez pe toate caile stiintei ca nu exista Dumnezeu. Stiu cat de grav suna acest lucru, dar eram sincer in credinta mea atee si iubeam cu sinceritate adevarul si dreptatea (in general, ca idealuri, nu numai in forma in care mi l-e inchipuiam eu atunci). Pentru o perioada de timp viata mea devenise sub toate aspectele un adevarat cosmar, dar un cosmar venit din dragoaste, nedistructiv (acest lucru l-am inteles mai tarziu, cand aveam sa cunosc si un alt cosmar, ucigator, venit din ura profunda de data aceasta si dintr-o cu totul alta directie, dar asta-i alta poveste...). Toate astea pana intr-o zi, cand am inteles ca toate cele ce mi se intamplau nu mai puteau fi doar coincidente, erau prea multe, prea evidente, sfidau orice logica matematica. Parca tot universul din jurul meu avea vointa proprie si mi se opunea in tot ceea ce incercam sa fac. Pana si troleibuzele se stricau imediat ce ma urcam eu (si nu unul, toate!). Si intr-o seara, exasperat si obosit, m-am rugat, (!!! asa s-a intamplat), m-am rugat asa: "Doamne, daca existi cu adevarat ajuta-ma sa inteleg" Poate suna stupid, dar aceste cuvinte spuse atunci din imima mi-au schimbat viata. Chiar de a doua zi totul a inceput sa se lumineze in gandurile mele. Incepeam sa inteleg lucruri la care Einstein nici nu ar fi visat. Nu mintea mea, care de altfel era incapabila de asa ceva cu o singura zi inainte, imi dezvaluia toate acestea ci le "receptiona" pur si simplu, putin cate putin. Dar nu am devenit imediat un credincios convins. Acesta a fost doar inceputul unui drum lung de cativa ani....
    E o poveste lunga si nu o pot cuprinde aici.
    V-am povestit acest fragment pentru a intelege ca nu este deloc usor ceea ce incercati sa faceti cu Igor. Cand ajungi in acea stare doar de sus poti fi ajutat.
    Si totusi este un norocos ca a intrat aici. Rugati-va pentru el (eu n-am avut atunci norocul acesta).

    @ Mirela, iti multumesc pentru cuvintele tale de mai sus. Desi nu-mi erau mie adresate m-au impresionat in mod deosebit. Pe "pacientul" nostru nu cred ca l-au atins deoarece nu este in armonie cu aceste cuvinte si daca-mi scotocesc printre amintiri cred ca stiu ce reactie interioara trebuie sa fi avut fata de ele.
    Pe acesti oameni nu-i putem ajuta decat prin rugaciune.

  79. Traiasca Legiunea si Capitanul!

    CIVIC, ANTI-CIVIC...SUPRA-CIVIC!
    -De ce nu trebuie sa mergem la vot-

    Se discuta intens in societatea moderna despre ce inseamna a fi CIVIC. In epoca contemporana, dimensiunea civica a existentei a capatat o semnificatie mult mai inalta decat dimensiunea ei crestina.
    "Da-i Cezarului, ce-i al cezarului, si lui Dumnezeu, ce-i al lui Dumnezeu!''-spune in Sfanta Scriptura. Adevarat, dar din pacate, acest indemn hristic este supralicitat in prima lui parte, in zilele noastre!
    A participa activ la viata publica a societatii in care traiesti, sub toate aspectele, este, fara indoiala, o datorie civica si, in ultima instanta, si una crestineasca. Pana aici, toate bune! Dar ce ne facem atunci cand suntem pusi in situatia de a-i da cezarului, in detrimentul lui Dumnezeu, de a raspunde chemarii si obligatiei fata de Cezar, mai mult decat Dumnezeului nostru?!
    Este si cazul votului electoral, si al chemarii disperate la vot, proclamate insistent de intreaga societate civila, prin liderii de opinie, prin fel si fel de campanii si indemnuri, prin mass-media in general.
    In conditii obisnuite, sunt de acord ca a nu te prezenta la vot reprezinta o atitudine NE-CIVICA, daca-i vorba doar de indiferenta si nepasare, si ANTI-CIVICA- daca este rea-vointa.Cred ca exista ambele atitudini in societatea romaneasca, in special din prima categorie. In cazul celei de-a doua categorii, consider a fi atitudine anti-civica neprezentarea la vot pe motive STRICT NEGATIVISTE- adica, de '' Gica-contra- de pozitie anti-sistem, doar din neputinta sau placerea de a nu te supune unor norme sociale, civice!
    Ceea ce, evident, nu este bine!
    Dar, atentie, cel care nu se prezinta la vot, considerand ca oferta electorala nu numai ca nu este ceea ce-si doreste{ asta fiind doar o problema subiectiva!}, ci, mult mai mult, ca acea oferta este impotriva intereselor si principiilor sale crestine, acela are o atitudine SUPRA-CIVICA, expresie a unei CONSTIINTE SUPRA-CIVICE- care pune pe Hristos, asa cum e firesc, inaintea Cezarului si a sistemului!
    Aceasta constiinta isi are temeiul in Absolut, si deci, transcende lumea, sistemul, cu imperfectiunile lui.
    O astfel de atitudine, de refuz fata de o oferta politica necrestina si anticrestina, fata de o intreaga clasa politica-la modul mai general-de aceeasi factura, nu numai ca nu este o atitudine anticivica sau necivica, ci este, cum am spus, una chiar SUPRA-civica!
    De aceea, sunt convins ca adevaratii crestini, cei care traiesc si raspund unei morale si unei chemari superioare, intru Domnul nostru Iisus Hristos, nu se vor lasa amagiti sau influentati de apelurile aproape nevrotice de a participa la vot, lansate de societatea civila.
    Nu putem pune stampila acolo unde nu este credinta, nu este moralitate, nu este nimic crestinesc. Ar insemna sa-L tradam pe Hristos!!!
    Inainte de a ne implini orice datorie civica, trebuie sa ne implinim datoria fata de Hristos! Asadar, cei care ne considera ''necivici'' sau ''anticivici'', sa ramana cu etichetele lor! Nu-i vina noastra ca nu inteleg nimic.Mai presus de toate, ne vom onora datoria de crestini!

    Nicolae Marius Antonescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*